De WF Liveblog zegt dat ze wel vertrokken zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:50 schreef wimderon het volgende:
De livetiming geeft Mollema en Hoole DNS
Volgens het altijd betrouwbare wielerflits gewoon beide gestartquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:50 schreef wimderon het volgende:
De livetiming geeft Mollema en Hoole DNS
Inderdaad zeg. Elk antwoord moest er echt uitgetrokken worden en dan was het uiteindelijk nog steeds nietszeggendquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:04 schreef Zwansen het volgende:
Dat interview met Hoole bij In Het Wiel was niet het meest sprankelende interview met een wielrenner trouwens. Beetje Joop Zoetemelk vibes.
Inmiddels de DNS ook weggehaald bij de timing inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Volgens het altijd betrouwbare wielerflits gewoon beide gestart
Die heb ik na een paar minuten afgezet, mensonterend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:14 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Elk antwoord moest er echt uitgetrokken worden en dan was het uiteindelijk nog steeds nietszeggend
Dit klinkt als een Elmar Reinders interviewquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:14 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Elk antwoord moest er echt uitgetrokken worden en dan was het uiteindelijk nog steeds nietszeggend
Linkje?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die heb ik na een paar minuten afgezet, mensonterend.
Hij komt steeds dichterbij.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Marien Bogerd bijna Nederlands kampioen
Mag het hopen van niet neequote:Op woensdag 19 juni 2024 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat Daan Hoole geen Olympisch kampioen gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |