De WF Liveblog zegt dat ze wel vertrokken zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:50 schreef wimderon het volgende:
De livetiming geeft Mollema en Hoole DNS
Volgens het altijd betrouwbare wielerflits gewoon beide gestartquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:50 schreef wimderon het volgende:
De livetiming geeft Mollema en Hoole DNS
Inderdaad zeg. Elk antwoord moest er echt uitgetrokken worden en dan was het uiteindelijk nog steeds nietszeggendquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:04 schreef Zwansen het volgende:
Dat interview met Hoole bij In Het Wiel was niet het meest sprankelende interview met een wielrenner trouwens. Beetje Joop Zoetemelk vibes.
Inmiddels de DNS ook weggehaald bij de timing inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Volgens het altijd betrouwbare wielerflits gewoon beide gestart
Die heb ik na een paar minuten afgezet, mensonterend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:14 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Elk antwoord moest er echt uitgetrokken worden en dan was het uiteindelijk nog steeds nietszeggend
Dit klinkt als een Elmar Reinders interviewquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:14 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Elk antwoord moest er echt uitgetrokken worden en dan was het uiteindelijk nog steeds nietszeggend
Linkje?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die heb ik na een paar minuten afgezet, mensonterend.
Hij komt steeds dichterbij.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Marien Bogerd bijna Nederlands kampioen
Mag het hopen van niet neequote:Op woensdag 19 juni 2024 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat Daan Hoole geen Olympisch kampioen gaat worden.
TDT.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:00 schreef VoMy het volgende:
Julius vd Berg is volgens DSM in een opbouwfase na de Giro. Waarheen? @:Rellende_Rotscholier
Roxanne was weer mooi fel op DSM.quote:
Blijft aardige progressie maken, net als THIBAU vooral op de weg ook.quote:
Een renner met maar zeven koersdagen zou ook een flopkampioen zijn.quote:
Ook wel een bijzondere keuze om zowat iedereen thuis te laten, ook renners die kansrijk zijn voor winstquote:
Vanuit de lucht is het Gelredome nóg lelijker.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:35 schreef Dutch_view het volgende:
Wat sfeerbeelden van het aankomende failliete Vitesse.
SD doesn’t work zou wel wat kunnen doen.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:10 schreef wimderon het volgende:
Dit lijkt me toch niet ideaal voor Visma met de BV Bredewold (en verder onder meer Kessler) erbij.
Die zitten ideaal toch? Als dit wegblijft wint Bredewold waarschijnlijk en als het peloton gaat rijden wint Wiebes.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
SD doesn’t work zou wel wat kunnen doen.
Daarom zouden ze in de kopgroep nog wel wat meer kunnen doen.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zitten ideaal toch? Als dit wegblijft wint Bredewold waarschijnlijk en als het peloton gaat rijden wint Wiebes.
De winstkansen in een sprint met Wiebes zijn wel groter, maar alsnog is het ideaal als je in beide groepen niets hoeft te doen lijkt me.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom zouden ze in de kopgroep nog wel wat meer kunnen doen.
De babbelzieke Roxquote:Op zondag 23 juni 2024 14:41 schreef wimderon het volgende:
Welke commentator is schuldig aan het introduceren van de term 'hupsje'?
Rox beschikt ongeveer over zelfde mate van intelligentie als Yara.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:41 schreef wimderon het volgende:
Roxanne zelf?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:41 schreef wimderon het volgende:
Je kunt de Gelredome vanuit Nijmegen nog zien liggen. De Parel van het Oosten.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanuit de lucht is het Gelredome nóg lelijker.
Alles en iedereen zit in Duitsland, want stel je voor dat we het nieuws mislopen dat Depay een pilon oversloeg bij het slalommen op de training of dat van Dijk bijna is gestruikeld bij het binnengaan van de eetzaal.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
kilometers aanduiding tot de finish is wegbezuinigd bij de NOS?
Ik heb het gevoel dat ik hem altijd ziequote:Op zondag 23 juni 2024 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Rick Ottema maar een keer per jaar zie fietsen.
Joris?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kan toch haest niet zou je zeggen.
Net zoals de regenboogtruiquote:Op zondag 23 juni 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een kutwinnaar zou dat zijn, zie je de trui het hele jaar niet
Nou en, als hij dit redt is het een briljante overwinningquote:Op zondag 23 juni 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1.5quote:
Alsof dit erger had geweest dan Roosen of Eenkhoorn.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een regenachtige Roubaix is saai omdat de koers dan te onvoorspelbaar is.quote:
Is ook zo, ik hou niet van van die loserwinnaars als een Knavenquote:Op zondag 23 juni 2024 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een regenachtige Roubaix is saai omdat de koers dan te onvoorspelbaar is.
~ De user die je quote.
Voor het eerst weer een sterke sprint.quote:
Last van de kniequote:Op zondag 23 juni 2024 17:24 schreef TheArt het volgende:
Kooij was duidelijk niet goed aan zijn sprint te zien.
15 lengtes of zoquote:Op zondag 23 juni 2024 17:24 schreef H.Vviv het volgende:
Toch wel een indrukwekkende sprint van Groenewegen
Jan Maasgodquote:Op zondag 23 juni 2024 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
De hele ploeg heeft er hard voor gereden
Denk dat hij vandaag niet veel andere keus had. Podium was het maximaal haalbare geweest, dat lukte net niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:27 schreef wimderon het volgende:
Teunissen zet hiermee zijn Tourambities in de verf. Lekker eigen resultaatjes rijden.
Nee, dat had hij met z'n ogen dicht gewonnen. Maar goed, de broertjes schijnen niet heel intelligent te zijn en dit is daar wel weer een bewijs van.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet gek dat Groenewegen Kooij hier klopt. Van Dijke lijkt mij toch niet zo kansloos tegen Riesebeek in de sprint?
Van Dijke lijkt me dan sneller jaquote:Op zondag 23 juni 2024 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet gek dat Groenewegen Kooij hier klopt. Van Dijke lijkt mij toch niet zo kansloos tegen Riesebeek in de sprint?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk dat hij vandaag niet veel andere keus had. Podium was het maximaal haalbare geweest, dat lukte net niet.
Zat iets te ver, maar zijn sprint was vervolgens ook niet heel indrukwekkend. Benieuwd of hij nog naar de Tour mag. EF heeft geen andere sprinters, maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze vol voor ritzeges in de heuvel- en bergritten gaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:37 schreef franklop het volgende:
Had Marijn VDB wel dichter verwacht. Kon sprint niet goed volgen, maar gewoon eruit gesprint door de rest?
Dat hoort hij vandaag blijkbaar. Om het pas veel later officieel bekend te maken uiteraardquote:Op zondag 23 juni 2024 17:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zat iets te ver, maar zijn sprint was vervolgens ook niet heel indrukwekkend. Benieuwd of hij nog naar de Tour mag. EF heeft geen andere sprinters, maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze vol voor ritzeges in de heuvel- en bergritten gaan.
2 man 1 gedachtequote:Op zondag 23 juni 2024 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Dielan heeft bepaalde sympathiën?
Je hoeft voor een Van den Berg ook geen trein mee te nemen natuurlijk. En in de vorm van begin dit jaar kan hij zelf ook meedoen in de heuvelritten. Alleen lijkt hij die vorm niet te hebben.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zat iets te ver, maar zijn sprint was vervolgens ook niet heel indrukwekkend. Benieuwd of hij nog naar de Tour mag. EF heeft geen andere sprinters, maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze vol voor ritzeges in de heuvel- en bergritten gaan.
Eindigt een stuk voor zijn kopman Bini, dus hij heeft groot gelijk dat hij voor zichzelf rijdt!quote:Op zondag 23 juni 2024 17:27 schreef wimderon het volgende:
Teunissen zet hiermee zijn Tourambities in de verf. Lekker eigen resultaatjes rijden.
Dat is ook niet gek zonder de Belgische veldrijders.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Van Kessel 7e, dat is beter dan zowat elke cross dit jaar
hij dacht dat hij het Duits Kampioenschap won?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Dielan heeft bepaalde sympathiën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |