abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213983508
Dit is goedkoop scoren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213983555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:09 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Strafrechtelijk vervolgen

Of dit een pleasante weg is om te volgen voor Westerse landen om iets te doen tegen kamerleden die in bed liggen met buitenlandse mogenheden is een andere vraag
Op welke basis? Ik ben geen jurist maar voor zover ik weet is dat niet mogelijk in vredestijd.
pi_213983700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Op welke basis? Ik ben geen jurist maar voor zover ik weet is dat niet mogelijk in vredestijd.
Afhankelijk van wat er precies gebeurd is kun je mogelijk wel een haakje vinden. Ambtelijke omkoping, schending ambtsgeheim, dat soort dingen.
zie email 27 oktober
pi_213983729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Afhankelijk van wat er precies gebeurd is kun je mogelijk wel een haakje vinden. Ambtelijke omkoping, schending ambtsgeheim, dat soort dingen.
Je moet vooral eerst bewijs krijgen en uit de situatie Markuszower blijkt dat de instantie die dat bewijs het snelst heeft niet geneigd is dat bewijs te delen, ook niet met de Kamer of zelfs met de persoon zelf en zijn of haar partijleider.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213983742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:31 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je moet vooral eerst bewijs krijgen en uit de situatie Markuszower blijkt dat de instantie die dat bewijs het snelst heeft niet geneigd is dat bewijs te delen, ook niet met de Kamer of zelfs met de persoon zelf en zijn of haar partijleider.
Niet publiekelijk in ieder geval. Er kan natuurlijk best een ambtsbericht/inlichtingenbericht zijn uitgegaan
zie email 27 oktober
pi_213983746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vallen Kamerleden onder de wettelijke regels voor ambtenaren?
pi_213983777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Vallen Kamerleden onder de wettelijke regels voor ambtenaren?
Ten dele. Maar wel voor dit deel.
zie email 27 oktober
pi_213983806
Rare vraag van die DENK meneer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213983909
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:41 schreef superniger het volgende:
Rare vraag van die DENK meneer.
Moet je als voorzitter eigenlijk ook gewoon afhameren. Komaan zeg.
zie email 27 oktober
  donderdag 20 juni 2024 @ 14:36:29 #235
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_213984383
'Ik ga niet uitspraken uit het verleden recenseren' is het afgesproken talking point lijkt het.
I am a black hole shitting into the void
pi_213984487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:36 schreef Gimmick het volgende:
'Ik ga niet uitspraken uit het verleden recenseren' is het afgesproken talking point lijkt het.
Jup, allemaal duidelijk geïnstrueerd :')

Maar goed, als ze straks echt beleid moeten gaan voeren lopen ze daar vanzelf weer tegenaan.

Vooral bij Keijzer ook. Zelf prive de bouw van een bejaardentehuis affakkelen vanwege stikstof en dan nu claimen dat stikstof geen enkel probleem vormt. :D Die kun je mooi doorverwijzen naar haar eigen zienswijze.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213984591
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Jup, allemaal duidelijk geïnstrueerd :')

Maar goed, als ze straks echt beleid moeten gaan voeren lopen ze daar vanzelf weer tegenaan.

Vooral bij Keijzer ook. Zelf prive de bouw van een bejaardentehuis affakkelen vanwege stikstof en dan nu claimen dat stikstof geen enkel probleem vormt. :D Die kun je mooi doorverwijzen naar haar eigen zienswijze.
Nee, dat is prive, daar mag je niks over zeggen :')
pi_213984634
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Misschien kan Caroline er even een venijnig tweetje uitgooien :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213984660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Misschien kan Caroline er even een venijnig tweetje uitgooien :P
Of een tweet van soppige friet in vette jus :'( . Voor de afleiding.
pi_213984974
quote:

[..]
Ah net als bij Pechtold zeker.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213984989
quote:

[..]
Behalve dat een zaak bij de Raad van State openbaar is ;) dus dat argument van Mona is zelfs op dit moment al kul.
pi_213985012
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:27 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Behalve dat een zaak bij de Raad van State openbaar is ;) dus dat argument van Mona is zelfs op dit moment al kul.
Ja, maar de prive persoon Mona Keijzer heeft niets te maken met de politicus Mona Keijzer, zo moet je dat, geloof ik, zien.
pi_213985039
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, maar de prive persoon Mona Keijzer heeft niets te maken met de politicus Mona Keijzer, zo moet je dat, geloof ik, zien.
Ah dus de politicus Mona vindt straks dat er best een AZC voor haar deur in Volendam mag komen om daar als privé persoon bij de RvS tegen te procederen :9
pi_213985099
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:32 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ah dus de politicus Mona vindt straks dat er best een AZC voor haar deur in Volendam mag komen om daar als privé persoon bij de RvS tegen te procederen :9
Ik vermoed van niet :D
pi_213985163
Jaja. Do as I say, not as I do :z
pi_213985187
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:45 schreef BlackLining het volgende:
Jaja. Do as I say, not as I do :z
Het is de BBB, he, de partij van "Het was maar verkiezingstaal, we meenden het niet"
pi_213985213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En je moet je ook beter verdiepen. Het ging haar niet om haar uitzicht, maar op het feit dat er daar, precies op die locatie tegenover haar huis, gebouwd ging worden.

Hier hoor je toch wel dat Keijzer een ervaren politicus (let op: geen goede) is, er omheen praten en jezelf binnen 1 zin tegenspreken waardoor niemand weet wat je nou eigenlijk gezegd hebt beheerst ze wel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213985230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
En je moet je ook beter verdiepen. Het ging haar niet om haar uitzicht, maar op het feit dat er daar, precies op die locatie tegenover haar huis, gebouwd ging worden.

Hier hoor je toch wel dat Keijzer een ervaren politicus (let op: geen goede) is, er omheen praten en jezelf binnen 1 zin tegenspreken waardoor niemand weet wat je nou eigenlijk gezegd hebt beheerst ze wel.
Mwah, ik pik het er anders meteen uit dat ze gewoon keihard liegt :D

Zal mijn cynische inborst wel zijn.
  donderdag 20 juni 2024 @ 15:50:56 #249
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213985234
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:27 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Het is toch ook gewoon treurig om op basis van eigenlijk helemaal niets tot aan de Raad van State door te procederen omdat je per se niet wil dat er een wooncomplex voor dementerende bejaarden in je omgeving wordt gebouwd. Gewoon intens onsympathiek. Ook als ze dat samen met haar buurvrouw van 83 heeft gedaan, die is dan eveneens intens onsympathiek. Verbaast me niets want ook die buurvrouw woont in Volendam.
Antifa
  donderdag 20 juni 2024 @ 16:13:39 #250
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213985449
De zaak Kemperman verdient eigenlijk meer aandacht dan ik aanvankelijk dacht omdat het allemaal zo intens sneu is en daarom vooral extra in het zonnetje moet staan.

Kemperman is dus die man die bijna rechtstreeks 65 (!!) pagina's aan vragen van VastgoedBelang doorschoof richting het ministerie. Alsof het niets is.

“In totaal heeft Kemperman eind mei en begin juni ongeveer vijftig vragen ingediend over de Wet betaalbare huur. Zo’n 65 pagina’s aan tekst die grotendeels van Vastgoed Belang komen, wat er niet bijstaat. Uit de metadata blijkt dat de vragensets oorspronkelijk zijn gemaakt door Bart Rijgwart, senior beleidsadviseur van Vastgoed Belang.”

Let op: Kemperman zit samen met 15 andere BBB'ers in de kamer en er is dus geen partij met meer ondersteuning per onderwerp (want ondersteuning schaalt met partijgrootte) dan de BBB. Van alle partijen, hebben zij dus het meeste ondersteuning voor het stellen van goede vragen.

Mona Keijzer zegt er vervolgens dit over:

De Hoop: hoe kijkt Keijzer aan tegen integraal doorsturen vragen geschreven door lobbygroep door Kemperman (BBB) in Eerste Kamer?
Keijzer: Kamerleden hebben weinig ondersteuning, moet kunnen

:')

Maar wat is Kemperman dan, waarom zit hij op deze portefeuille als hij er geen tijd voor heeft? Naar eigen zeggen:
Overigens ben ik die woningen nu aan het leegmaken en zal ik de huur niet verlengen, omdat deze wet en de stapeling van wetten mij nopen om een andere belegging voor mijn pensioen als mkb-ondernemer te kiezen. Dat is exact waar ik het over heb.

Hij is een verhuurder. Hij speelt niet alleen klakkeloos vragen door van VastgoedBelang, hij heeft er ook persoonlijk belang bij dat hij zoveel mogelijk winst kan blijven maken met zijn huurwoningen en dat die wet, waar hij geen tijd voor had, wordt tegen gehouden want hij maakt zich wel alvast enorm zorgen om de gevolgen. Kan allemaal, duBBBele petten zijn geen BBBezwaar.

Is het dan niet ongelukkig dat Kemperman nu net op het huurdossier zit? Nou, naar eigen zeggen niet:

Ondanks dat er dus, volgens Mona Keijzer, te weinig ondersteuning is voor Kemperman om zelf goede vragen te stellen, suggereert Kemperman vlak voor de verkiezingen in november nog dat juist bij de BBB alle kennis aanwezig is als het gaat om de woningmarkt. Spreekt dit elkaar tegen? Ja, dit spreekt elkaar tegen. Gaat iemand hier iets mee doen? Nee, natuurlijk niet, want uitspraken van populisten zijn enkel geldig tot ze zijn uitgesproken.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')