SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Mijn huis niet, maar deze mensen in de regio zijn minder gelukkig:quote:
Hoezo eindelijk, de zomer is niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:21 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week misschien eindelijk beete zomer
1 juni, meteorologischquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk, de zomer is niet eens begonnen.
Veldhoven de natstequote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mijn huis niet, maar deze mensen in de regio zijn minder gelukkig:
https://www.ed.nl/video/p(...)ende-regenval-449837
Dit is onzin. Volgens deze logica zou er juist minder regen moeten vallen omdat de lucht meer vast kan houden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat er nu zoveel regen valt komt door de hoge temperaturen, want warme lucht houdt meer vocht vast.
Dan lult buienradar dus poep https://www.buienradar.nl(...)-zo-zwaar-zijn-2fb13quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is onzin. Volgens deze logica zou er juist minder regen moeten vallen omdat de lucht meer vast kan houden.
Nee, jij snapt het punt van buienradar gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan lult buienradar dus poep https://www.buienradar.nl(...)-zo-zwaar-zijn-2fb13
Die 24-25-26 die hier in de kaarten stond voor een vijftal dagen op rij hebben in elk geval nu weer plaatsgemaakt voor 21-22-23 momenteel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:21 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week misschien eindelijk beete zomer
Wij zijn makkelijk tevreden te maken nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die 24-25-26 die hier in de kaarten stond voor een vijftal dagen op rij hebben in elk geval nu weer plaatsgemaakt voor 21-22-23 momenteel.
Wat trouwens prima weer is als het droog is met een zonnetje
liever 21-24 graden als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij zijn makkelijk tevreden te maken nu.
Shhhhhhhquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:22 schreef Xenorium het volgende:
We moeten echt genieten van volgende week, want de week daarna, zeg maar na 1 juli gaat het weer stortregenen en gieten dus.. De temps zijn dan tussen de 20 en 25 graden dus dat wordt weer een hoop onweer en stortregen en wateroverlast ben ik bang.
Langere periode van stabiel zomerweer zit er helaas niet in. Helaas pindakaas.
Hier nog wat rest wolken. Op zo'n moment zou ik in de bergen willen zitten. Opklarend met van die flarden. Prachtig is dat. Hele dag droog, wat een weelde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |