de bal is rondquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Feyenoord heeft een kansje tegen Bayern.
Die zal ook komen denk ik. Maar psv gaat er gewoon hard af tegen de pot 1 clubsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 jaar ongeslagen in eigen huis, laat slot maar komen
Ja, Girona ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De eerste keer voor Slovan Bratislava in de CL?
Dortmund en Leipzig is wel een verschil met een Real en Cityquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef VoMy het volgende:
Je loot altijd 2 teams uit Pot-1 en in tegenstelling tot in de vorige opzet, zijn dat dus altijd goede teams.
Het gaat pas uitmaken wie je uit pot-2,3,4 loot, Feyenoord en PSV zijnde.
Aantal goeie aankopen voor de toekomst gedaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Atalanta kun je beter nu treffen dan over een jaar.
Nu nog in opbouw met allemaal zware vertrekken zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aantal goeie aankopen voor de toekomst gedaan?
Dat zegt met Atlético nooit iets. Nul verwachtingen kun je daar beter van hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Atleti heeft een hele goeie loting.
Expected punten is dan misschien 1 ipv 0 tegen je Pot-1 tegenstanders. In de overige wedstrijden wordt met handenvol punten gesmeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dortmund en Leipzig is wel een verschil met een Real en City
Feyenoord uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd naar Leverkusen's route.
Een kans om te winnen thuis lijkt me veel waard.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Expected punten is dan misschien 1 ipv 0 tegen je Pot-1 tegenstanders. In de overige wedstrijden wordt met handenvol punten gesmeten.
O ja, twee uit hetzelfde land kan ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar PSV had Benfica dan nog altijd kunnen pakken
feyenoord met 0 punten naar huisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Shakthar.
We noteren de eerste 3 punten voor PSV.
Gewoon toeval hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Psv blijft dus tot 2x toe tot de laatste 2 balletjes in de computer zitten
Gelukkig kunnen ze terug vallen op de conference league.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord zit diep in de problemen
Dat is er niet meer bijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze terug vallen op de conference league.
[ afbeelding ]
Jij kijkt nu ook al Juve?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Thiago Motta gaat rondjes rennen om Bosz.
6 Europese clubs is sowieso teveel voor nl. Beter gaan ze weer terug naar 5 met iig 1 in de conference leaguequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV een matige loting, Feyenoord echt een kutloting. Dat wordt echt een loodzwaar Europees seizoen.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kijkt nu ook al Juve?
2x CL is wel prettigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
6 Europese clubs is sowieso teveel voor nl. Beter gaan ze weer terug naar 5 met iig 1 in de conference league
4 punten.quote:
Club Brugge ookquote:
Tegen wie moeten die? Ik houd het allemaal niet bij zoquote:
Ja, Feyenoord is helemaal dramaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
PSV qua perspectief iets beter geloot dan Feyenoord denk ik?
Het gaat ook te snel om op te schrijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie moeten die? Ik houd het allemaal niet bij zo
Wat een mazzel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat ook te snel om op te schrijven
[ afbeelding ]
Nee, dat heeft geen zin. Teveel prikkels.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Schrijf je nog een mooi overzichtje?
Ik heb het idee dat de hoeveelheid lotinggeluk juist groter wordt in een dergelijk systeem.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een vaag en oneerlijk systeem voor iemand die het niet goed volgt.
Dat maakt toch niks uit, behalve de volgorde van uit en thuisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, plek bij de beste 24 moet mogelijk zijn voor PSV. Beste 16 wordt lastig.
Ja tuurlijk. Celtic uit of thuis is een wereld van verschil. Feyenoord ook trouwens. Alleen bij de absolute top zal het niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hoeveelheid lotinggeluk juist groter wordt in een dergelijk systeem.
Nouja ik speel liever tegen de nummer 24 dan tegen de nummer 9. Is het ook zo dat de nummer 9 tegen de nummer 24 gaat spelen of wordt dat ook weer geloot?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit, behalve de volgorde van uit en thuis
9-24 ja. Dus in de middenmoot blijven van die groep is al aardigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik speel liever tegen de nummer 24 dan tegen de nummer 9. Is het ook zo dat de nummer 9 tegen de nummer 24 gaat spelen of wordt dat ook weer geloot?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
9-24 ja. Dus in de middenmoot blijven van die groep is al aardig
Ja tegen de nummer 9 zal lastig worden, maar tegen de nummer 12 ofzo heb je wel alweer gewoon kans.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
9-24 ja. Dus in de middenmoot blijven van die groep is al aardig
Door het hogere aantal tegenstanders heeft 1 hele zware tegenstander een stuk minder impact. Je kan nu natuurlijk 8x zwaar loten, die kans is alleen een stuk kleiner dan in het oude systeem 3 zware tegenstanders loten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hoeveelheid lotinggeluk juist groter wordt in een dergelijk systeem.
Dat laat ik de computer bepalenquote:
Altijd een kans dat een team geweldig in vorm is in de 1e seizoenshelft en dan in februari gewoon te pakken is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ja tegen de nummer 9 zal lastig worden, maar tegen de nummer 12 ofzo heb je wel alweer gewoon kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |