DJ Rasta-Ruud heft niets met het EK te maken, die komt op alle feestjes en partijen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan dat niet lekker in EK blijven?
Daar is trouwens allang een topic over:
EK / Kan een Ruud Gullit blackface nog anno 2024?
De vraag is natuurlijk of je zo een eerbetoon neerzet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ach ja, weer gehuil om helemaal niks. Maar ja, er zijn helaas van die trieste figuren die in alles racisme zien.
Obama is een Amerikaan. In tegenstelling tot in Nederland heeft het donker schminken van gezichten daar een historisiche lading doordat het werd gebruikt om negers op racistische wijze te ridiculiseren. Het klinkt absurd vanuit Nederland, maar dat land is zo achterlijk dat het daar tot in de jaren 50 van de 20e eeuw doorging. Ze hebben er zelfs een woord voor, "blackface", wat zwart gezicht betekent.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:43 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je zo een eerbetoon neerzet.
Stel Obama komt hierheen, en jij wilt een eerbetoon brengen door je te schminken.
Ik hecht veel meer waarde aan zolderkamer autisten van FOK!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
Lekker boeiend wat een stel buitenlandse nobuddy's op Twitter hiervan vinden.
Exact. En iedereen neemt klakkeloos over dat er ophef is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
De grap is dat je nergens "ophef" ziet, wel veel baggerpers die er als de kippen bij zijn om te ragebaiten.
Dit is fophef.
Ik zou niet zeggen dat hij zich moet aanpassen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kun je zeggen, als hij naar Nederland komt moet hij zich maar aanpassen aan een heel andere cultuur met een heel andere geschiedenis, en daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar een eerbetoon en een cultuurschok gaan niet zo lekker samen. Dus als je heel erg invoelend wil zijn, zou ik het niet doen.
Het is alleen geen blackface.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:29 schreef Starhopper het volgende:
Anno 2024 met blackface naar een stadion gaanDan ben je niet goed in je hoofd.
Zou je zelf zo naar een voetbal wedstrijd gaan, of door de stad gaan lopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een ongekende bullshit zeg. Al die Amerikaanse onzin waait weer over met effect. Juist dit soort waanzin leidt tot meer verdeeldheid.
Natuurlijk niet, maar dat geldt voor het gros van wat die idiote fans van Nederland doen. Van de tietenman tot de indiaan tot Ruud Gullit. Het zijn allemaal kinderlijk naeve en blije mensen. End of story.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je zelf zo naar een voetbal wedstrijd gaan, of door de stad gaan lopen?
Ik heb vroeger met carnaval wel zo'n pruik gedragen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je zelf zo naar een voetbal wedstrijd gaan, of door de stad gaan lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |