Vroeg scoren en daarna toch nog verliezen. Typisch Albanees.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het wel wat jammer voor Albanië
quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Ik viel in slaap door deze, nou ja, slaapverwekkende wedstrijd.
Gelukkig hielden de spelers daar rekening mee.
Zodra ik wakker werd zijn ze beginnen scoren.
Dus eigenlijk is het mijn schuld dat er niet eerder wat gebeurde.
Het is 16:30.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
In slaap gevallen bij de 0-1 en wakker geschoten toen de 2-1 kwam
Volgende keer ook slapen als België speelt dus!quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
zware dag gehad in de fabriek?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vind je dit raar?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat dezelfde @:slobeend die hoopt dat Geertruida vrijdag speelt
Kun je nagaan hoe slaapverwekkend het was.quote:
Heel de dag schoffelen wordt je moe vanquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ging nog. Maaar telkens die 21u wedstrijden zorgt ervoor dat ik weinig slaap hebquote:
Je praat in raadsels. Waarom kan Geertruida niet in de basis spelen tegen Frankrijk?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we tegen Frankrijk spelen, niet tegen VVV
Dit is een act van @GGMMquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels. Waarom kan Geertruida niet in de basis spelen tegen Frankrijk?
Het kan wel, ik hoop alleen dat hij betere spelers opstelt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels. Waarom kan Geertruida niet in de basis spelen tegen Frankrijk?
@onlogisch was er nooit opgekomen om een stuk hout te pakken hoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Een situatieschets van moderator @:onlogisch aan het werk.
[ x ]
ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Een situatieschets van moderator @:onlogisch aan het werk.
[ x ]
Maar Ronald gaat met 5 verdedigers spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan wel, ik hoop alleen dat hij betere spelers opstelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |