SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Soort achilleshielquote:
kind is officieel volwassen maar gebroken hart is pittigquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Een kind?
Slaap of voedsel is het dan toch meestal?
ja maar hoe danquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, zo te horen is de botte bijl eerlijk gezegd zo'n slechte optie niet. Klinkt al aardig gebroken.
Gifjes van rode panda's?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze wil niets, niet naar school, niet naar de efteling, niet even wandelen, niets
Soms heeft iets ook gewoon even tijd nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kind is officieel volwassen maar gebroken hart is pittig
Moet je bij @bitterbal zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarover gesproken, kan ik een nieuwe krijgen?
Dat ene verdachte schroefje is een cameraquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die beelden van mij?
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ene verdachte schroefje is een camera
heeft ze niet, het is deadline week op haar opleiding en natuurlijk heeft ze der zooi niet afquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Soms heeft iets ook gewoon even tijd nodig natuurlijk.
Mja, maar bansheewailing in de woonkamer is gewoon superduperkut, en we weten niet hoe lang al.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Soms heeft iets ook gewoon even tijd nodig natuurlijk.
Dit maakt het ook niet echt makkelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ze niet, het is deadline week op haar opleiding en natuurlijk heeft ze der zooi niet af
Joe joequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
DHL heeft het pakketje gewoon voor de deur gezet zonder aan te bellen, kreeg ineens een mailtje dat het bezorgd was
Dit is zo lekker makkelijk zeggen vanaf hier maar het klinkt alsof er een flinke schop onder een hol nodig is!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ze niet, het is deadline week op haar opleiding en natuurlijk heeft ze der zooi niet af
zo'n 24 uur nuquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar bansheewailing in de woonkamer is gewoon superduperkut, en we weten niet hoe lang al.
Ik zet je op de wachtlijstquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
@:bitterbal kan ik een nieuwe achilles krijgen?
moet je bij @dud0r zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
@:bitterbal kan ik een nieuwe achilles krijgen?
Ja, dat klinkt als DHLquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
DHL heeft het pakketje gewoon voor de deur gezet zonder aan te bellen, kreeg ineens een mailtje dat het bezorgd was
Wat een relaxed beestjequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Be like a cavia @:cherrylips @:4everblackeyed
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
awwwww die grote pootjesquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)/7381807794883726624
Over het algemeen gaat het best goed, maar dat komt denk ik ook dat ze dan bij de voordeur van het gebouw beneden al aanbellen en ik dan gewoon mijn eigen deur al open doe want eerste verdieping.quote:
VGZ heeft een fijne app daarvoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo'n 24 uur nu
ze heeft hoofdpijn, is misselijk, en heeft hartkloppingen maarja
heb der een youtube video gestuurd met adem oefeningen
Jaaaaquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Be like a cavia @:cherrylips @:4everblackeyed
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hmja. Denk er tegenover gaan zitten met een "we gaan NU ademoefeningen doen"?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo'n 24 uur nu
ze heeft hoofdpijn, is misselijk, en heeft hartkloppingen maarja
heb der een youtube video gestuurd met adem oefeningen
neequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je nu trouwens m'n account daar zien?
Misschien dat ie aangeklopt heeft zonder dat je dat hoorde. (Niet dat dat het beter maakt hoor)quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het best goed, maar dat komt denk ik ook dat ze dan bij de voordeur van het gebouw beneden al aanbellen en ik dan gewoon mijn eigen deur al open doe want eerste verdieping.
Denk dat de beneden deur nu open was voor de bezorger
Ja zo werd er ooit eens een nieuwe telefoon bij de buren bezorgd, mocht niet bij de buren bezorgd worden en moest met handtekeningquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stel nou dat ik inderdaad een even niet thuis zou zijn en het gejat wordt
ik haat confrontatiequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmja. Denk er tegenover gaan zitten met een "we gaan NU ademoefeningen doen"?
Zonnebrilletje erbij?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is 22,5 graden in de woonkamer en Vos ligt er al bij alsof hij in Mekka loopt.
Ik zit nu met spanning te wachten tot Draco zijn oogje eindelijk eens weer erger gaat worden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is 22,5 graden in de woonkamer en Vos ligt er al bij alsof hij in Mekka loopt.
Is het antibiotica? Dan is het antwoord ongetwijfeld "want resistentie".quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit nu met spanning te wachten tot Draco zijn oogje eindelijk eens weer erger gaat worden.Begrijp ook nog steeds niet waarom ik dat niet nu al kan doen maar oke.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb net mensen boos gemaaktIk liep op de parkeerplaats die helemaal vol is naar mijn auto en direct gingen er drie mensen in de rij staan voor het plekje. Toen pakte ik de spullen die ik nodig had uit de auto, deed ik hem weer op slot en liep ik weg. Boze gezichten en zichtbaar gescheld. Ik heb zo veel vragen
Zou kunnen, maar er zit wel duidelijk een bel naast mijn deurquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat ie aangeklopt heeft zonder dat je dat hoorde. (Niet dat dat het beter maakt hoor)
https://www.astfarma.nl/product/cavasan/ Heb dit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het antibiotica? Dan is het antwoord ongetwijfeld "want resistentie".
Bellen en bidden dat ze een plekje voor het weekend voor je hebben.quote:
Ik kan daar zo van genietenquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb net mensen boos gemaaktIk liep op de parkeerplaats die helemaal vol is naar mijn auto en direct gingen er drie mensen in de rij staan voor het plekje. Toen pakte ik de spullen die ik nodig had uit de auto, deed ik hem weer op slot en liep ik weg. Boze gezichten en zichtbaar gescheld. Ik heb zo veel vragen
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Nee. Echt goede producten doe je niet in de aanbieding.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk aanbiedingen op dit moment?
ohquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar er zit wel duidelijk een bel naast mijn deur
Je kan wel eens gelijk hebben @IJsdraakjequote:CAVASAN oogzalf is een homogene zalf en bevat als werkzame bestanddelen chlooramfenicol en vitamine A. Chlooramfenicol is een antibioticum met een bacteriostatische werking tegen vele grampositieve en gramnegatieve bacteriën, mycoplasmen, ricketsiën en chlamydiën.
Meeste oogontstekingen zijn bacterieel, dus het was een voor de hand liggende.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan wel eens gelijk hebben @:ijsdraakje
Op een rat die al halverwege z'n leven is, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het antibiotica? Dan is het antwoord ongetwijfeld "want resistentie".
Ik vond het al zo raar dat ik moet wachten maar zo klinkt het wel logisch ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste oogontstekingen zijn bacterieel, dus het was een voor de hand liggende.
Wat heb je in de koopjeshoek? Is toch wel leuk om iets te hebben liggen, denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Echt goede producten doe je niet in de aanbieding.
Al heb ik wel voor de heb een soort van koopjeshoek met wat minder kwalitatief goede producten
Voel je je wel al beter?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
Deze dag is zo chaotischNet op tijd weer binnen voor een klantenmeeting, zit ik daar tegen de hoofden van twee van mijn collega's aan te kijken. Klant was de meeting vergeten en kan nu niet meer. Ze hebben ook al een maand niet betaald en negeren ons al twee weken
Ik ga de rest van de dag gewoon lekker programmeren en iedereen negeren.
Mweh, de rat zal niet de overweging zijn, eerder de bacterie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een rat die al halverwege z'n leven is, oké.
Jeetje Draco is nog geen eens 1 jaar oud en super gezond.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een rat die al halverwege z'n leven is, oké.
Goed je handen wassen voor en na je het hebt gebruikt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat ik moet wachten maar zo klinkt het wel logisch ja.
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de rat zal niet de overweging zijn, eerder de bacterie.
Thanks voor de tips!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed je handen wassen voor en na je het hebt gebruikt.
En je kunt het nog best lang bewaren voor het geval dat.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat de levensverwachting van een rat isquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje Draco is nog geen eens 1 jaar oud en super gezond.
Ow jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de rat zal niet de overweging zijn, eerder de bacterie.
Lief dat je het vraagtquote:
Op het moment als ik even zo snel kijk 3 tenen van verschillende voeten. 2 oren waarvan 1 flap. Beide links.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je in de koopjeshoek? Is toch wel leuk om iets te hebben liggen, denk ik.
goed idee, ga gewoon ben en jerry naar der smijtenquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee, maar mijn ervaring is dat ik er minder last van heb als ik werk dan wanneer ik mezelf overgeef aan het ziek zijn en bijvoorbeeld op bed ga liggen. Dus eigenlijk negeer ik het ziek zijn ook gewoon
IK GA ALLES EN IEDEREEN NEGEREN VANDAAG. Behalve eten. En jullie.
Ja was bij de tandarts laatst ook. Maar leuk ook dat de tandarts iets anders zei dan de apothekersassistente.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Doen ze bij mensen ook hoor, eerst kijken of je immuunsysteem het zelf op kan lossen.
2 a 3. Maar ik heb met mijn vorige groep van 3 wel pech gehad maar 1 daarvan leeft nog (bij een vriendin) en is nu 2.5 jaar en ook nog gezond.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat de levensverwachting van een rat is
Je lichaam heeft wel energie nodig om te herstellen, dus beter doe je wel rustig aan danquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee, maar mijn ervaring is dat ik er minder last van heb als ik werk dan wanneer ik mezelf overgeef aan het ziek zijn en bijvoorbeeld op bed ga liggen. Dus eigenlijk negeer ik het ziek zijn ook gewoon
IK GA ALLES EN IEDEREEN NEGEREN VANDAAG. Behalve eten. En jullie.
300 jaar, gemiddeld.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Nederland wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Doen ze bij mensen ook hoor, eerst kijken of je immuunsysteem het zelf op kan lossen.
2 a 3quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
dips voor de rechterkniequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op het moment als ik even zo snel kijk 3 tenen van verschillende voeten. 2 oren waarvan 1 flap. Beide links.
Oh en ik zie nog 1 rechter knie
Ja, ik hou uiteraard m'n persoonlijke referentiekader aan daarin.quote:
Mijn rechterknie klinkt als klittenband.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dips voor de rechterknie
die van mij knakt al 6 jaar bij iedere trap tree
Oké. Mag ik dan twee tenen en een flapoor?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op het moment als ik even zo snel kijk 3 tenen van verschillende voeten. 2 oren waarvan 1 flap. Beide links.
Oh en ik zie nog 1 rechter knie
Hij is wel al 70 jaar gebruikt geweestquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dips voor de rechterknie
die van mij knakt al 6 jaar bij iedere trap tree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |