Dat hele Just Stop Oil moet haast wel gefinancieerd worden door de olie-industrie inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat die groepen juist gestuurd worden door de anti's inderdaad.
Ik ben totaal niet van de complottheorieën maar dat zou er wel eentje zijn die ik nog behoorlijk logisch zou vindenquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat hele Just Stop Oil moet haast wel gefinancieerd worden door de olie-industrie inderdaad.
Hopelijk wel inderdaad. Mooi dat deze debielen zo te lezen gepakt zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er is niets kapot. Gewoon tuinslang erop en het is weg
IS zou het opgeblazen hebben.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na stap één voelt de rest een beetje overbodig. Beetje Balthasar Gerards-achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het ook niet verzonnen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Weet je nog hoeveel stenen er waren?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:59 schreef Digi2 het volgende:
Heb gelukkig Stonehenge vorig jaar nog onbespoten kunnen bezichtigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
Mits gedaan met iets wat er met een flink regenbuitje weer vanaf gaatquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:16 schreef crystal_meth het volgende:
Als het een protest was geweest tegen de Britse weigering om de Elgin Marbles terug te geven aan Griekenland, dan had ik het goedgekeurd.
Mooie drogreden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:58 schreef Nielsch het volgende:
En? Het is niet alsof dit erger is dan grenzeloos plastic in onze oceanen dumpen of het regenwoud kappen voor houten meubels en papier.
Klopt, zo ver is het nog niet.quote:
Wat vergelijk je ze dan met IS, pannenkoek.quote:
Lees nog eens wat ik schrijf.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat vergelijk je ze dan met IS, pannenkoek.
Zeker, want dit poeder is er gewoon af te wassen. Bomen van honderden jaren oud komen niet zomaar terug. Mensen maken zich echt druk om de verkeerde dingen.quote:
En jij denkt dat het steeds bij "onschuldige" acties blijft bijquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker, want dit poeder is er gewoon af te wassen. Bomen van honderden jaren oud komen niet zomaar terug. Mensen maken zich echt druk om de verkeerde dingen.
Ja, dat denk ik. De schilderijen die "doelwit" waren waren ook bewust uitgekozen omdat ze achter glas zaten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En jij denkt dat het steeds bij "onschuldige" acties blijft bij
deze droeftoeters?
Deze drammers gaan heel ver, daar kun je wel vanuit gaan....
Misschien is de volgende actie van klimaatactivisten wel om speciaal bij jou alle ruiten van je huis in te gooien en helemaal onder te spuiten met verf. Dan is je reactie hetzelfde?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:58 schreef Nielsch het volgende:
En? Het is niet alsof dit erger is dan grenzeloos plastic in onze oceanen dumpen of het regenwoud kappen voor houten meubels en papier.
Wat heeft Stonehenge met de klimaatsores te maken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. De schilderijen die "doelwit" waren waren ook bewust uitgekozen omdat ze achter glas zaten.
Maar los daarvan snap ik niet dat drommen mensen dit zo enorm verschrikkelijk vinden maar het niets boeit of het regenwoud, de poolkappen of de oceanen eraan gaan.
klimaatdebieltjesquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kut volk
https://nos.nl/artikel/25(...)n-verf-op-stonehenge
[..]
Cringequote:Op woensdag 19 juni 2024 17:18 schreef Danny het volgende:
[..]
klimaatdebieltjes
ALLE kosten op ze verhalen EN strafrechtelijk vervolgen voor letterlijk alles wat je maar aan ze kunt opleggen. Goed zoeken ook. En op de terreurlijst zetten. Dit soort figuren zijn imo levensgevaarlijke gekkies a la Volkert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |