Zou je haar doen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meisje achter Genee knapt zo uit haar bloesje.
Dat wordt lastig. Ze mogen pas na half 12 beelden laten zien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.
Had Genee ook gewild denk ik, in plaats van deze herhalingen
Genee denkt dat ie wat is maar beseft niet dat al zijn succes aan johan en renee te danken is. Zelf stelt hij helemaal niks voor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Genee heeft gewoon te veel mislukkingen op zijn naam staan, met die quiz en Veronica Offside als meest recente dieptepunten. Dat zal wel steeds meer pijn gaan doen, ondanks al die miljoenen.
Als ze dat graag wil. Ja hoor.quote:
Die worden weer vertoont bij de hoorzitting in de 2e Kamerquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Chanante beelden van het zwarte pietenjournaal
Of te groot, het is maar net hoe je het liever zietquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Witte shirt achter Wilfred is een beetje te klein
Ik heb liever een baksteen samen met Erik Dijkstraquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Wytse samen met Erik Dijkstra. 👍
Zou kunnen,maar denk dat genee ook wel even een paar weekjes vrijaf wilde.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.
Had Genee ook gewild denk ik, in plaats van deze herhalingen
Waarvan aktequote:Op donderdag 20 juni 2024 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ajour breien is breien met gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |