Jij bent wel heel positief.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schat Tsjechië hoger in dan dit Turkije.
Turkije tijdens het ek 08quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef Slobeend het volgende:
Wedstrijden met Turkije stellen zelden teleur.
Maar heb jij er verstand van dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eensquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was echt slecht, maar twee keer schijmazzel. Als het geen 3x was.quote:
Volgens de FOK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar heb jij er verstand van dan?
Ok, dan geloof ik je! Hup Tsjechië.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
Dus denk wel dat ik redelijk wat verstand van voetbal heb.
Klopt maar was wel top vermaak , vooral de wedstrijd tegen Tjechiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt slecht, maar twee keer schijmazzel. Als het geen 3x was.
Maar jij bent een Belg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FOK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
Ondertussen kun je nog niet eens "Nostradamus" spellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
Van schrijven dan weer minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens de FOK!voetbalpoule ben ik 2e. En ik won vorig editie van de Nostradus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen kun je nog niet eens "Nostradamus" spellen.
Detailsquote:
Die slotfase tegen Kroatië was wel puur genotquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt slecht, maar twee keer schijmazzel. Als het geen 3x was.
Dat was wel de mooiste comeback maar jammer dat ze Kroatië eruit knaldenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt maar was wel top vermaak , vooral de wedstrijd tegen Tjechie
*iederequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie gaan ook ieder fout afstraffen he.
*iederequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie gaan ook ieder fout afstraffen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |