SPOILER: Het weer op 18-06 in Dortmund (Duitsland)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Erg jammer dat je me ermee uitlachtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal is weer bezig met de nieuwe topics
Dus hoe het weer is moeten we zelf maar uitzoeken
Ondanks de gemene uitspraken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat op m'n verjaardag.
Ik heb de doelen die ik mezelf heb gesteld nu alweer bereikt
Dit kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg jammer dat je me ermee uitlacht
De kunst is om een buitenspelgoal te maken zonder dat die wordt afgekeurd - groetjes, Wim Kieftquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend dat een goal wordt afgekeurd door een teen/voet/oor buitenspel
was een testje, ik ken die fipo meta niet echt, moet nog uitvogelen hoe dat werktquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
slechte match is slechte match.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Mikautadze wellicht iets voor Ajax?
Van harte!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een EK-mod mensenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik post mee zonder naar de wedstrijd te kijken![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu staat het terug op de wedstrijd.quote:
Blokken is afgelopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu staat het terug op de wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turkije gaat ook geen kampioen worden, nee.Dat zeiden ze ook van GriekenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Lastig tuteren als je te voet bentquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn ook maar weinig loopacties bij Turkije
Mijn taak is de boel in de gaten te houden dat er niets tegen de policy wordt gepost.quote:
Dit is tegen de policy.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn taak is de boel in de gaten te houden dat er niets tegen de policy wordt gepost.
En nu kijk ik terug jankbal
Het is het EK voetbal, niet het EK jankbal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn taak is de boel in de gaten te houden dat er niets tegen de policy wordt gepost.
En nu kijk ik terug jankbal
GGMM is er ook. Bovendien is dit een warm bad waar zulke dingen niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Kutje neemt de Turken ook niet op sleeptouw
Ik dacht dat Argentinie - Belgie op een eerder WK wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentinië verloor zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022. Tegen een ploeg die je kan vergelijken met Slowakije.
En zo is het cirkeltje weer rondquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Griekenland verloor in de playoff van Georgië...
Bedankt mijn favoriete FAquote:
Dat had ik ook helemaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Turkije is helemaal niet zo veel beter dan Georgië. If at all.
Ja maar zonder scheidsrechter loopt het uit de hand denk ik.quote:
Ik verwacht niet dat de UEFA een land zo naar de titel gaat helpen zoals de FIFA dat deed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentinië verloor zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022. Tegen een ploeg die je kan vergelijken met Slowakije.
De nummer 40 en 75 van de FIFA Ranking en Tsjechië is de nummer 36 dus zal ook wel gelijkwaardig zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Turkije is helemaal niet zo veel beter dan Georgië. If at all.
Madquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de UEFA een land zo naar de titel gaat helpen zoals de FIFA dat deed.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar zonder scheidsrechter loopt het uit de hand denk ik.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Puskás Award ook meteen besloten.
Bij de NOS moet je een debieltje zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettend vermoeiende en overdreven commentaar.
Vond die vorige mooierquote:
Is die Arman met moeilijke achternaam ook geen Turk?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de NOS moet je een debieltje zijn.
Blijkbaar zit het toch diep genoeg dat je moet beweren dat Argentinië geholpen isquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt mij niet zoveel uit wie die toernooien wint.
Chagrijnig @Dr_Flashquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettend vermoeiende en overdreven commentaar.
Armeniequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is die Arman met moeilijke achternaam ook geen Turk?
Een pitbull blijft een pitbull.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is die Arman met moeilijke achternaam ook geen Turk?
Nee hoor, gewoon een droge vaststelling van een feitquote:
Vrij evident.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar zit het toch diep genoeg dat je moet beweren dat Argentinië geholpen is
Die van Nek gaf hem ook wel kut jaquote:
Oh dan ineens wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een droge vaststelling van een feit
Gaat dit over 2022 of over 1978?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de UEFA een land zo naar de titel gaat helpen zoals de FIFA dat deed.
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat dit over 2022 of over 1978?
22.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat dit over 2022 of over 1978?
@Coco ook nergens te bekennenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
@:mortaxx en @:gurneyisbestoke missen een best wel leuke wedstrijd
Schwarzenegger en Kipchoge druk met sportenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
@:mortaxx en @:gurneyisbestoke missen een best wel leuke wedstrijd
Die hebben ook maar een karige selectie hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schat Tsjechië hoger in dan dit Turkije.
Jij bent wel heel positief.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Turkije tijdens het ek 08quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef Slobeend het volgende:
Wedstrijden met Turkije stellen zelden teleur.
Maar heb jij er verstand van dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eensquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was echt slecht, maar twee keer schijmazzel. Als het geen 3x was.quote:
Volgens de FOK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar heb jij er verstand van dan?
Ok, dan geloof ik je! Hup Tsjechië.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
Dus denk wel dat ik redelijk wat verstand van voetbal heb.
Klopt maar was wel top vermaak , vooral de wedstrijd tegen Tjechiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt slecht, maar twee keer schijmazzel. Als het geen 3x was.
Maar jij bent een Belg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FOK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
Ondertussen kun je nog niet eens "Nostradamus" spellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
Van schrijven dan weer minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FOK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen kun je nog niet eens "Nostradamus" spellen.
Detailsquote:
Die slotfase tegen Kroatië was wel puur genotquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt slecht, maar twee keer schijmazzel. Als het geen 3x was.
Dat was wel de mooiste comeback maar jammer dat ze Kroatië eruit knaldenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt maar was wel top vermaak , vooral de wedstrijd tegen Tjechie
*iederequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie gaan ook ieder fout afstraffen he.
*iederequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
iederquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waren al een paar stoeltjes nat zag ik.quote:
BLIJF DAN WEGquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK HEB 9 UUR IN EEN FABRIEK GEWERKT IK BEN MOE GVD
Hoeveel pallets gesorteerd vandaag?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waren al een paar stoeltjes nat zag ik.
Had je maar op moeten letten op schoolquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wil alles zienquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pallets sorteren?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Teregden klagd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest je zeggen dat is een wedstrijd in november ik zou het meteen geloven.
Wat een kutweer zegHelemaal geen EK-summer-vibes
Een eindtoernooi moet je met 30 graden in je tuinstoel buiten kijken.
Probeer verdomme al anderhalve maand het buiten schilderwerk af te krijgen. Enige keer dat het meerdere dagen achter elkaar droog bleef met zon was ik met vakantiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het weer is wel een terechte klacht godverdommequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest je zeggen dat capuchon_jongen ongesteld is ik zou het meteen geloven.
Wat een gejank zegHelemaal geen gezellige sfeer
Dit is een droomzomerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry is de vermoeidheidquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest je zeggen dat capuchon_jongen ongesteld is ik zou het meteen geloven.
Wat een gejank zegHelemaal geen gezellige sfeer
Dit verdient een TRquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is een droomzomer. Fuck temperaturen boven de 20 graden.
Vrijdag vanaf 20:00 droog en 16°C en geen Mbappe.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben het hier ook mee eensquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is een droomzomer. Fuck temperaturen boven de 20 graden.
Een gelijkmaker maakt me al blijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een keer een beslissende goal in de extra tijd
*Türkiyequote:
*Kutclubquote:
*Kutlandquote:
Al besprokenquote:
Een beetje meer respect voor de scheidsrechter graag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ugh een of andere debiel met een fluitje
Zo slecht vind ik deze scheidsrechter niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen de muur ermeequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
commentator is lid van fokquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Flikker die commentator ook maar van een brug.
Ah ja deze grap verwachtte ik al.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de scheidsrechter graag.
Vast uit het Turkse vakquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |