Dit is een EK-mod mensenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik post mee zonder naar de wedstrijd te kijken![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat op m'n verjaardag.
Ik heb de doelen die ik mezelf heb gesteld nu alweer bereikt
Nu staat het terug op de wedstrijd.quote:
Blokken is afgelopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu staat het terug op de wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turkije gaat ook geen kampioen worden, nee.Dat zeiden ze ook van GriekenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Lastig tuteren als je te voet bentquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn ook maar weinig loopacties bij Turkije
Mijn taak is de boel in de gaten te houden dat er niets tegen de policy wordt gepost.quote:
Dit is tegen de policy.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn taak is de boel in de gaten te houden dat er niets tegen de policy wordt gepost.
En nu kijk ik terug jankbal
Het is het EK voetbal, niet het EK jankbal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn taak is de boel in de gaten te houden dat er niets tegen de policy wordt gepost.
En nu kijk ik terug jankbal
GGMM is er ook. Bovendien is dit een warm bad waar zulke dingen niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |