Bij NSC lijkt dat opdracht, Bruins werd ook geen lid van NSC volgens mij. Kan de fractie lekker zeggen dat ze op afstand van het kabinet staan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat je als partij een bestuurder aanstelt die een of andere reden schijnt te hebben om niet lid te willen worden van je partij.
Ik citeer Omtzigt "Dat zijn mijn woorden niet" en dan is het voor hem weer goed. Oh, ja, ze zijn uiteraard geschokt en verbijsterd maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe wil je nog samenwerken met een partij die allerlei dingen gewoon keihard ontkent....
Wie is eigenlijk de echte leider binnen die partij? Of beter gezegd, wie regelt alles? Ik kan het me toch moeilijk voorstellen dat dat Caroline is.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:22 schreef Blastbeat het volgende:
Ik denk dat het allemaal vrij simpel ligt: er is nauwelijks een structuur binnen die partij, dus alle afdelingen doen het maar een beetje naar eigen goeddunken. Daarnaast is Van der Plas natuurlijk ook niet echt briljant of zo, dus die snapt nogal veel simpelweg niet.
Aan de andere kant heeft hij Geert wel vernederd met die Nora Achahbar op toeslagen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik citeer Omtzigt "Dat zijn mijn woorden niet" en dan is het voor hem weer goed. Oh, ja, ze zijn uiteraard geschokt en verbijsterd maar daar blijft het dan ook bij.
Nou ja, een spoedig einde van de BBB zat er sowieso wel in.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens vraag ik mij wel af hoe zwaar de BBB stemmers zich nu geminacht voelen want alle grote woorden blijken alleen maar "Verkiezingstaal" (oftewel leugens) geweest te zijn.
Daar heeft de VVD ook geen problemen mee. Ik neem aan dat we Israël nog steeds steunen met wapen (onderdelen)quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:39 schreef mcmlxiv het volgende:
https://www.nd.nl/varia/v(...)rsnood-in-gazastrook
Je mag ze geen nazi noemen, maar het grootschalig vermoorden van Palestijnen, vrouwen en kinderen inclusief hebben onze PVV vrienden in ieder geval weinig moeite mee. Liegen en bedriegen om dat te verdedigen is ook geen probleem.
Nee dat doet Henk Vermeerquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de echte leider binnen die partij? Of beter gezegd, wie regelt alles? Ik kan het me toch moeilijk voorstellen dat dat Caroline is.
Dat verklaart een hoop.quote:
Huh?quote:
En dan politiek zelfmoord tijdens nieuwe verkiezingen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien toch maar bijstellen van een jaar naar een paar weken voordat het klapt? Dat gaan interessante overleggen worden in de ministerraad.
Edit: ah @:mcmlxiv had ook al een linkje naar dit nieuws (maar dan elders) gepost.
Nee, hoor, in Rutte 4 zaten grotendeels competente ministers.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En dan politiek zelfmoord tijdens nieuwe verkiezingen.
Dit kabinet wordt gewoon een kopie van Rutte 4
Volg jij de politiek enigszins? Ik zie je vrij regelmatig dingen posten waarvan ik denk: die gokt maar wat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En dan politiek zelfmoord tijdens nieuwe verkiezingen.
Dit kabinet wordt gewoon een kopie van Rutte 4
Ze begint nu door te hebben dat ze een slechte onderhandelaar is en uit frustratie krijg je allerlei debiele reacties van haarquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:22 schreef Blastbeat het volgende:
Ik denk dat het allemaal vrij simpel ligt: er is nauwelijks een structuur binnen die partij, dus alle afdelingen doen het maar een beetje naar eigen goeddunken. Daarnaast is Van der Plas natuurlijk ook niet echt briljant of zo, dus die snapt nogal veel simpelweg niet.
Heeft zij onderhandeld dan? Ik dacht dat Vermeer er bij de onderhandelingen bij zat. De Vermeer die geen bal snapte van het Rijks budget.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze begint nu door te hebben dat ze een slechte onderhandelaar is en uit frustratie krijg je allerlei debiele reacties van haar
Hugo de Jonge zat er in.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor, in Rutte 4 zaten grotendeels competente ministers.
VVD doet nog een poging verontwaardigd over te komen over de acties van het Israëlische leger.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Daar heeft de VVD ook geen problemen mee. Ik neem aan dat we Israël nog steeds steunen met wapen (onderdelen)
Tevens de lange arm van Tel Aviv
Laat mij raden "Geschokt en verbijsterd"?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
VVD doet nog een poging verontwaardigd over te komen over de acties van het Israëlische leger.
https://wnl.tv/2024/06/18(...)ek-naar-andere-baan/quote:VVD-Kamerlid: ‘Leraren in frontlinie pro-Palestijnse demonstraties moeten op zoek naar andere baan’
VVD-Tweede Kamerlid Claire Martens roept Nederlandse universiteiten op om in gesprek te gaan met docenten die deelnemen aan pro-Palestijnse demonstraties en zeggen dat er geen plek is voor zionisten. Die leraren moeten op zoek naar een andere baan, zegt de VVD’er, die onderwijsminister Robbert Dijkgraaf oproept nog voor de zomervakantie de touwtjes in handen te nemen.
Vergeet de rode lijnen niet! Oneindige rode lijnen zijn het kenmerk van decennia VVD politiekquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat mij raden "Geschokt en verbijsterd"?
Dat wordt door populistische partijen al veel langer gepropageerd, maar het is op zijn minst zorgwekkend dat de VVD er nu ook in mee wil.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://wnl.tv/2024/06/18(...)ek-naar-andere-baan/
We gaan tegenwoordig ook maar bepalen welke mening acceptabel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |