Wat een mazzel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat ook te snel om op te schrijven
[ afbeelding ]
Nee, dat heeft geen zin. Teveel prikkels.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Schrijf je nog een mooi overzichtje?
Ik heb het idee dat de hoeveelheid lotinggeluk juist groter wordt in een dergelijk systeem.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een vaag en oneerlijk systeem voor iemand die het niet goed volgt.
Dat maakt toch niks uit, behalve de volgorde van uit en thuisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, plek bij de beste 24 moet mogelijk zijn voor PSV. Beste 16 wordt lastig.
Ja tuurlijk. Celtic uit of thuis is een wereld van verschil. Feyenoord ook trouwens. Alleen bij de absolute top zal het niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hoeveelheid lotinggeluk juist groter wordt in een dergelijk systeem.
Nouja ik speel liever tegen de nummer 24 dan tegen de nummer 9. Is het ook zo dat de nummer 9 tegen de nummer 24 gaat spelen of wordt dat ook weer geloot?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit, behalve de volgorde van uit en thuis
9-24 ja. Dus in de middenmoot blijven van die groep is al aardigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik speel liever tegen de nummer 24 dan tegen de nummer 9. Is het ook zo dat de nummer 9 tegen de nummer 24 gaat spelen of wordt dat ook weer geloot?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
9-24 ja. Dus in de middenmoot blijven van die groep is al aardig
Ja tegen de nummer 9 zal lastig worden, maar tegen de nummer 12 ofzo heb je wel alweer gewoon kans.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
9-24 ja. Dus in de middenmoot blijven van die groep is al aardig
Door het hogere aantal tegenstanders heeft 1 hele zware tegenstander een stuk minder impact. Je kan nu natuurlijk 8x zwaar loten, die kans is alleen een stuk kleiner dan in het oude systeem 3 zware tegenstanders loten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hoeveelheid lotinggeluk juist groter wordt in een dergelijk systeem.
Dat laat ik de computer bepalenquote:
Altijd een kans dat een team geweldig in vorm is in de 1e seizoenshelft en dan in februari gewoon te pakken is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ja tegen de nummer 9 zal lastig worden, maar tegen de nummer 12 ofzo heb je wel alweer gewoon kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |