SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Soort achilleshielquote:
kind is officieel volwassen maar gebroken hart is pittigquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Een kind?
Slaap of voedsel is het dan toch meestal?
ja maar hoe danquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, zo te horen is de botte bijl eerlijk gezegd zo'n slechte optie niet. Klinkt al aardig gebroken.
Gifjes van rode panda's?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze wil niets, niet naar school, niet naar de efteling, niet even wandelen, niets
Soms heeft iets ook gewoon even tijd nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kind is officieel volwassen maar gebroken hart is pittig
Moet je bij @bitterbal zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarover gesproken, kan ik een nieuwe krijgen?
Dat ene verdachte schroefje is een cameraquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die beelden van mij?
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ene verdachte schroefje is een camera
heeft ze niet, het is deadline week op haar opleiding en natuurlijk heeft ze der zooi niet afquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Soms heeft iets ook gewoon even tijd nodig natuurlijk.
Mja, maar bansheewailing in de woonkamer is gewoon superduperkut, en we weten niet hoe lang al.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Soms heeft iets ook gewoon even tijd nodig natuurlijk.
Dit maakt het ook niet echt makkelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ze niet, het is deadline week op haar opleiding en natuurlijk heeft ze der zooi niet af
Joe joequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
DHL heeft het pakketje gewoon voor de deur gezet zonder aan te bellen, kreeg ineens een mailtje dat het bezorgd was
Dit is zo lekker makkelijk zeggen vanaf hier maar het klinkt alsof er een flinke schop onder een hol nodig is!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ze niet, het is deadline week op haar opleiding en natuurlijk heeft ze der zooi niet af
zo'n 24 uur nuquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar bansheewailing in de woonkamer is gewoon superduperkut, en we weten niet hoe lang al.
Ik zet je op de wachtlijstquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
@:bitterbal kan ik een nieuwe achilles krijgen?
moet je bij @dud0r zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
@:bitterbal kan ik een nieuwe achilles krijgen?
Ja, dat klinkt als DHLquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
DHL heeft het pakketje gewoon voor de deur gezet zonder aan te bellen, kreeg ineens een mailtje dat het bezorgd was
Wat een relaxed beestjequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Be like a cavia @:cherrylips @:4everblackeyed
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
awwwww die grote pootjesquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)/7381807794883726624
Over het algemeen gaat het best goed, maar dat komt denk ik ook dat ze dan bij de voordeur van het gebouw beneden al aanbellen en ik dan gewoon mijn eigen deur al open doe want eerste verdieping.quote:
VGZ heeft een fijne app daarvoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo'n 24 uur nu
ze heeft hoofdpijn, is misselijk, en heeft hartkloppingen maarja
heb der een youtube video gestuurd met adem oefeningen
Jaaaaquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Be like a cavia @:cherrylips @:4everblackeyed
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hmja. Denk er tegenover gaan zitten met een "we gaan NU ademoefeningen doen"?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo'n 24 uur nu
ze heeft hoofdpijn, is misselijk, en heeft hartkloppingen maarja
heb der een youtube video gestuurd met adem oefeningen
neequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je nu trouwens m'n account daar zien?
Misschien dat ie aangeklopt heeft zonder dat je dat hoorde. (Niet dat dat het beter maakt hoor)quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het best goed, maar dat komt denk ik ook dat ze dan bij de voordeur van het gebouw beneden al aanbellen en ik dan gewoon mijn eigen deur al open doe want eerste verdieping.
Denk dat de beneden deur nu open was voor de bezorger
Ja zo werd er ooit eens een nieuwe telefoon bij de buren bezorgd, mocht niet bij de buren bezorgd worden en moest met handtekeningquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stel nou dat ik inderdaad een even niet thuis zou zijn en het gejat wordt
ik haat confrontatiequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmja. Denk er tegenover gaan zitten met een "we gaan NU ademoefeningen doen"?
Zonnebrilletje erbij?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is 22,5 graden in de woonkamer en Vos ligt er al bij alsof hij in Mekka loopt.
Ik zit nu met spanning te wachten tot Draco zijn oogje eindelijk eens weer erger gaat worden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is 22,5 graden in de woonkamer en Vos ligt er al bij alsof hij in Mekka loopt.
Is het antibiotica? Dan is het antwoord ongetwijfeld "want resistentie".quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit nu met spanning te wachten tot Draco zijn oogje eindelijk eens weer erger gaat worden.Begrijp ook nog steeds niet waarom ik dat niet nu al kan doen maar oke.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb net mensen boos gemaaktIk liep op de parkeerplaats die helemaal vol is naar mijn auto en direct gingen er drie mensen in de rij staan voor het plekje. Toen pakte ik de spullen die ik nodig had uit de auto, deed ik hem weer op slot en liep ik weg. Boze gezichten en zichtbaar gescheld. Ik heb zo veel vragen
Zou kunnen, maar er zit wel duidelijk een bel naast mijn deurquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat ie aangeklopt heeft zonder dat je dat hoorde. (Niet dat dat het beter maakt hoor)
https://www.astfarma.nl/product/cavasan/ Heb dit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het antibiotica? Dan is het antwoord ongetwijfeld "want resistentie".
Bellen en bidden dat ze een plekje voor het weekend voor je hebben.quote:
Ik kan daar zo van genietenquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb net mensen boos gemaaktIk liep op de parkeerplaats die helemaal vol is naar mijn auto en direct gingen er drie mensen in de rij staan voor het plekje. Toen pakte ik de spullen die ik nodig had uit de auto, deed ik hem weer op slot en liep ik weg. Boze gezichten en zichtbaar gescheld. Ik heb zo veel vragen
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Nee. Echt goede producten doe je niet in de aanbieding.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk aanbiedingen op dit moment?
ohquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar er zit wel duidelijk een bel naast mijn deur
Je kan wel eens gelijk hebben @IJsdraakjequote:CAVASAN oogzalf is een homogene zalf en bevat als werkzame bestanddelen chlooramfenicol en vitamine A. Chlooramfenicol is een antibioticum met een bacteriostatische werking tegen vele grampositieve en gramnegatieve bacteriën, mycoplasmen, ricketsiën en chlamydiën.
Meeste oogontstekingen zijn bacterieel, dus het was een voor de hand liggende.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan wel eens gelijk hebben @:ijsdraakje
Op een rat die al halverwege z'n leven is, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het antibiotica? Dan is het antwoord ongetwijfeld "want resistentie".
Ik vond het al zo raar dat ik moet wachten maar zo klinkt het wel logisch ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste oogontstekingen zijn bacterieel, dus het was een voor de hand liggende.
Wat heb je in de koopjeshoek? Is toch wel leuk om iets te hebben liggen, denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Echt goede producten doe je niet in de aanbieding.
Al heb ik wel voor de heb een soort van koopjeshoek met wat minder kwalitatief goede producten
Voel je je wel al beter?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
Deze dag is zo chaotischNet op tijd weer binnen voor een klantenmeeting, zit ik daar tegen de hoofden van twee van mijn collega's aan te kijken. Klant was de meeting vergeten en kan nu niet meer. Ze hebben ook al een maand niet betaald en negeren ons al twee weken
Ik ga de rest van de dag gewoon lekker programmeren en iedereen negeren.
Mweh, de rat zal niet de overweging zijn, eerder de bacterie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een rat die al halverwege z'n leven is, oké.
Jeetje Draco is nog geen eens 1 jaar oud en super gezond.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een rat die al halverwege z'n leven is, oké.
Goed je handen wassen voor en na je het hebt gebruikt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat ik moet wachten maar zo klinkt het wel logisch ja.
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de rat zal niet de overweging zijn, eerder de bacterie.
Thanks voor de tips!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed je handen wassen voor en na je het hebt gebruikt.
En je kunt het nog best lang bewaren voor het geval dat.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat de levensverwachting van een rat isquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje Draco is nog geen eens 1 jaar oud en super gezond.
Ow jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de rat zal niet de overweging zijn, eerder de bacterie.
Lief dat je het vraagtquote:
Op het moment als ik even zo snel kijk 3 tenen van verschillende voeten. 2 oren waarvan 1 flap. Beide links.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je in de koopjeshoek? Is toch wel leuk om iets te hebben liggen, denk ik.
goed idee, ga gewoon ben en jerry naar der smijtenquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee, maar mijn ervaring is dat ik er minder last van heb als ik werk dan wanneer ik mezelf overgeef aan het ziek zijn en bijvoorbeeld op bed ga liggen. Dus eigenlijk negeer ik het ziek zijn ook gewoon
IK GA ALLES EN IEDEREEN NEGEREN VANDAAG. Behalve eten. En jullie.
Ja was bij de tandarts laatst ook. Maar leuk ook dat de tandarts iets anders zei dan de apothekersassistente.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Doen ze bij mensen ook hoor, eerst kijken of je immuunsysteem het zelf op kan lossen.
2 a 3. Maar ik heb met mijn vorige groep van 3 wel pech gehad maar 1 daarvan leeft nog (bij een vriendin) en is nu 2.5 jaar en ook nog gezond.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat de levensverwachting van een rat is
Je lichaam heeft wel energie nodig om te herstellen, dus beter doe je wel rustig aan danquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee, maar mijn ervaring is dat ik er minder last van heb als ik werk dan wanneer ik mezelf overgeef aan het ziek zijn en bijvoorbeeld op bed ga liggen. Dus eigenlijk negeer ik het ziek zijn ook gewoon
IK GA ALLES EN IEDEREEN NEGEREN VANDAAG. Behalve eten. En jullie.
300 jaar, gemiddeld.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Nederland wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Doen ze bij mensen ook hoor, eerst kijken of je immuunsysteem het zelf op kan lossen.
2 a 3quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
dips voor de rechterkniequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op het moment als ik even zo snel kijk 3 tenen van verschillende voeten. 2 oren waarvan 1 flap. Beide links.
Oh en ik zie nog 1 rechter knie
Ja, ik hou uiteraard m'n persoonlijke referentiekader aan daarin.quote:
Mijn rechterknie klinkt als klittenband.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dips voor de rechterknie
die van mij knakt al 6 jaar bij iedere trap tree
Oké. Mag ik dan twee tenen en een flapoor?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op het moment als ik even zo snel kijk 3 tenen van verschillende voeten. 2 oren waarvan 1 flap. Beide links.
Oh en ik zie nog 1 rechter knie
Hij is wel al 70 jaar gebruikt geweestquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dips voor de rechterknie
die van mij knakt al 6 jaar bij iedere trap tree
ja hoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké. Mag ik dan twee tenen en een flapoor?
Ohquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik bedoel een echte, niet die van de teenage mutant ninja turtles
owquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is wel al 70 jaar gebruikt geweest
Whehe, handig.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was bij de tandarts laatst ook. Maar leuk ook dat de tandarts iets anders zei dan de apothekersassistente.
ik zal je laten weten als ik er 1 hebquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ow![]()
het ergste aan mijn lijf is denk ik mijn rechter enkel, die heb ik als kind 3x gebroken
en nu is het een tik dat ik een kwart met mijn voet draai om m steeds knak te laten doen
Heftig wel trouwens, de situatiequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed idee, ga gewoon ben en jerry naar der smijten
Zekerquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je lichaam heeft wel energie nodig om te herstellen, dus beter doe je wel rustig aan dan
Might actually work.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed idee, ga gewoon ben en jerry naar der smijten
Zoals altijd dus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
ZekerRest van de week thuiswerken, dus uitslapen en vroeg naar bed en in de avonden helemaal niets doen
Met welke pakketdienst komen ze?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke zal ze vandaag op de post doen
Zo'n vage, ze gaat nu terug naar die kapperszaak.quote:
Ik zag dat het tankstation hier vlakbij mijn huis ook pakketkluisjes heeft staan buiten van DHL enz. Lijkt me wel handig maar heb de optie nooit gezien volgens mij?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene met de kluisjes in een winkel die alleen op werktijden open is.
ik kan niet zeggen dat ik het snap, ik heb het 1x zo heftig gehad en dat janken was na een paar uur wel opquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heftig wel trouwens, de situatieMisschien is humor of het op een luchtige manier benaderen zoals met de bak Ben en Jerry's eigenlijk wel een hele goede manier om er mee om te gaan
Haar op een "ludieke" en leeftijds-relatable manier laten zien dat je er voor haar bent, maar ook grenzen stellen zoals "je krijgt nu ijs en morgen misschien ook wel weer, maar morgen ga je wel weer naar school". Then again, what do I know
Heftig.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:57 schreef bitterbal het volgende:
toen de verpakking perongeluk open ging en ze konden zien wat er in zat
Die heeft bij mij ooit een pakketje naar een pakketpunt in Best gebracht terwijl ik in Eindhoven woondequote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ooit een pakketje naar een pakketpunt in Best gebracht terwijl ik in Eindhoven woonde
Hier staan ze ook, weet ook niet hoe het werkt. Wat als ze vol zijn, wat als het niet past, en je moet er ook pakketjes mee kunnen verzenden?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag dat het tankstation hier vlakbij mijn huis ook pakketkluisjes heeft staan buiten van DHL enz. Lijkt me wel handig maar heb de optie nooit gezien volgens mij?
Moet zeggen dat ik er ook nog nooit iemand bij heb zien staan als ik er langs fiets maar wellicht heeft iedereen deze zelfde vragen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staan ze ook, weet ook niet hoe het werkt. Wat als ze vol zijn, wat als het niet past, en je moet er ook pakketjes mee kunnen verzenden?
als het niet past gebeurd er hetzelfde mee als ieder ander pakketje dat niet naar het pakketpunt kan: het gaat naar een groter pakketpuntquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staan ze ook, weet ook niet hoe het werkt. Wat als ze vol zijn, wat als het niet past, en je moet er ook pakketjes mee kunnen verzenden?
Maar hoe werkt het dan. Kan ik ergens aanvinken dat het in die kluis mag of beslist DHL (enz) dat zelf?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als het niet past gebeurd er hetzelfde mee als ieder ander pakketje dat niet naar het pakketpunt kan: het gaat naar een groter pakketpunt
we hebben er hier in Tilburg eentje bij de reeshof, die kan 2000 pakketten aan
maar mensen zijn over de zeik dat ze het op moeten halen op een half uur fietsen van hun huis
maar de locale primera kan maar 40 pakketjes hebben dus ja...
Als je aangeeft dat je het bij een pakketpunt wil laten afleveren en je kiest dat punt met die kluisjes, proppen het ze daarin.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hoe werkt het dan. Kan ik ergens aanvinken dat het in die kluis mag of beslist DHL (enz) dat zelf?
Als ik weer eens iets kleins bestel via DHL dan zal ik er eens opletten of het er tussen staat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je het bij een pakketpunt wil laten afleveren en je kiest dat punt met die kluisjes, proppen het ze daarin.
Als ze met budbee verzenden komt het ook vaak in een kluis.
Er wordt volgens mij niet specifiek benoemd dat het een kluis gaat. Er wordt verwezen naar de locatie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik weer eens iets kleins bestel via DHL dan zal ik er eens opletten of het er tussen staat.
Hmm maar die tankstation is wel al maanden buiten werking omdat er een andere naam op is gekomen en de shop vernieuwd moest worden (lees likje verf en andere meubels) en beetje onderhoud buiten. Krijg niet idee dat de eigenaar haast heeft met openen maar oke.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij niet specifiek benoemd dat het een kluis gaat. Er wordt verwezen naar de locatie.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor buiten al de hele dag een apparaat aanslaan, even zuigen en ruisen, en dan weer afslaanIk hoop niet dat dat die nieuwe airco is van de winkel beneden want het gaat het hele huis door.
Dat mag niet, dus kan je de gemeente voor inschakelenquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor buiten al de hele dag een apparaat aanslaan, even zuigen en ruisen, en dan weer afslaanIk hoop niet dat dat die nieuwe airco is van de winkel beneden want het gaat het hele huis door.
Weet je dat alleen de schoenen die buiten zwitserland verkocht worden het vlaggetje hebben? De schoenen zijn duurder in zwitserland, dus als je hier met schoenen mét vlaggetje rondloopt weet iedereen dat je ze in het buitenland gekocht hebt. En dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:37 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nu hardloopschoenen met een Zwitsers vlaggetje erop @:kwiwi, echt een pluspunt.
Ja op de foto online stond ook geen vlaggetjequote:Op woensdag 19 juni 2024 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je dat alleen de schoenen die buiten zwitserland verkocht worden het vlaggetje hebben? De schoenen zijn duurder in zwitserland, dus als je hier met schoenen mét vlaggetje rondloopt weet iedereen dat je ze in het buitenland gekocht hebt. En dat kan natuurlijk niet
Ze zijn volgens mij ook aan de straat bezig met iets. Maar als dit de airco is moet de winkel zelf er ook last van hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]Dat klinkt niet fijn. Zijn ze nergens aan het pompen of zo?
Die zetten hun muziek wat harder, hihaho.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij ook aan de straat bezig met iets. Maar als dit de airco is moet de winkel zelf er ook last van hebben.
Misschien even kijken of er niet zo'n pompding staat bij die werkzaamheden?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij ook aan de straat bezig met iets. Maar als dit de airco is moet de winkel zelf er ook last van hebben.
Word je nu direct misselijk als je dat spul ruikt?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh kak, door al dat buikgriepgedoe heb ik m'n zwemzooi van zaterdag nog niet gewassen. Kan die zooi wel verbranden nu.
De mijne is dan wel hersteld maar die blijft gewoon bij mijquote:
Nee, het rook niet echt sterk. Net genoeg om me die hint te geven toen ik de badkamer in liep.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Word je nu direct misselijk als je dat spul ruikt?
Caafjes. 16 weken he. Dus waarschijnlijk een week of 4 toen ze ze kregen. Drie maanden en de kids kijken er al niet meer naar om. Wat een verrassing. En 100 euro voor de kooi willen.quote:Het zijn 2 broertjes van 16 weken oud. Helaas kijken onze kids er niet meer na om, en wil ik graag een nieuw huisje voor ze zoeken.
Wat is de wijze les dan precies? Dat je nooit dieren moet/mag kopen voor kinderen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caafjes. 16 weken he. Dus waarschijnlijk een week of 4 toen ze ze kregen. Drie maanden en de kids kijken er al niet meer naar om. Wat een verrassing. En 100 euro voor de kooi willen.
Dikke vinger. Een wijze les kun je krijgen.
Dat je nooit kinderen moet nemen, denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is de wijze les dan precies? Dat je nooit dieren moet/mag kopen voor kinderen?
Ja, maar dat zullen ze wel niet snappen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is de wijze les dan precies? Dat je nooit dieren moet/mag kopen voor kinderen?
quote:Tijdens de moslimbedevaart hadj zijn volgens verschillende bronnen al bijna 400 doden gevallen. De oorzaak is extreme hitte: de temperaturen in het Saoedische Mekka lopen op tot boven de 50 graden.
Heb je een andere PS gekocht?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:20 schreef Karzai het volgende:
Goede zaken gedaan, mijn ps2 spelletjes ingeruild voor 2 ps3 spelletjes
Je kan het toch gewoon in de wasmachine pleuren.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nog niet is weggelopen is een wonder
Ja, daar zit het ook in nu, was een garpjequote:Op woensdag 19 juni 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon in de wasmachine pleuren.
Ook direct kans op een tropennacht. Lekker plakken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel fijn als het wat warmer wordt
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook direct kans op een tropennacht. Lekker plakken.
quote:
had ik afgelopen nacht al last vanquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook direct kans op een tropennacht. Lekker plakken.
Is dat niet een beetje te kort door de bocht? Ik heb ook genoeg gevallen gezien waar de kinderen zo veel van hun diertje(s) houden dat ze echt niet meer zonder ze kunnen of willen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat zullen ze wel niet snappen.
Het blijven in het eerste geval toch de dieren van de ouders, die moeten de zorg op zich nemen en die blijven er verantwoordelijk voor. En dan niet denken na een paar weken 'o we doen ze wel weer weg' alsof het een playstation is, want dan hebben de ouders er dus ook niks mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te kort door de bocht? Ik heb ook genoeg gevallen gezien waar de kinderen zo veel van hun diertje(s) houden dat ze echt niet meer zonder ze kunnen of willen.
Dat was mijn schuldquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had ik afgelopen nacht al last van
Als ik alleen al naar mezelf kijk zit er wel een wereld van verschil in hoe ik nu voor ratten zorg en hoe ik dat deed toen ik 14 was. Om maar niet over de hamster te praten die ik voor de ratten had.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijven in het eerste geval toch de dieren van de ouders, die moeten de zorg op zich nemen en die blijven er verantwoordelijk voor. En dan niet denken na een paar weken 'o we doen ze wel weer weg' alsof het een playstation is, want dan hebben de ouders er dus ook niks mee.
Het ligt ook niet zozeer aan de kinderen. Wij hadden ook drie cavia's, maar m'n broer was er binnen een paar weken op uitgekeken en m'n opa heeft ze een tijdje verzorgd, tot ik een jaar of 12 was. Het is gewoon voorspelbaar.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik alleen al naar mezelf kijk zit er wel een wereld van verschil in hoe ik nu voor ratten zorg en hoe ik dat deed toen ik 14 was. Om maar niet over de hamster te praten die ik voor de ratten had.
Oh nee daar ben ik het ook zeer zeker niet mee eens hoor, dat is het risico dat je als ouders neemt wanneer je besluit de beestjes aan te schaffen. En ik ben het ook niet eens met ouders die zomaar dieren voor hun kinderen kopen zonder even goed na te denken of de kinderen die verantwoordelijkheid wel (deels) aankunnen. Maar als een kind al lang aangeeft een bepaald huisdier te willen en door goed gedrag en misschien zelfs een tijdelijk leendiertje (ik noem maar wat) heeft aangetoond dat het echt geen bevlieging is en hij of zij het echt wil en er echt goed voor zou zorgen zie ik geen probleem. Maar ouders moeten zich inderdaad wel beseffen dat een kind niet volledig in z'n eentje kan gaan opdraaien voor de zorgquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijven in het eerste geval toch de dieren van de ouders, die moeten de zorg op zich nemen en die blijven er verantwoordelijk voor. En dan niet denken na een paar weken 'o we doen ze wel weer weg' alsof het een playstation is, want dan hebben de ouders er dus ook niks mee.
Mijn ratten werden op den duur ook door mijn ouders verzorgd want ik vond chillen buiten de deur belangrijker.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt ook niet zozeer aan de kinderen. Wij hadden ook drie cavia's, maar m'n broer was er binnen een paar weken op uitgekeken en m'n opa heeft ze een tijdje verzorgd, tot ik een jaar of 12 was. Het is gewoon voorspelbaar.
ze geven je veel plezier toch?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
En toen dacht ik 18 jaar later ineens laat ik weer tamme ratten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Tap tap tap
quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:03 schreef CherryLips het volgende:
ja daarom dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik zag 25 als hoogste.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag 22 graden als hoogste.
Dat bepaal je toch lekker zelfquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik zeker m'n benen scheren he? Zo geen zin in.
Dat begint in ieder geval ergens op te lijkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag 22 graden als hoogste.
Ozempic is de snelste manier denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dus nog een paar dagen om 20 kilo af te vallen.
Buikgriep hebben? Gratis over te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Wiequote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)er-84-overleden.html
er is zo'n app die bekijkt hoeveel stapjes je moet zetten om dat voor de zomer te bereikenquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn 40 marathonsquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is zo'n app die bekijkt hoeveel stapjes je moet zetten om dat voor de zomer te bereiken
"Natuurlijk hebben vrouwen recht op inspraak, maar dan wel in de keuken, met de deur dicht"quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)er-84-overleden.html
dat zal motiverenquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is zo'n app die bekijkt hoeveel stapjes je moet zetten om dat voor de zomer te bereiken
Dag 2 lijkt altijd erger dan dag 30quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:37 schreef Ama het volgende:
Nou het is nu al niet meer te zien dat ik mijn woonkamerraam had schoongemaakt.
ja ik heb 10 euro op kroatie gezet die gaan wel winnen denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu aan het uitkijken naar voetbal, het wordt echt tijd dat ik weer ga werken
Ah Kroatië speelt. Daar heb ik wel een zwak voor sinds 2018.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb 10 euro op kroatie gezet die gaan wel winnen denk ik
ik bekijk het puur zakelijkquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah Kroatië speelt. Daar heb ik wel een zwak voor sinds 2018.
Mede mogelijk gemaakt door op een groot plein in een massa Kroaten de kwartfinale en halve finale kijken.
Als ik zakelijk ga kijken, zou ik nog steeds niet inzetten omdat de odds waarschijnlijk te laag zijn.quote:
Honderd miljoen miljard stapjes.quote:
ja ik had georgie het gisteren ook gegund die voor de eerste keer mee deden en streden in een stadion vol met turkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik zakelijk ga kijken, zou ik nog steeds niet inzetten omdat de odds waarschijnlijk te laag zijn.
Ik nietquote:
het wordt hoe dan ook warmer weerquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet
Maar met deze weersvoorspelling wordt het wel aantrekkelijk om het bankje voor m'n balkon uit de schuur te halen.
Gewoon kleine stapjes nemenquote:
Voor regen ga ik dat ding niet richting m'n balkon sjouwen. De kussens moeten ook nog schoongemaakt worden.quote:
Is dat een soort studiedag?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week heb ik een "tussendag" dus die kan ik dan lekker in de zon gaan zitten.
okeequote:Op woensdag 19 juni 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor regen ga ik dat ding niet richting m'n balkon sjouwen. De kussens moeten ook nog schoongemaakt worden.
ik ga ook even naar mn planning kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week heb ik een "tussendag" dus die kan ik dan lekker in de zon gaan zitten.
Ik keek al meteen of ik niet wat dagen op kon nemen maar mijn agenda zit volquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet
Maar met deze weersvoorspelling wordt het wel aantrekkelijk om het bankje voor m'n balkon uit de schuur te halen.
Ik heb niet eens meer dagen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik keek al meteen of ik niet wat dagen op kon nemen maar mijn agenda zit vol
Ik meer dan twee maanden. Daar gaan nog 4 weken zomervakantie vanaf en wat lange weekenden in de tweede helft van het jaar dus het lijkt meer dan het is.quote:
Maar jij zit bij HR jij geeft jezelf extra dagen in het systeemquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meer dan twee maanden. Daar gaan nog 4 weken zomervakantie vanaf en wat lange weekenden in de tweede helft van het jaar dus het lijkt meer dan het is.
Dank hoor. Meteen 3 DM's van users die denken dat ik een blond HR-kipje ben.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:40 schreef rival het volgende:
Maar jij zit bij HR jij geeft jezelf extra dagen in het systeem
Daar kun je wel even van naar Thailand.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie het over vakantie uren?
Ik heb 94 totale uren staan, dat zijn vakantie en flex uren bij elkaar
Vast mensen die een deeltje mee willen vangenquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Nieuwe cao afgesloten, we gaan er weer op vooruitik vind het echt veel
ja tochquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar kun je wel even van naar Thailand.
ehhquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vast mensen die een deeltje mee willen vangen
Ik was in de war daardoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had @:Dud0r in een andere SC getagd, terwijl ik dacht dat ik hier was.![]()
Misschien @dud0r maar ff taggen dan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier alvast. Wordt het lekker weer of heb je een uitje van iets?quote:
25 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Wordt het lekker weer of heb je een uitje van iets?
verstandigquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ETEN
Maar ik moet het bij kleine maaltijden houden voor nu
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa komquote:
Waar moeten geīnteresseerden naartoe?quote:
Gewoon een willekeurig strand in Nederland nemen.quote:
Geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik raakte in de war door de reactie van @:ESF1Gamer daar.
Terschellingquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig strand in Nederland nemen.
SCHEVENINGENquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liefst eentje zo ver mogelijk bij de bewoonde wereld vandaanquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig strand in Nederland nemen.
misschien neem ik ook wel shirtje mee, mijn lichaam heeft de zon nog niet gezienquote:
Denk dat strandslag 11 beste is voor fokkers, scheveningen is drukquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar moeten geīnteresseerden naartoe?
Vlieland, Schiermonnikoog, Terschelling, Ameland ?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Liefst eentje zo ver mogelijk bij de bewoonde wereld vandaan
Dan moet je in Zeeland zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Liefst eentje zo ver mogelijk bij de bewoonde wereld vandaan
Om die bleke FOK!kers zonder waarschuwing naar Duindorp te sturen vind ik wel... eh... vilein.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat strandslag 11 beste is voor fokkers, scheveningen is druk
Ik dacht dat ik in KSC zat en toen reageerde jij op mijn post. En toen dacht ik. "hey, maar jij post toch niet in KSC.quote:
Teveel mensen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je in Zeeland zijn.
Ik post wel eens in KSCquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in KSC zat en toen reageerde jij op mijn post. En toen dacht ik. "hey, maar jij post toch niet in KSC."
Met de 100k katjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |