Als je een recente foto van Page erbij pakt jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zie wel gelijkenis tussen Ramsey en Page.
Nee ik bedoel niet Eliott Page. Ik bedoel die van Juno/Super/Hard Candy. Dat is mijn mening hoef je het niet mee eens te zijn. Dan nog boeit het me dus vrij weinig of ze heel erg lijkt want ik vind haar heel geloofwaardig spelen. Het vorige seizoen en ook dit seizoen als jongvolwassene die rebelleert. Ze was wat dat betreft heerlijk onuitstaanbaar deze aflevering wat een contrast met dat nieuwe vriendinnetje.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je een recente foto van Page erbij pakt ja
Ik snap die casting als Abby echt totaal niet. Waarom zo'n kleine dame casten voor een karakter dat in het spel juist groot, breed en sterk isquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had liever Abby actrice als Ellie gezien
Dit is wat de makers erover zeggen: https://ew.com/kaitlyn-de(...)es-exclusive-8784835quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap die casting als Abby echt totaal niet. Waarom zo'n kleine dame casten voor een karakter dat in het spel juist groot, breed en sterk is
Maar goed, we gaan het wel zien.
Vond het verder nog een beetje mwoah. 6,5 voor de aflevering.
Dit. Als Bella nou niet kon acteren, maar dat kan ze wel, en hoe.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat The Last of Us, Ellie gejat had als 'kopie' van Ellen Page. Ik zie wel gelijkenis tussen Ramsey en Page. In elk geval vind ik Ramsey heel goed spelen en dat gezeik over casting dus maar gezeik. Kan me bijna geen serie herinneren waar er mensen zo zeuren over een actrice die het zo goed doet wat mij betreft. Want zelfs al lijkt ze niet genoeg op het game karakter dan maakt dat toch bijna niks uit voor de serie, of vinden mensen dit alleen goed als het een soort kopie van de game is. Zeker nu we weer een paar jaar verder zijn wordt het toch ook een beetje saai om de hele tijd over de casting van een paar jaar terug te blijven blaten.
Omdat het 'big strong muscular woman' personage dat Abby was in het spel letterlijk 0,0 toevoegde aan het verhaal. Het werd nooit benoemd, het had nooit praktisch nut. Het was puur een hersenspinsel van de feministische co-schrijfster die vond dat gespierde vrouwen ook een plek moesten hebben in moderne media.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap die casting als Abby echt totaal niet. Waarom zo'n kleine dame casten voor een karakter dat in het spel juist groot, breed en sterk is
Het voegde in zoverre iets toe dat de dingen die je fysiek in dat spel deed, ook wel wat muscle nodig hadden. Een fragiel popje had dat niet fysiek gekund. Dus wat dat betreft matchte het uiterlijk van Abby met at wat je haar liet doe in game. Maar qua actrice vind ik dat tot nu toe (we hebben haar letterlijk 3 min gezien of zo) ook nog helemaal prima.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omdat het 'big strong muscular woman' personage dat Abby was in het spel letterlijk 0,0 toevoegde aan het verhaal. Het werd nooit benoemd, het had nooit praktisch nut. Het was puur een hersenspinsel van de feministische co-schrijfster die vond dat gespierde vrouwen ook een plek moesten hebben in moderne media.
De serie heeft daadwerkelijk ervaren schrijvers die dat soort onzin eruit filteren en gewoon de beste acteur voor de rol casten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is de spoiler als je precies weet wat er gaat gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vervelend bedoelt overigens. Heerlijk om ergens zo naar uit te kunnen kijken![]()
Kan ook een andere keer zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 23:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat is de spoiler als je precies weet wat er gaat gebeuren?
Niet vervelend bedoelt overigens. Heerlijk om ergens zo naar uit te kunnen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2025 12:52 schreef Breekfast het volgende:
T.o.v. de game mis je wel een beetje de scenes m.b.t. de reden waarom de relatie tussen Joel en Ellie zo problematisch was (hoewel dit voor de meeste kijkers wel duidelijk is denk ik) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T.o.v. de game mis je wel een beetje de scenes m.b.t. de reden waarom de relatie tussen Joel en Ellie zo problematisch was (hoewel dit voor de meeste kijkers wel duidelijk is denk ik) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke afwijking van het spel is goed wat mij betreftquote:Op maandag 21 april 2025 12:46 schreef Friday12 het volgende:
Op zich vette aflevering. Wel wat grote verschillen van de game.Deze aflevering ook weer welgeteld 1 scene uit het spel en de rest allemaal nieuw geschreven door daadwerkelijk goede schrijvers
![]()
Infected aanval op Jackson was erg vet, al moet ik zeggen dat het lore wise erg onwaarschijnlijk is dat er nog zoveel infected leven in de wereld, laat staan op 1 plek waar het zo hard vriest. Maar dat kan natuurlijk gezegd worden van elk zombie verhaal. Vette scene wel verder hoor, goede toevoeging
No amount of money ever bought a second of time.
T.o.v. de game mis je wel een beetje de scenes m.b.t. de reden waarom de relatie tussen Joel en Ellie zo problematisch was (hoewel dit voor de meeste kijkers wel duidelijk is denk ik) :Komt nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2025 13:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Nouja ze maakten er een punt van door te zeggen dat de infected elkaar als isolatie gebruikten om warmer te blijven, dus dat is in ieder geval hoe de schrijvers er wat geloofwaardigheid aan probeerden toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Elke afwijking van het spel is goed wat mij betreftDeze aflevering ook weer welgeteld 1 scene uit het spel en de rest allemaal nieuw geschreven door daadwerkelijk goede schrijvers
![]()
Infected aanval op Jackson was erg vet, al moet ik zeggen dat het lore wise erg onwaarschijnlijk is dat er nog zoveel infected leven in de wereld, laat staan op 1 plek waar het zo hard vriest. Maar dat kan natuurlijk gezegd worden van elk zombie verhaal. Vette scene wel verder hoor, goede toevoeging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |