Ik heb het gevoel dat ik hem altijd ziequote:Op zondag 23 juni 2024 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Rick Ottema maar een keer per jaar zie fietsen.
Joris?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kan toch haest niet zou je zeggen.
Net zoals de regenboogtruiquote:Op zondag 23 juni 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een kutwinnaar zou dat zijn, zie je de trui het hele jaar niet
Nou en, als hij dit redt is het een briljante overwinningquote:Op zondag 23 juni 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1.5quote:
Alsof dit erger had geweest dan Roosen of Eenkhoorn.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een regenachtige Roubaix is saai omdat de koers dan te onvoorspelbaar is.quote:
Is ook zo, ik hou niet van van die loserwinnaars als een Knavenquote:Op zondag 23 juni 2024 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een regenachtige Roubaix is saai omdat de koers dan te onvoorspelbaar is.
~ De user die je quote.
Voor het eerst weer een sterke sprint.quote:
Last van de kniequote:Op zondag 23 juni 2024 17:24 schreef TheArt het volgende:
Kooij was duidelijk niet goed aan zijn sprint te zien.
15 lengtes of zoquote:Op zondag 23 juni 2024 17:24 schreef H.Vviv het volgende:
Toch wel een indrukwekkende sprint van Groenewegen
Jan Maasgodquote:Op zondag 23 juni 2024 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
De hele ploeg heeft er hard voor gereden
Denk dat hij vandaag niet veel andere keus had. Podium was het maximaal haalbare geweest, dat lukte net niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:27 schreef wimderon het volgende:
Teunissen zet hiermee zijn Tourambities in de verf. Lekker eigen resultaatjes rijden.
Nee, dat had hij met z'n ogen dicht gewonnen. Maar goed, de broertjes schijnen niet heel intelligent te zijn en dit is daar wel weer een bewijs van.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet gek dat Groenewegen Kooij hier klopt. Van Dijke lijkt mij toch niet zo kansloos tegen Riesebeek in de sprint?
Van Dijke lijkt me dan sneller jaquote:Op zondag 23 juni 2024 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet gek dat Groenewegen Kooij hier klopt. Van Dijke lijkt mij toch niet zo kansloos tegen Riesebeek in de sprint?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk dat hij vandaag niet veel andere keus had. Podium was het maximaal haalbare geweest, dat lukte net niet.
Zat iets te ver, maar zijn sprint was vervolgens ook niet heel indrukwekkend. Benieuwd of hij nog naar de Tour mag. EF heeft geen andere sprinters, maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze vol voor ritzeges in de heuvel- en bergritten gaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:37 schreef franklop het volgende:
Had Marijn VDB wel dichter verwacht. Kon sprint niet goed volgen, maar gewoon eruit gesprint door de rest?
Dat hoort hij vandaag blijkbaar. Om het pas veel later officieel bekend te maken uiteraardquote:Op zondag 23 juni 2024 17:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zat iets te ver, maar zijn sprint was vervolgens ook niet heel indrukwekkend. Benieuwd of hij nog naar de Tour mag. EF heeft geen andere sprinters, maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze vol voor ritzeges in de heuvel- en bergritten gaan.
2 man 1 gedachtequote:Op zondag 23 juni 2024 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Dielan heeft bepaalde sympathiën?
Je hoeft voor een Van den Berg ook geen trein mee te nemen natuurlijk. En in de vorm van begin dit jaar kan hij zelf ook meedoen in de heuvelritten. Alleen lijkt hij die vorm niet te hebben.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zat iets te ver, maar zijn sprint was vervolgens ook niet heel indrukwekkend. Benieuwd of hij nog naar de Tour mag. EF heeft geen andere sprinters, maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze vol voor ritzeges in de heuvel- en bergritten gaan.
Eindigt een stuk voor zijn kopman Bini, dus hij heeft groot gelijk dat hij voor zichzelf rijdt!quote:Op zondag 23 juni 2024 17:27 schreef wimderon het volgende:
Teunissen zet hiermee zijn Tourambities in de verf. Lekker eigen resultaatjes rijden.
Dat is ook niet gek zonder de Belgische veldrijders.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Van Kessel 7e, dat is beter dan zowat elke cross dit jaar
hij dacht dat hij het Duits Kampioenschap won?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Dielan heeft bepaalde sympathiën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |