quote:Op maandag 21 april 2025 13:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Hoezo? Lore wise leven veel infected nog juist na de originele dooms periode toen de wereld instortte ondertussen 25 jaar geleden. In de game kom je juist infected tegen in huizen die daar al heel lang vast zitten. Al is Jackson, Wyoming in het echte leven niet perse dicht bevolking gebied. Al heb je op 50 km wel meerdere stadjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Infected aanval op Jackson was erg vet, al moet ik zeggen dat het lore wise erg onwaarschijnlijk is dat er nog zoveel infected leven in de wereld, laat staan op 1 plek waar het zo hard vriest. Maar dat kan natuurlijk gezegd worden van elk zombie verhaal. Vette scene wel verder hoor, goede toevoeging
De spellen niet gespeeld maar als dit de "softe" versie is van het spelquote:Op maandag 21 april 2025 11:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Oké toch wel, blijkbaar dachten ze dat het tvpubliek te soft is en dat er te veel Abbyhaat zou zijn als ze het op de gamemanier zouden doen
quote:Op maandag 21 april 2025 12:52 schreef Breekfast het volgende:
T.o.v. de game mis je wel een beetje de scenes m.b.t. de reden waarom de relatie tussen Joel en Ellie zo problematisch was (hoewel dit voor de meeste kijkers wel duidelijk is denk ik) :Komt nog wel in flashbacks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 21 april 2025 14:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De spellen niet gespeeld maar als dit de "softe" versie is van het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2025 14:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]Terecht. Hoe durft ze het script te volgen waar ze voor aangenomen is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 21 april 2025 14:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]Oh wouw. Nou Abby als "ontwetende" komt niet heel sympathiek of reëel over hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En helaas zijn mensen zo gestoord. Zo'n zombie uitbraak zou zo slecht nog niet zijn denk je af en toe.
Op maandag 21 april 2025 14:34 schreef FundsAreSafu het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken of je hem serieus neemt als hij morgenochtend naast je bed staatquote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf er wel moeite mee houden dit serieus te nemen
[ afbeelding ]
Het zal ongetwijfeld heel eng bedoeld zijn, maar nee
Een vent in een rubberen pak doet me een beetje aan de Power Rangers denkenquote:Op maandag 21 april 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kijken of je hem serieus neemt als hij morgenochtend naast je bed staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt de hele aflevering niet gezien wat boeit dat pak ons nou, klootvioolquote:Op maandag 21 april 2025 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een vent in een rubberen pak doet me een beetje aan de Power Rangers denken
[ afbeelding ]
huh heb ik welquote:Op maandag 21 april 2025 17:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt de hele aflevering niet gezien wat boeit dat pak ons nou, klootviool
Oh alleen maar die post van je van gisteren waar je aflevering 1 nog niet eens had gezienquote:Op maandag 21 april 2025 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh heb ik wel
Op basis waarvan dacht jij dat mijn leuke reviews waren geschreven
Ja heb vandaag gekekenquote:Op maandag 21 april 2025 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh alleen maar die post van je van gisteren waar je aflevering 1 nog niet eens had gezien
Oefquote:Op maandag 21 april 2025 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja heb vandaag gekeken
Ik ben helemaal bij
Ben jij ooit een zombie geweest dan?quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf er wel moeite mee houden dit serieus te nemen
[ afbeelding ]
Het zal ongetwijfeld heel eng bedoeld zijn, maar nee
Ik ben wel moderator van het subforum 'Zombies' op FOK geweestquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben jij ooit een zombie geweest dan?
Dan neem ik mijn woorden terug en excuseer ik mijzelf.quote:Op maandag 21 april 2025 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben wel moderator van het subforum 'Zombies' op FOK geweest
Dus je kan best stellen dat ik er behoorlijk wat verstand van heb
En ook geen buitenmuur om de binnenmuur heen.quote:Op maandag 21 april 2025 11:19 schreef over_hedge het volgende:
sukkelsMaak dan gewoon een gracht om je muur heen. Kan je die olie dingen ook al klaar hebben liggen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |