quote:Albanië hoopt te overleven in poule des doods tegen Kroatië. Met Spanje, Italië en Kroatië zitten er drie absolute toplanden in Groep B. Deze wordt aangevuld door het arme Albanië.
Met regerend Europees kampioen Italië, winnaar van de laatste Nations League; Spanje, en halvefinalist op de twee vorige WK's Kroatië kan Groep B echt de poule des doods genoemd worden. Armenië zal vast niet hebben staan springen tijdens de loting, maar spelen tegen deze grootmachten is natuurlijk al heel wat en zoals wel vaker kan alles in het voetbal gebeuren.
Kroatië steunt nog steeds op sterspeler en aanvoerder Luka Modric. De sterspeler, wie het lukte om in 2018 tweede te worden tijdens het WK en derde tijdens het EK 2020 met zijn ploeg, hoopt natuurlijk nu er met het goud vandoor te gaan.
Waar Kroatië bij de topfavorieten voor de titel hoort, heeft Albanië zich pas voor de tweede keer in de historie geplaatst voor een Europees kampioenschap. Het zal een zware strijd voor de Albanezen worden, maar ze hebben vast veel zelfvertrouwen geput uit de kwalificatiewedstrijden, waar bijvoorbeeld Polen en Tsjechië werden verslagen.
Stadion: Volksparkstadion
Aftrap: Woensdag 19 juni om 15:00
Als-ie dit seizoen nou een CL had gewonnen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Echt hoe durf je die gast nog op te stellen
Deze BALKANKRAKER is de eerste teleurstelling van het toernooiquote:
Servië - Engeland was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze BALKANKRAKER is de eerste teleurstelling van het toernooi
Oja, die heb ik in zijn geheel gemistquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Servië - Engeland was verschrikkelijk.
Stop hiermeequote:Op woensdag 19 juni 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo pffffffffffff helemaal kleurenblind gevergaderd vandaag. Zo even een gele pretcilinder omkeren. En deze BALKANKRAKER kijken dus.
Sorry voor die opmerking nog.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fijn dat iemand nog van je geniet!!
in Duitsland wonen veel mensen uit Albaniequote:Op woensdag 19 juni 2024 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
Waar verblijven al die mensen toch, Albanië ligt niet echt in de buurt.
Ik heb ook 2-1quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb 2-1 in de POOL waar ik stijf onderaan sta
Dit blijft dus 1-1
Ik sta eerste in mijn werkpoulequote:Op woensdag 19 juni 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Dit blijft dus 1-1
Toch de 2-1.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Dit blijft dus 1-1
Dan heb je alleen maar onzin ingevuldquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta eerste in mijn werkpoule
quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als het nu 1-1 blijft ben ik erg blij.
kijken wij dezelfde wedstrijd?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:35 schreef Momo het volgende:
Wel lullig voor Albanie, 2 goede wedstrijden, geen punten.
1-0 Kroatië.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:36 schreef vaarsuvius het volgende:
ik weet niet meer wat ik voorspeld had, dus ik weet niet of ik blij moest zijn met de gelijkmaker of met de winnende
dit is toch een vreemde manier van sport kijken
ik leer net dat Owen Goal er al meerder gemaakt heeftquote:
Eigen doelpunt momenteel topscorer met 3.quote:
Ik zat al in de OP te zoeken naar het weerberichtquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:36 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke mistbank boven de middencirkel
4 alquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen doelpunt momenteel topscorer met 3.
Oke Peter Timofeeffquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:36 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke mistbank boven de middencirkel
Schandalig dat de avondmaaltijd er niet in staat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat al in de OP te zoeken naar het weerbericht
Uh.. okequote:Op woensdag 19 juni 2024 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig dat de avondmaaltijd er niet in staat.
@Slobeendquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:39 schreef Caland het volgende:
Wie zei ook alweer dat die Ragnar een goede commentator was?
Daar moet ik even een woordje mee spreken
Austria Maximilian Wöber (against France)quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik er een gemist.
Is dat dezelfde @Slobeend die hoopt dat Geertruida vrijdag speelt en die Promonade heel grappig vindt?quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:39 schreef Caland het volgende:
Wie zei ook alweer dat die Ragnar een goede commentator was?
Daar moet ik even een woordje mee spreken
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het wel wat jammer voor Albanië
Vroeg scoren en daarna toch nog verliezen. Typisch Albanees.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het wel wat jammer voor Albanië
quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Ik viel in slaap door deze, nou ja, slaapverwekkende wedstrijd.
Gelukkig hielden de spelers daar rekening mee.
Zodra ik wakker werd zijn ze beginnen scoren.
Dus eigenlijk is het mijn schuld dat er niet eerder wat gebeurde.
Het is 16:30.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
In slaap gevallen bij de 0-1 en wakker geschoten toen de 2-1 kwam
Volgende keer ook slapen als België speelt dus!quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
zware dag gehad in de fabriek?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vind je dit raar?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat dezelfde @:slobeend die hoopt dat Geertruida vrijdag speelt
Kun je nagaan hoe slaapverwekkend het was.quote:
Heel de dag schoffelen wordt je moe vanquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ging nog. Maaar telkens die 21u wedstrijden zorgt ervoor dat ik weinig slaap hebquote:
Je praat in raadsels. Waarom kan Geertruida niet in de basis spelen tegen Frankrijk?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we tegen Frankrijk spelen, niet tegen VVV
Dit is een act van @GGMMquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels. Waarom kan Geertruida niet in de basis spelen tegen Frankrijk?
Het kan wel, ik hoop alleen dat hij betere spelers opstelt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels. Waarom kan Geertruida niet in de basis spelen tegen Frankrijk?
@onlogisch was er nooit opgekomen om een stuk hout te pakken hoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Een situatieschets van moderator @:onlogisch aan het werk.
[ x ]
ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Maar Ronald gaat met 5 verdedigers spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan wel, ik hoop alleen dat hij betere spelers opstelt.
Nee da's niet erg logisch.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Morgen wel een leuk dagje op het menu.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:
De uiteindelijke poule uitslag wordt wel interessant met winst van Kroatië nu. Benieuwd naar Spanje - Italië morgen.
Zijn nog steeds niet uitgeschakeld hoor.quote:
Ik tag @onlogisch ook alleen maar omdat hij tegen een stootje kan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik moest lachen.
Niets tegen @:onlogisch maar gewoon van het filmpje
Engeland en leuk LOLquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Morgen wel een leuk dagje op het menu.
Spanje - Italië en ook Engeland speelt
Alleen Schotland heeft minder op doel geschoten dan Engeland.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen wel een leuk dagje op het menu.
[..] Engeland speelt
Vreemdquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen Schotland heeft minder op doel geschoten dan Engeland.
Misschien nare beeldenquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
waarom gaan ze nu de goal herhalen ipv laten zien wat er gebeurde met de keeper
Ze hebben wat geleerd van de beelden van Eriksen van afgelopen EK voetbalquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Misschien nare beelden
UEFA is tegen narigheid
Kon je die twee minuten niet ophouden. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DOELPUUUUUUUNTTTTTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door capuchon_jongen op 19-06-2024 16:54:20 ]Jack does it in real time...
Gaan we samen huilenquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:53 schreef Zorro het volgende:
KutAlbaniolen verkloten mijn perfecte voorspelling
Staande ovatie aan het houdenquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Wat was de Albanese bank nou aan het doen?
Wel Sutalo die 'm daar in de voeten van die Albanees 'blokt'quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanaf de flank waar Sosa staat.
Dat had ik nou niet verwacht.
Edit: o nee niet eens, domme debiel ben ik.
Ik had 3-0. Dus ja. 🙈quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:55 schreef xzaz het volgende:
Mijn voorspelling:
Kroatië Albanië 4 - 0
;')____________________________!
Dit is een werelds EKquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En iedereen vond dit maar een saaie Balkankraker
Dat was het ook zo'n 70 minutenquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En iedereen vond dit maar een saaie Balkankraker
Iets te gretig Gurney.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanaf de flank waar Sosa staat.
Dat had ik nou niet verwacht.
Edit: o nee niet eens, domme debiel ben ik.
Of Ueda.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gurney laat feiten nooit in de weg staan als hij een ajacied kan afkraken
Leuk dat je meekeekquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Toch op het juiste moment even ingeschakeld.
Ik had net uitgeschakeldquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Voor Rivkahquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Op zich niet zo gek gedacht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik had 3-0 Kroatië. Wat was ik denkende.
Sinds vorige week.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:59 schreef Binge-watch het volgende:
Zit Sutalo überhaupt wel op voetbal eigenlijk?
Werkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek gedacht.
Helaas wedstrijd gemist i.v.m. werk
Dit had ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik had 3-0 Kroatië. Wat was ik denkende.
ik ga voor de laatste plaatsquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit had ik ook.
Ik weet wel dat ik de pool niet ga winnen.
thuiswerken voor de win.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek gedacht.
Helaas wedstrijd gemist i.v.m. werk
Daar doe ik het dan weer net niet slecht genoeg voor.quote:
Albanië kan toch ook nog een punt pakken tegen Spanje bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Kroatië ook van Italië niet wint, valt C wel vrij zeker buiten de boot qua beste nrs. 3.
Dan hebben ze er 2, en dat is echt niet genoeg.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Albanië kan toch ook nog een punt pakken tegen Spanje bijvoorbeeld?
3 punten weer voldoende denk je? Alleen Schotland en Oekraïne hebben misschien een probleem gezien hun doelsaldo.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Kroatië ook van Italië niet wint, valt C wel vrij zeker buiten de boot qua beste nrs. 3.
3 zelfs.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of gewoon minder hard verliezen dan Kroatiëquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hieronder de tussenstand van beste derdes in 2021 en 2016:quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In 2021 hadden de beste nummers drie 4, 4, 4 en 3 puntenquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:03 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
3 punten weer voldoende denk je? Alleen Schotland en Oekraïne hebben misschien een probleem gezien hun doelsaldo.
Dus Albanië en Kroatië weten dat ze 'gewoon' die laatste wedstrijd moeten winnen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Hieronder de tussenstand van beste derdes in 2021 en 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt er op neer dat je toch veilig bent als je 4 punten hebt. MEt 3 punten lukt het ook maar dan moet je een goeie doelsaldo hebben.
In de Copa America ging een keer Paraguay als beste derde door met 2 punten (lol)quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Hieronder de tussenstand van beste derdes in 2021 en 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt er op neer dat je toch veilig bent als je 4 punten hebt. MEt 3 punten lukt het ook maar dan moet je een goeie doelsaldo hebben.
Klopt wel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus Albanië en Kroatië weten dat ze 'gewoon' die laatste wedstrijd moeten winnen.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt wel.
zeker weten, een gelijkspel betekend sowieso de uitschakeling (normaal)
Kijk eens domquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon minder hard verliezen dan Kroatië
Dit neem je terug.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Er zit vanavond een lama. Mooi nieuws voor @:ggmm
Zag vooral dat feyenoord kampioen gaat worden tegen PSV in de kuipquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:23 schreef TLC het volgende:
Hebben jullie ook een mening over de eerste speelronde van de eredivisie ? Ik niet namelijk
Door dit gelijke spel is Duitsland nu al definitief geplaatst.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:50 schreef TLC het volgende:
Kroatië is de grootste tegenvaller tot nu toe dit EK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |