SPOILER: Het weer in Leipzig (voorspelling)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Mijn LaPo wat doe je...quote:
Schuld van de servers van FOK!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie genade wat een faalDIt is post #6 helemaal
ret?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
Als dit nog 2-2 wordt neemt @:kingroland voor de ret van het jaar een Tsjechië UI
Check dit @onlogischquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij de quote aanpassen![]()
Ben je dan zielig
dit heb ik gezien, er stond gewoon redt in de quotequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij de quote aanpassen![]()
Ben je dan zielig
Er stond ret. Meen jij dat ik lieg?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit heb ik gezien, er stond gewoon redt in de quote
Dat heeft er nooit gestaanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit heb ik gezien, er stond gewoon redt in de quote
het was potentieel rood....hij trapte ook nog naquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef Starflyer het volgende:
De VAR is waardeloos op deze manier. Want zo blijven de onterechte doelpunten mogelijk
Zou altijd moeten kunnen ingrijpen bij iets wat de scheidsrechter niet ziet.
Ja. Nederland zou zoiets nooit doen.quote:
De VAR laat steken vallen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
het was potentieel rood....hij trapte ook nog na
Nou ja, liever dit dan dat wij straks een achtste finale tegen die kutploeg voor onze kiezen krijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat het altijd onsympathieke Portugal dit wint.
Heb je proefwerkweek?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne week nog allemaal, ik ben in dit forum maandag waarschijnlijk weer
Je zorgt maar gewoon dat je er eerder alweer bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne week nog allemaal, ik ben in dit forum maandag waarschijnlijk weer
Kunnen wij afspreken dat jij niets meer jinxed?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je er eerder alweer bent.
Akkoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen wij afspreken dat jij niets meer jinxed?
quote:
Festival vanaf morgenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je er eerder alweer bent.
Wtfquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag dit nu maar aan user @:hhh38
Ik had je een complimentje gegeven. En dat heb je nu niet gelezenquote:
Ik sluit me aan bij de woorden van Gurley eerder.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag dit nu maar aan user @:hhh38
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:56 schreef fetX het volgende:
Die kerel met dat eihoofd komt over als een enorme debiel.
Stukje angstquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan dat wij straks een achtste finale tegen die kutploeg voor onze kiezen krijgen
en dat zijn dan onze mislukkelingen/afdankertjes, kan je nagaan wat een Bergwijn/Brobbey combo zou doen op dit EK.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:57 schreef Xylos het volgende:
De ex-ajacieden waren best belangrijk vandaag
Concecaiooooo hadden ze nooit moeten verkopen, maar dat riepen we afgelopen seizoen alquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dat zijn dan onze mislukkelingen/afdankertjes, kan je nagaan wat een Bergwijn/Brobbey combo zou doen op dit EK.
Geen bewerkt voedsel in Roemenië. Lekker lokaal marktje pakken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Is Raf op dieet trouwens? Ik mis een extra onderkin
Die 6 uur wedstrijd was je helemaal niet aan het kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de neutrale kijker vond ik dat een goede wedstrijd.
Ook de wedstrijd van 18u was prima. Dus een fantastische voetbaldag vandaag
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik post mee zonder naar de wedstrijd te kijken![]()
Estevana wil niet meer bovenopquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Geen herhalingsgevaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Estevana wil niet meer bovenop
Madquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:04 schreef TAmaru het volgende:
Vreselijk team toch altijd Portugal. Altijd zeer onsportief, veel theater, schwalbes, etc en als ze niet kunnen winnen, gaan ze de tegenstander opnaaien met allerlei vies gedrag.
wat ziet die gast eruit manquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ronaldo met zijn toch vrij beperkte talent
is gewoon een feitquote:
Zou eerder vergelijken met een Pepe of Modric.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
is gewoon een feit
Ronaldo is echt niet zo bijzonder, maar werkt gewoon hard en is ambitieus en topfit
Wij moeten toch gewoon tegen de nummer 2 van de poule van België?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, liever dit dan dat wij straks een achtste finale tegen die kutploeg voor onze kiezen krijgen
Gelachenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dat zijn dan onze mislukkelingen/afdankertjes, kan je nagaan wat een Bergwijn/Brobbey combo zou doen op dit EK.
Als we 2de worden wel. Als we 1ste worden tegen de nr 2 uit deze groep.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij moeten toch gewoon tegen de nummer 2 van de poule van België?
34 topscorersquote:
Lolquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat ziet die gast eruit man
hoe heeft die ooit prof kunnen zijn
dan zie je ook echt wel waarom een Ronaldo met zijn toch vrij beperkte talent maar enorme inzet en wilskracht een topper blijft op z’n 39e maar Rafael er nu al jaren uitziet als een vent van 55
Wat vond je tegenvallen? Ik vond ze goed samenspelen en combineren, ze zagen er gemotiveerd uit. Het is dat Tsjechië de bus parkeerde en met hand en tand verdedigde anders was de uitslag veel ruimer in het voordeel van Portugal geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Portugal viel toch wel zwaar tegen hoor, in potentie een tegenstander van Nederland in de kwartfinale (bij plek 2 in de eigen poule) waarbij we hopelijk eens van dat Portugal trauma afkomen.
Dit dus, het is het allemaal net niet. Vaak komen ze op een toernooi wel redelijk ver, maar kwalitatief gezien is het niet meer het Portugal van weleer en dat merk je zelfs aan een Ronaldo die toch wel oud begint te worden nu.quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:51 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vond Portugal toch weer tegenvallen, op papier is het een uitstekende selectie, maar het komt er niet echt uit.
Dit heeft volgens mij ook gewoon met tactiek te maken, het is ook raar dat men besloot om Martinez aan te stellen, een coach die toch echt niet het maximale heeft weten te halen uit de Belgische selectie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit dus, het is het allemaal net niet. Vaak komen ze op een toernooi wel redelijk ver, maar kwalitatief gezien is het niet meer het Portugal van weleer en dat merk je zelfs aan een Ronaldo die toch wel oud begint te worden nu.
Was het nou een overtreding op de Tsjech voorafgaand aan de 2-1?quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:04 schreef rotaderp44 het volgende:
als wij deze scheids of zo'n scheids tegen krijgen die zulke fouten maakt is het sws over in de kwart finale.
deze man zou nooi meer mogen fluiten
klein beetje maarquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was het nou een overtreding op de Tsjech voorafgaand aan de 2-1?
een kwartiertje heb ik niet gekeken hansquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 6 uur wedstrijd was je helemaal niet aan het kijken
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |