SPOILER: Het weer in Leipzig (voorspelling)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLWhat can change the nature of a man?
Een like voor de moeite.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef Coco het volgende:
Slim dat ik de poll gesloten had voordat de wedstrijd begon
Blijven die dan drijven?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:22 schreef GGMM het volgende: [..] Ik zet alvast 4 rode kaarten in m'n poel
Dat vraag ik me ook al tijden af.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef Danny het volgende:
Hahaha...
Waarom dragen de Tsjechen eigenlijk een sportbeha onder hun shirt?
Ik had hem al uit m'n broek hangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Kukelecucktsju10
[ afbeelding ]
Had ik nog niet besloten, maar ik luister bijna alleen maar buitenlandse true crime podcasts. Dus daar een van.quote:
Heel FOK! ruikt dit nuquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had hem al uit m'n broek hangen.
Een Belgische?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
Er postte een moderator door het slotje heen. (hint: ik was het niet)
lol zijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:24 schreef RAVW het volgende:
ach ik zij het al inde eerste helft , als Portugal niet er 1 intrapt krijgen ze er een tegen ...
je kunt 10.000 keer op het doel schieten maar als er dan geen 1 in gaat zie je vaak dat de andere maar 1 kans hebben en die gaat er in.
En dan verlies je nog met 0-1
De ene schwalbe na de andere, let maar opquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nu komt de ware aard naar boven
kwart finale?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:24 schreef TLC het volgende:
Zoals t nu staat is t wederom Tsjechië tegen Nederland in de achtste finale
Ik weet niet welke EK’s jij nog meer live gezien hebt om dat te bepalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Stelling: dit is het leukste EK ooit dat ik live gezien heb
Oke Sven van Beekquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb in mijn voetbalcarriere wel eens twee eigen goals gemaakt in 1 wedstrijd.
Tot zover deze leuke anekdote
Ik 2-2, voor de wedstrijd nog even naar 2-1 Portugal gewijzigd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer.
Voor mijn pool wel goed. Ik had 1-1 gezegd.
ja of hands .. lolquote:
Ik in de eerste training op een nieuwe club 3 in het trainingspotjequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb in mijn voetbalcarriere wel eens twee eigen goals gemaakt in 1 wedstrijd.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook
Hahaha leuke grap hoor nou prachtig
Voelen ze niks van hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef Alaianaya het volgende:
Ik vind die eigen doelpunten altijd maar zielig.
Volgende EK buitenspel afschaffen voor nog meer doelpuntengenotquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef TLC het volgende:
Nog steeds geen 0-0, het is een erg doelpuntrijke EK tot zover
En het WK dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende EK buitenspel afschaffen voor nog meer doelpuntengenot
Het zou tijd wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En aantrekkelijke wedstrijden ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef TLC het volgende:
Nog steeds geen 0-0, het is een erg doelpuntrijke EK tot zover
Dat vind ik erg sneu voor je.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaag geen users weg. Iedereen is welkom.quote:
Dan kunnen we niet meer lachen om de Belgiërs.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was in Parijs toen Marokko Portugal versloeg tijdens het afgelopen WK. Mokerheet.quote:
Niet meer, niet minder, maar er worden er wel minder afgekeurd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die denken dat er meer goals gaan vallen zonder buitenspelregel snappen er echt geen fluit van.
Dan gaan ze met 5 mensen in doel verdedigenquote:
Ohja met schoolvoetbal ook eens een penalty gemist.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik erg sneu voor je.
Ik had dat een keer op school, en ik kon aan beide doelpunten helemaal NIKS doen.
Paul kan dit aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jaag geen users weg. Iedereen is welkom.
Hebben we een aantal keer op de training gedaan, en het enige resultaat is dat het veld een stuk groter wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die denken dat er meer goals gaan vallen zonder buitenspelregel snappen er echt geen fluit van.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vriendelijk bedoel ik
Hier gelijk je kans dat in de praktijk te brengen
Dat is een onzinargument wat tegenstanders altijd gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan gaan ze met 5 mensen in doel verdedigen
En er 1 ploeg uiteindelijk maar in de zestien gaat hangenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hebben we een aantal keer op de training gedaan, en het enige resultaat is dat het veld een stuk groter wordt.
Dat is alleen bij haxball.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan gaan ze met 5 mensen in doel verdedigen
Uit vermoeidheid ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En er 1 ploeg uiteindelijk maar in de zestien gaat hangen
De vaatwasser inruimen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
nee je had moeten zeggen dat je ging afwassen
Ho maar Marco.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of de droger ophangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
nee je had moeten zeggen dat je ging afwassen
De score is niet twee keer tegen Portugal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe dit ook afloopt, toch boven verwachting de Tsjechen, had niet verwacht dat ze twee keer zouden scoren tegen Portugal.
Gefaald.quote:
Had @GGMM geen pittige mening over mensen die buitenspel wil afschaffenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eentje, die knapt meteen stuk en dan kun je zeggen: "Dat wasknijper!"quote:
Ze scoren twee doelpunten terwijl ze een wedstrijd spelen tegen Portugal Hans.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De score is niet twee keer tegen Portugal.
Lollerderoflquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eentje, die knapt meteen stuk en dan kun je zeggen: "Dat wasknijper!"
Die haalt zijn niveau van wat we bij Feyenoord gewend zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze kans werd mede mogelijk gemaakt door Ondrej Lingr.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vindenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die haalt zijn niveau van wat we bij Feyenoord gewend zijn
Jennifer Amton; is een vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Tweede scherm Czech Casting godinnen
Wout kan alles.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:40 schreef svann het volgende:
Zouden wij wel door die Tsjechische verdediging komen?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Tweede scherm Czech Casting godinnen
Gaat nog veel leuker worden vanaf de kwartfinale.quote:
VAR!quote:
Wat gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kijk nog even het laatste kwartier mee
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef RAVW het volgende:
Ze mogen echt blij wezen dat ik die keeper niet ben , had gewoon naar de kleed kamer gelopen , want door 10 man aangevallen te worden voel ik me niet meer veilig ...
En kom niet eerder terug voor dat ze rood hebben .. weg met die aso's
Toch wel opvallend vaak buitenspel goals.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan zijn er mensen die dat willen afschaffen.
Want? Buitenspel is buitenspelquote:
Jij wel tarzanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef RAVW het volgende:
Ze mogen echt blij wezen dat ik die keeper niet ben , had gewoon naar de kleed kamer gelopen , want door 10 man aangevallen te worden voel ik me niet meer veilig ...
Genieten gisteren bij de Belgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef viceversa het volgende:
[..]
Toch wel opvallend vaak buitenspel goals.
alleen voor buitenspelgevallen gebruikenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan zijn er mensen die dat willen afschaffen.
Die vrouw neemt nu gelijk een abortus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die baby zal dan ook wel niet doorgaan
Nou da's wel een hele zware strafquote:
Ik denk dat Portugal heel blij zou zijn als jij de keeper was.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef RAVW het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had for some reason 1-1 voorspeld. Samengeknepen billen hier
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had for some reason 1-1 voorspeld. Samengeknepen billen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:47 schreef RAVW het volgende:
belgen en portugal ..... alle bij rood , dus dat zit gewoon niet mee
Al hoe wel de Turken :-)
Maar ja die willen nog voetballen
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik dan werkelijk de ENIGE die @:Pisces29 vanavond miste in het live-topic?Wel gezien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik dan werkelijk de ENIGE die @:Pisces29 vanavond miste in het live-topic?ze was er gewoon? Ik kreeg een mention van haar. Maar ik was in de gymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Ronniequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze was er gewoon? Ik kreeg een mention van haar. Maar ik was in de gym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |