abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217377310
Ik dacht dat The Last of Us, Ellie gejat had als 'kopie' van Ellen Page. Ik zie wel gelijkenis tussen Ramsey en Page. In elk geval vind ik Ramsey heel goed spelen en dat gezeik over casting dus maar gezeik. Kan me bijna geen serie herinneren waar er mensen zo zeuren over een actrice die het zo goed doet wat mij betreft. Want zelfs al lijkt ze niet genoeg op het game karakter dan maakt dat toch bijna niks uit voor de serie, of vinden mensen dit alleen goed als het een soort kopie van de game is. Zeker nu we weer een paar jaar verder zijn wordt het toch ook een beetje saai om de hele tijd over de casting van een paar jaar terug te blijven blaten.
pi_217377856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zie wel gelijkenis tussen Ramsey en Page.
Als je een recente foto van Page erbij pakt ja :X
No amount of money ever bought a second of time.
pi_217378309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Als je een recente foto van Page erbij pakt ja :X
Nee ik bedoel niet Eliott Page. Ik bedoel die van Juno/Super/Hard Candy. Dat is mijn mening hoef je het niet mee eens te zijn. Dan nog boeit het me dus vrij weinig of ze heel erg lijkt want ik vind haar heel geloofwaardig spelen. Het vorige seizoen en ook dit seizoen als jongvolwassene die rebelleert. Ze was wat dat betreft heerlijk onuitstaanbaar deze aflevering wat een contrast met dat nieuwe vriendinnetje.

Ik heb het dus liever over het verhaal. Ik zat me een beetje te ergeren bij die scene met de psycholoog. Ik snap dat het een serie is en voor het verhaal handig dat Joel het geheim voor zich houdt. Maar als kijker zat ik me eraan te ergeren want ik vind dat type verhaallijn meestal iets te cliche. Wat mij betreft had Joel na de openhartigheid van de therapeut gedeeld dat hij Ellie had gered van de dood maar dat ze de kuur zou hebben kunnen zijn.
pi_217380700
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik had liever Abby actrice als Ellie gezien _O-
Ik snap die casting als Abby echt totaal niet. Waarom zo'n kleine dame casten voor een karakter dat in het spel juist groot, breed en sterk is :?
Maar goed, we gaan het wel zien.
Vond het verder nog een beetje mwoah. 6,5 voor de aflevering.
A mind with a heart of it's own
pi_217381023
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik snap die casting als Abby echt totaal niet. Waarom zo'n kleine dame casten voor een karakter dat in het spel juist groot, breed en sterk is :?
Maar goed, we gaan het wel zien.
Vond het verder nog een beetje mwoah. 6,5 voor de aflevering.
Dit is wat de makers erover zeggen: https://ew.com/kaitlyn-de(...)es-exclusive-8784835
  woensdag 16 april 2025 @ 08:35:18 #206
136 V.
Like tears in rain...
pi_217381985
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat The Last of Us, Ellie gejat had als 'kopie' van Ellen Page. Ik zie wel gelijkenis tussen Ramsey en Page. In elk geval vind ik Ramsey heel goed spelen en dat gezeik over casting dus maar gezeik. Kan me bijna geen serie herinneren waar er mensen zo zeuren over een actrice die het zo goed doet wat mij betreft. Want zelfs al lijkt ze niet genoeg op het game karakter dan maakt dat toch bijna niks uit voor de serie, of vinden mensen dit alleen goed als het een soort kopie van de game is. Zeker nu we weer een paar jaar verder zijn wordt het toch ook een beetje saai om de hele tijd over de casting van een paar jaar terug te blijven blaten.
Dit. Als Bella nou niet kon acteren, maar dat kan ze wel, en hoe.
Stap er overheen, zij kan haar hoofd niet veranderen.

Had datzelfde met een vriend van mij die alle Jack Reacher-boeken had gelezen en tegen het plafond schoot toen Tom Cruise hem speelde. Vond die film ook meteen kut, terwijl dat een behoorlijk goede film is. Ik vind, ondanks zijn lengte, Cruise nog steeds beter dan die Reacher-gast uit de Reacher-serie. Maar daar ben ìk dan weer overheen gestapt na een aflevering of twee.

Let it go, let it goooooo.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217383528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Omdat het 'big strong muscular woman' personage dat Abby was in het spel letterlijk 0,0 toevoegde aan het verhaal. Het werd nooit benoemd, het had nooit praktisch nut. Het was puur een hersenspinsel van de feministische co-schrijfster die vond dat gespierde vrouwen ook een plek moesten hebben in moderne media.

De serie heeft daadwerkelijk ervaren schrijvers die dat soort onzin eruit filteren en gewoon de beste acteur voor de rol casten.
  woensdag 16 april 2025 @ 14:48:39 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217384799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Omdat het 'big strong muscular woman' personage dat Abby was in het spel letterlijk 0,0 toevoegde aan het verhaal. Het werd nooit benoemd, het had nooit praktisch nut. Het was puur een hersenspinsel van de feministische co-schrijfster die vond dat gespierde vrouwen ook een plek moesten hebben in moderne media.

De serie heeft daadwerkelijk ervaren schrijvers die dat soort onzin eruit filteren en gewoon de beste acteur voor de rol casten.
Het voegde in zoverre iets toe dat de dingen die je fysiek in dat spel deed, ook wel wat muscle nodig hadden. Een fragiel popje had dat niet fysiek gekund. Dus wat dat betreft matchte het uiterlijk van Abby met at wat je haar liet doe in game. Maar qua actrice vind ik dat tot nu toe (we hebben haar letterlijk 3 min gezien of zo) ook nog helemaal prima.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217426152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217426792
quote:
9s.gif Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_217426962
quote:
9s.gif Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
SPOILER
Wat is de spoiler als je precies weet wat er gaat gebeuren?

Niet vervelend bedoelt overigens. Heerlijk om ergens zo naar uit te kunnen kijken :D
pi_217427639
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 23:50 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wat is de spoiler als je precies weet wat er gaat gebeuren?

Niet vervelend bedoelt overigens. Heerlijk om ergens zo naar uit te kunnen kijken :D
Kan ook een andere keer zijn.
Maar dan zie ik het liever zelf dan op Reddit of in de groepsapp
  maandag 21 april 2025 @ 08:01:15 #213
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217428622
Fuck…
pi_217429006
Oké toch wel, blijkbaar dachten ze dat het tvpubliek te soft is en dat er te veel Abbyhaat zou zijn als ze het op de gamemanier zouden doen
  FOK!Fotograaf maandag 21 april 2025 @ 11:19:43 #216
364681 over_hedge
pi_217429059
sukkels :') Maak dan gewoon een gracht om je muur heen. Kan je die olie dingen ook al klaar hebben liggen.

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf maandag 21 april 2025 @ 11:38:02 #217
364681 over_hedge
pi_217429190
Ja voor de mensen die de games niet kennen zal dit wel een leuke aflevering zijn :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 21 april 2025 @ 11:51:40 #218
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217429265
It’s happening
Van de week weer verder gegaan met mijn vierde TLOU1 playtrough. TLOU2 Remastered ook wel zin in vooral naar de tweede helft van de game. Verwacht dat de tofste momenten van TLOU2 in het derde seizoen komen. De Ellie is boos helft ken ik nu wel.
SOONY
  maandag 21 april 2025 @ 12:46:08 #219
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217429619
Op zich vette aflevering. Wel wat grote verschillen van de game.
pi_217429663
T.o.v. de game mis je wel een beetje de scenes m.b.t. de reden waarom de relatie tussen Joel en Ellie zo problematisch was (hoewel dit voor de meeste kijkers wel duidelijk is denk ik) :

SPOILER
pi_217429928
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 12:52 schreef Breekfast het volgende:
T.o.v. de game mis je wel een beetje de scenes m.b.t. de reden waarom de relatie tussen Joel en Ellie zo problematisch was (hoewel dit voor de meeste kijkers wel duidelijk is denk ik) :

SPOILER
SPOILER
pi_217429944
quote:

SPOILER
SPOILER
quote:
6s.gif Op maandag 21 april 2025 12:46 schreef Friday12 het volgende:
Op zich vette aflevering. Wel wat grote verschillen van de game.
Elke afwijking van het spel is goed wat mij betreft *O* Deze aflevering ook weer welgeteld 1 scene uit het spel en de rest allemaal nieuw geschreven door daadwerkelijk goede schrijvers *O*

Infected aanval op Jackson was erg vet, al moet ik zeggen dat het lore wise erg onwaarschijnlijk is dat er nog zoveel infected leven in de wereld, laat staan op 1 plek waar het zo hard vriest. Maar dat kan natuurlijk gezegd worden van elk zombie verhaal. Vette scene wel verder hoor, goede toevoeging :Y
pi_217429954
quote:

SPOILER
Komt nog
pi_217430024
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 13:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Komt nog
Aja, dat waren flashbacks. ^O^
pi_217430122
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 13:35 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
Elke afwijking van het spel is goed wat mij betreft *O* Deze aflevering ook weer welgeteld 1 scene uit het spel en de rest allemaal nieuw geschreven door daadwerkelijk goede schrijvers *O*

Infected aanval op Jackson was erg vet, al moet ik zeggen dat het lore wise erg onwaarschijnlijk is dat er nog zoveel infected leven in de wereld, laat staan op 1 plek waar het zo hard vriest. Maar dat kan natuurlijk gezegd worden van elk zombie verhaal. Vette scene wel verder hoor, goede toevoeging :Y
Nouja ze maakten er een punt van door te zeggen dat de infected elkaar als isolatie gebruikten om warmer te blijven, dus dat is in ieder geval hoe de schrijvers er wat geloofwaardigheid aan probeerden toe te voegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')