De laatste races is het weer een stuk spannender geworden, en daardoor ook leuker imo. Benieuwd hoe het dit weekend gaat!quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan best weleens een geweldige race worden met zoveel concurrentie
Die heb ik niet gehaald maar ben er wel vroeg bij deze keer.quote:
bron https://www.telegraaf.nl/(...)t-naar-jezelf-kijkenquote:,,Als er een grote kans is dat dezelfde coureur telkens op de hoogste trede van het podium staat en de spanning eigenlijk al weg is, neemt dat wat van de glans weg”, zei Pringle tegen Autosport, daarmee uiteraard doelend op de vorig jaar zeer dominante Verstappen.
.....
Max Verstappen vindt het een zwaktebod van de Brit, zo zegt hij desgevraagd in aanloop naar de Grand Prix van Spanje. ,,Ik denk niet dat het mijn fout is. Dit huidige Formule 1-seizoen is juist heel spannend, de laatste tijd strijden meerdere teams om overwinningen. Als een promotor dan de stoeltjes niet allemaal kan vullen en dat iemand anders verwijt, is het beter dat ze eerst naar zichzelf kijken wat ze fout doen. Want op andere plaatsen lukt het ze volgens mij vrij makkelijk om de tribunes vol te krijgen.”
Max is weer eens spot onquote:Op donderdag 20 juni 2024 17:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehaald maar ben er wel vroeg bij deze keer.
Dank voor de OP aan 3rr0r.
Prachtige reactie van Verstappen op de mekkerende Silverstone baas die nog kaartjes in de aanbieding heeft voor 7 juli.
[..]
bron https://www.telegraaf.nl/(...)t-naar-jezelf-kijken
Fernando zat er niet eens zo gek ver naast, qua kansen.quote:
EK, wat is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dit lijkt wel het langzaamste topic van het seizoen, iedereen meer met het EK bezig?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
EK, wat is dat?
Ik ben vooral aan het gamen
SKATTIE!quote:
Ik was toch jouw SKATTIEquote:
In ieder STADTIE een ander SKATTIEquote:
Kan echt nietquote:
Jij bent mijn GamerGirlquote:
Camera kan het niet bijhoudenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:42 schreef greysbones het volgende:
Max weer totaal niet in beeld met snelste ronde
Al lang geen nieuwe video gezien, heeft Lawrence RPM laten omleggen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Allard moet nodig RPM video's kijken over Stroll
Hij had deze week wel een The Nerve podcast gereleased op zijn patreon.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Al lang geen nieuwe video gezien, heeft Lawrence RPM laten omleggen?
Viaplay kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Allard moet nodig RPM video's kijken over Stroll
Allard kan ik qua commentaar nog hebben, maar bij FP2 schakel ik weer over naar F1TV commentaar.quote:
#gebrokenplaatquote:
Ik las Le Mamsquote:
Vooruitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allard kan ik qua commentaar nog hebben, maar bij FP2 schakel ik weer over naar F1TV commentaar.
quote:
Max op de brommert.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:05 schreef Perox het volgende:
Effe kijken terwijl ik werk. Gaat wel ok zo te zien?
Dan is het La Mams.quote:
quote:
Hm, toch 4e tijd nu?quote:
Janken op de boordradio nadat hij Yuki in de weg rijdt. F1TV.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, toch 4e tijd nu?
Enne... Russell he.
Nu heb ik zin in pannenkoekenquote:
Kom danquote:
Voor een brokstuk opruimenquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rode vlag hiervoor
Vroeger rende er gewoon snel een marshall de baan over die het direct opraapte.
De gifbeker bij Alpine moet verder leegquote:
Zuur Lewis?quote:
quote:
Niet straks?quote:
beetje rottijdquote:
Je bent er om 17:00 uur niet bij?quote:
Tjüs, Mädel!quote:
Sorry Whiskersquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent er om 17:00 uur niet bij?
Kijken wij voor jouquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje rottijd
kijk wel
maar fokken erbij gaat niet lukken
Euh...quote:
quote:
Ik ga dit met mijn collega @Nattekat bespreken dat dit echt niet kan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje rottijd
kijk wel
maar fokken erbij gaat niet lukken
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga dit met mijn collega @:Nattekat bespreken dat dit echt niet kan.
Met welke fans moet hij engagen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:09 schreef Starflyer het volgende:
Stroll moet zich melden bij de stewards omdat hij gisteren blijkbaar niet heeft meegedaan aan de fan engagement activities.
is toch hardstikke logisch dat ze lewis tegenwerken. ze willen de kans niet lopen om het drivers kampioenschap te winnen. laat staan het team kampioenschapquote:In die mail, gestuurd op de maandag na de Grand Prix van Canada, claimt de anonieme afzender dat Hamilton wordt gesaboteerd door het team nu hij na dit jaar vertrekt naar Ferrari. Met name teambaas Toto Wolff krijgt ervanlangs. De afzender stelt een medewerker van het team te zijn, iets dat door Mercedes wordt ontkend.
Mercedes is er niet in geslaagd om te achterhalen waar de e-mail vandaan komt en heeft inmiddels de politie ingeschakeld. Saillant detail: de mail vol aantijgingen is gestuurd naar dezelfde lijst mensen, met onder meer teambazen en vertegenwoordigers van de media, als eerder dit jaar toen er een e-mail werd verzonden vol met vermeend WhatsApp-verkeer tussen Red Bull-teambaas Christian Horner en de vrouw die hem beticht van seksueel grensoverschrijdend gedrag. De inhoud van die mail stond niet lang daarna op internet, wat inhoudt dat ook de lijst met mensen die toen werd aangeschreven terug te vinden is.
„We weten dat dit niet komt van een medewerker van ons team en krijgen ongelofelijk veel van dit soort e-mails”, zegt Wolff. „Dat is verontrustend, zeker als iemand in zo’n e-mail praat over de dood en dat soort dingen. Daarom heb ik gezegd dat we dit volle bak moeten onderzoeken en de politie moeten inschakelen. Online-gedrag zoals dit moet stoppen. Mensen die achter hun telefoon of computer zitten kunnen teams of coureurs niet op deze manier zwartmaken. Ik weet niet wat voor idioten er allemaal zijn. Lewis maakt al twaalf jaar deel uit van dit team, we zijn vrienden en vertrouwen elkaar. Tegen al die gekken die er zijn, zou ik willen zeggen: ga naar een psychiater.”
er was eens een user die in KLB en feedback liep te piepen dat we oranje moesten zijn op speeldagen van het ek...quote:
Wat een rare user.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was eens een user die in KLB en feedback liep te piepen dat we oranje moesten zijn op speeldagen van het ek...
1 keer per jaar met koningsdag was niet genoeg
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was eens een user die in KLB en feedback liep te piepen dat we oranje moesten zijn op speeldagen van het ek...
Nah, dat is wel echt zo. Behalve natuurlijk als ze vermoeden dat hij iets fouts heeft gedaan (een tracklimit overschreden ofzo). Dat herhalen ze dan net zo lang tot er een sanctie uitgedeeld is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:08 schreef Zorro het volgende:
Ben ik nou complottheorieen aan het verzinnen of begint het echt op te vallen dat Max bewust erg weinig in beeld wordt genomen?
Je zou maar janken over een kleurtjequote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat idd, dat die micky niet gewoon zwart accepteerde en maar door jankte snap ik niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar janken over een kleurtje
Nog een mod erbij voor @ZaZoequote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice zal wel blij zijn.
Flavy Barlaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:31 schreef Jane het volgende:
Als je dan zo'n mokkel in beeld brengt, zeg dan er bij wie het is.
en zondag wint Verstappen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We kijken naar de totale ineenstorting van het tijdperk RBR.
Het werd ook wel erg saai voor de Britten he. Na 7 jaar Mercedes een team wat nu alweer 2 jaar de beste is is wel erg lang.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We kijken naar de totale ineenstorting van het tijdperk RBR.
okquote:
Vind het maar een strijkplankquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet Ocon goed.
Puntige knieën, ik zou haar niet doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet Ocon goed.
Zit er eerlijk gezegd niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe is de viaplay commentaar? @:Whiskers2009 en @:Starflyer
Geen Viaplay vandaag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe is de viaplay commentaar? @:Whiskers2009 en @:Starflyer
sabotagequote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar in Q3 doet die auto van HAM het ineens niet meer.
Dan pushen de andere coureurs ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar in Q3 doet die auto van HAM het ineens niet meer.
Ik denk in de kwaliquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Volgens #TeamLHquote:
Viaplay ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:59 schreef quo_ het volgende:
Het F1TV commentaar vind ik ook niet super. Ze zijn doodleuk vergeten dat Norris al een GP heeft gewonnen dir seizoen
Ik kijk op zijn Viaplay-account nuquote:
Nope. Dat is genoemd vandaagquote:
Liefdequote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk op zijn Viaplay-account nu
Maar jij bent dan ook een vreselijk lekker vent en hebt de rondborstige dames voor het kiezen.quote:
Niet zo kritisch dusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vreselijk lekker vent en hebt de rondborstige dames voor het kiezen.
Ik ben sneller tevreden en zou het hier best op kunnen.
Iemand heeft Total Recall gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook ik heb mijn afknap punten. Zo hanteer ik een maximum van drie tepels.
Zeg dat, tranen in mijn ogenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Na al dat voetbal in prachtig HD met HDR is deze aardappelkwaliteit wel weer heerlijk pijnlijk
Dit voor mijquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waarom erger ik me zo aan die Ruth?
Zijn het die tanden, is het dat betweterige toontje? Of gewoon alles?
kledingkeuze helpt ook niet meequote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb afgelopen weekend heel erg m'n best gedaan om de reden achter mijn ergernis te achterhalen, maar dat is niet gelukt. Je bent iig niet alleen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wiequote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mensen die Ruth kijken terwijl je ook naar KeesGod kunt kijken
Kees van de Grintquote:
Voor de middensector inderdaad.quote:
Zal alleen deze keer wel een andere simulatorcoureur worden, Der Rudy zat daar straks namelijk in de studio van Viaplayquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor de middensector inderdaad.
Wtf is daar gaande. -0.1 in sector 1+3 maar in 2 4 tiende verliezen. Da's huhuhuuuge.
Nattekat in F1 / [Live] Formula 1 Spanish Grand Prix 2024 #1quote:
Misschien moet je een topic in KLB openenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in F1 / [Live] Formula 1 Spanish Grand Prix 2024 #1
Hoorde ook nog Max klagen over de afstelling, dus alles is vanouds.
Voor Max?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet je een topic in KLB openen
Buemi of Dennis hebben geen races dit weekend.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zal alleen deze keer wel een andere simulatorcoureur worden, Der Rudy zat daar straks namelijk in de studio van Viaplay
Jij bent afquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vt2 gewoon gemist gisteren.
Ik heb nog geen race gemist dit seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen race gemist dit seizoen.
Jij bent af.quote:
Ik ben gewoon trots op m'n streak die vele jaren in stand is gehouden, en dan is zo'n fantastische vakantie gewoon een zwaar terechte manier om hem dan eindelijk te onderbrekenquote:
Gewoon een nepfan, ik plan om de F1 heenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op m'n streak die vele jaren in stand is gehouden, en dan is zo'n fantastische vakantie gewoon een zwaar terechte manier om hem dan eindelijk te onderbreken
Ik doe dat niet meer. Ik zei vorig jaar al een keer dat het me met die achterlijke kalender niets zou verbazen als mijn streak in de nabije toekomst ten einde zou komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een nepfan, ik plan om de F1 heen
Flavio magic.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:28 schreef PzKpfw het volgende:
Waar die Alpines ineens weer vandaan komen..
Volgende maand ben je ook afwezig?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op m'n streak die vele jaren in stand is gehouden, en dan is zo'n fantastische vakantie gewoon een zwaar terechte manier om hem dan eindelijk te onderbreken
Spanje ga ik live kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende maand ben je ook afwezig?
Noteer Engeland GP en Hongarije GP weekenden dat we mogen rellenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spanje ga ik live kijken
Oostenrijk ga ik live kijken
Engeland misschien uitgesteld
Hongarije uitgesteld
België live
Valt mee
Ik zou België in plaats van Engeland noterenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteer Engeland GP en Hongarije GP weekenden dat we mogen rellen
Dat denk ik niet, dan is het mountainbiken bij de vrouwen (met ONZE Pieterse als favoriete) volop bezig, alsmede onder meer de herkansingen in het judo tot 66kg. Dat mag je uiteraard niet missen. Dus ja, helaas!quote:
Die noteer ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou België in plaats van Engeland noteren
Vandaar ook:quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan is het mountainbiken bij de vrouwen (met ONZE Pieterse als favoriete) volop bezig, alsmede onder meer de herkansingen in het judo tot 66kg. Dat mag je uiteraard niet missen. Dus ja, helaas!
Want dat heeft echt totaal geen andere reden wat er mogelijk toe kan leiden dat ik een dagje ga verzaken. Echt niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou België in plaats van Engeland noteren
Ik gooi het forum gewoon op slot voor Hongarije en België als ik wel op tijd thuis ben voor Silverstone en jullie betrapquote:
Niet naar de Fanny Blankers-Koen Games gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaar ook:
[..]
Want dat heeft echt totaal geen andere reden wat er mogelijk toe kan leiden dat ik een dagje ga verzaken. Echt niet.
Het spijt mequote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet naar de Fanny Blankers-Koen Games gaan!
Ik gooi hem gewoon openquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi het forum gewoon op slot voor Hongarije en België als ik wel op tijd thuis ben voor Silverstone en jullie betrap
Doe het toch maar, dan kan ik lekker rustig de race kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi het forum gewoon op slot voor Hongarije en België als ik wel op tijd thuis ben voor Silverstone en jullie betrap
Oh, ik niet, ik zit dan thuis F1 te kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het spijt me
Ben er wel in de buurt.
Monaco 2024: Hold my beerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn laatste gemiste GP was Frankrijk 2019. Toevallig de saaiste race in de historie
Matig ditquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, ik niet, ik zit dan thuis F1 te kijken.
Er waren mensen die dat een goede GP vonden 🫢🫣😭quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn laatste gemiste GP was Frankrijk 2019. Toevallig de saaiste race in de historie
Wat is het probleem? Er is zoveel aandacht voor hem zelfs zijn out lap wordt gefilmd. Menig fan zou daar blij mee zijn!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is Max een keer in beeld, gaat het om een outlap
😅😉quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:36 schreef Jane het volgende:
[..]Heb gelijk weer flashbacks aan de 2 uren van onze vakantie in Oostenrijk die we hebben opgegeven om dat snoozefest te kijken. Bedankt Chevy.
Was qua race idd wellicht nog saaier, maar Paul Ricard was toch erger imo, omdat dat ook nog eens irritant is om naar te kijken met die strepen. De scenery in Monaco is dusdanig veel beter, dat als ik 1 van de 2 races met een pistool op m'n hoofd moet terugkijken, ik toch voor die laatste ga.quote:
Dat was de vorige race die ik gemist heb. Niet omdat ik niet kon kijken, maar omdat ik in slaap was gevallen halverwegequote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Was qua race idd wellicht nog saaier, maar Paul Ricard was toch erger imo, omdat dat ook nog eens irritant is om naar te kijken met die strepen. De scenery in Monaco is dusdanig veel beter, dat als ik 1 van de 2 races met een pistool op m'n hoofd moet terugkijken, ik toch voor die laatste ga.
Die Paul Ricard GP kan wel eens zijn dat ik tijdens de race met mijn kijkmaatje een bordspel zijn gaan spelen tijdens het kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Was qua race idd wellicht nog saaier, maar Paul Ricard was toch erger imo, omdat dat ook nog eens irritant is om naar te kijken met die strepen. De scenery in Monaco is dusdanig veel beter, dat als ik 1 van de 2 races met een pistool op m'n hoofd moet terugkijken, ik toch voor die laatste ga.
gewoon FOK!-en tijdens een racequote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die Paul Ricard GP kan wel eens zijn dat ik tijdens de race met mijn kijkmaatje een bordspel zijn gaan spelen tijdens het kijken
Paul Ricard had op 2019 na altijd leuke races. Is ook een beetje iedereen die elkaar na praat. Als die lijnen niet op de uitloopstroken getrokken zouden zijn dan klaagde niemand en vond iedereen het een toffe baan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
O eens hoor. Als de race leuk is, boeien die strepen niet. Neemt niet weg dat 2019 uitzonderlijk saai was.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Paul Ricard had op 2019 na altijd leuke races. Is ook een beetje iedereen die elkaar na praat. Als die lijnen niet op de uitloopstroken getrokken zouden zijn dan klaagde niemand en vond iedereen het een toffe baan.
Het tijdperk RBR is gewoonweg voorbij, we moeten ermee leren leven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb nog weinig meegekregen dit weekend, maar volgens F1TV heeft RBR dus flinke upgrades bij, maar McLaren lijkt even snel zo niet sneller zonder een enkele upgrade?
2021 daarentegen was één van de vetste races dat jaar en één van de mooiste overwinningen van Max ooitquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:00 schreef Jane het volgende:
[..]
O eens hoor. Als de race leuk is, boeien die strepen niet. Neemt niet weg dat 2019 uitzonderlijk saai was.
Voor mij wel, die race kijk ik met een schuin oog, die strepen zijn echt irritant.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:00 schreef Jane het volgende:
[..]
O eens hoor. Als de race leuk is, boeien die strepen niet. Neemt niet weg dat 2019 uitzonderlijk saai was.
Dus jij zat in 2021 met een schuin oog te kijken. All right!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:01 schreef Managarm het volgende:
[..]
Voor mij wel, die race kijk ik met een schuin oog, die strepen zijn echt irritant.
Tijdperk RBR is voorbijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch zit iedereen te wachten op de kwalirun van dn Max.
lukt tot nog toe aardigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of ze nog mee kunnen doen om een podium.
RPM intensifiequote:
Sluit ze nooit uit,.. Max is de enige die op de mediums rijdt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of ze nog mee kunnen doen om een podium.
Perez being Perezquote:
Flink?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb nog weinig meegekregen dit weekend, maar volgens F1TV heeft RBR dus flinke upgrades bij, maar McLaren lijkt even snel zo niet sneller zonder een enkele upgrade?
Mogen beesten een F1 auto besturen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Inb4 LEC die een kwalificatiebeest genoemd wordt.
Is is onomstotelijk ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Inb4 LEC die een kwalificatiebeest genoemd wordt.
Vreemd wat Leclerc deedquote:
En Lance deed een Vetteltjequote:
Maar Leclerc stuurde van de ideale lijn af zelf. Zonder redenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:33 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat Leclerc dacht dat-ie al voorbij Norris was, terwijl Norris ondertussen geen tijd kreeg om te reageren.
Benieuwd wat ie volgend jaar tegen HAM kan. Heeft toch veel poles gepakt in een illegale auto (2019) of in een auto die extreem goed de banden opwarmde om vervolgens in de race in te kakken.quote:
Weet niet of het per sé ging om banden op warmen maar meer om het minder goed managen van de slijtage dan de Red Bull. Maar dat die ook in een mindere auto pole kan pakken heeft die netjes laten zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie volgend jaar tegen HAM kan. Heeft toch veel poles gepakt in een illegale auto (2019) of in een auto die extreem goed de banden opwarmde om vervolgens in de race in te kakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |