quote:Onder aanvoering van superster Kylian Mbappé is Frankrijk de topfavoriet voor de eindzege tijdens het EK voetbal. De ploeg begint het toernooi tegen Oostenrijk. Na het debacle van het vorige EK is de WK-finalist gebrand op een beter resultaat.
Frankrijk begint maar weer eens als topfavoriet aan het EK. Didier Deschamps kan wel drie elftallen opstellen die de titel kunnen winnen, zoveel spelers heeft hij in zijn ploeg om uit te kiezen. De absolute sterspeler is Kylian Mbappé. De aanvaller, die na deze zomer PSG verruilt voor Real Madrid, weet wat het is om te schitteren op een eindtoernooi: zo scoorde hij een hattrick in de laatste WK-finale.
De Fransen zullen erop gebrand zijn het beter te doen dan het vorige EK, toen Zwitserland na penalty's te sterk was in de achtste finale. Tegenstander Oostenrijk kan de borst dus natmaken.
Stadion: Düsseldorf Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 21:00
Al besprokenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dario G. dood. Carnaval de Paris god.
Geen punten voor @onlogischquote:Op maandag 17 juni 2024 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dario G. dood. Carnaval de Paris god.
Ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken of is het mooi geweest zo?
Inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie geeft altijd likes?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@ikgeefaltijdlikes in het zogenaamde 'ootje' genomen
Welke seconde zit je?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, heb modem even opnieuw opgestart in de rust. Maar nu is Ziggo Go sneller dan de tv
Sterktequote:Op maandag 17 juni 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, heb modem even opnieuw opgestart in de rust. Maar nu is Ziggo Go sneller dan de tv
Ik open er net eentje.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Depay is trendsetter.quote:
Zo'n 14K4 ding?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
nee alcohol is van de duivelquote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaquote:
.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie moeten nog allemaal dood in 2024 volgens jou?
Heb je je modem richting Duitsland verplaatst?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Dat klinkt oud.quote:
Genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie moeten nog allemaal dood in 2024 volgens jou?
Knijper inderdaad.quote:
wie is er wel zo gek?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is voor mij wel bewijs dat @:ikgeefenkellikes geen act is van @:ggmm
Staat al tegen mijn meest Duitse muur mogelijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je je modem richting Duitsland verplaatst?
ALTIJD TEGEN ONS, let maar op.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:07 schreef Fleischmeister het volgende:
Dit Frankrijk pakken we vrijdag toch gewoon?
De muur is weg hè?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat al tegen mijn meest Duitse muur mogelijk.
Ouwe truuk natuurlijk. Helpt 9 van de 10 keerquote:Op maandag 17 juni 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ja die staat nu bij @Dagoduckquote:
In Duitsland misschien, maar er staan er nog genoeg in de wereld.quote:
Ja, die is in de excel aangepastquote:Op maandag 17 juni 2024 22:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Phil Collins-ongeluk-72-man-Nederlandse-Zanger
Duitse murenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Duitsland misschien, maar er staan er nog genoeg in de wereld.
Hoop niet dat er bij jou een Chinese staat. Anders is het lang omlopenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Duitsland misschien, maar er staan er nog genoeg in de wereld.
Ik drink tegenwoordig zoveel koffie dat m'n senseo het vandaag heeft begeven.quote:
johquote:Op maandag 17 juni 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is voor mij wel bewijs dat @:ikgeefenkellikes geen act is van @:ggmm
Dit gebeurde @Saind ook vandaag. Wat een toeval.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig zoveel koffie dat m'n senseo het vandaag heeft begeven.
Senseo heeft niks met koffie te makenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat hebben koffie en een senseo met elkaar te maken?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 17 juni 2024 22:09 schreef svann het volgende:
Het moet wel echt een uienpot zijn als het hier alleen maar SC is.
Zekerquote:Op maandag 17 juni 2024 22:09 schreef svann het volgende:
Laat die Fransen maar gewoon winnen, anders kan dat puntje nog wel eens extra vervelend gaan uitpakken voor Oranjequote:
Ja er is echt geen bal aanquote:Op maandag 17 juni 2024 22:09 schreef svann het volgende:
Hij heeft wel een keer een like gegeven voor het ‘Assiemarakis’-grapje tegen Griekenland.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
joh
Dat maakt de likes van @:ikgeefenkellikes wel nóg meer waard
Hoe heet zo'n ding dan ?Met koffiepets in allerlei smaken.quote:
Wil je dat voortaan niet meer doen?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik die vent als topscorer heb ik m'n poel kan hij er geen reet meer van
Ik nooit bier.quote:
Troepquote:Op maandag 17 juni 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding dan ?Met koffiepets in allerlei smaken.
Past derhalve perfect bij Real Madrid.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:12 schreef fetX het volgende:
Met zulke spelers zo’n aidspot op de mat leggen.
Aha, vandaar.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
Wat heb je nou an koffiepads in allerlei smaken? Ik eet die dingen toch nooit op.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding dan ?Met koffiepets in allerlei smaken.
insgelijksquote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef Coco het volgende:
Wat leuk om @:DJ_Day-V weer eens te zien.
Dan nu nog @:JR-Style-93
Ik zei toch. Gedurfd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
Waar was je bij hax?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoorde dat dit een goating match is?
Nederland ook.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
Duitsland of Spanje zijn toch wel een stukje beter.
Nederlandquote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
Oh daarom schijt ik zo moeilijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb je nou an koffiepads in allerlei smaken? Ik eet die dingen toch nooit op.
Dat laat Frankrijk je wel vaker denken op zo'n eindtoernooi, maar dan doen ze het toch weer prima in de KO-fase.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
En onderschat België ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
En Schotlandquote:Op maandag 17 juni 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Iedereen is beter dan dit Frankrijk, op België na dan.
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef Coco het volgende:
Wat leuk om @:DJ_Day-V weer eens te zien.
Dan nu nog @:JR-Style-93
Helaas niet.quote:
Haha, gelachen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Dit Frankrijk wordt geen Europees kampioen.
Zo. U las het hier voor het eerst.
Voetbalhumorquote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja en dan lekker allemaal quoten hahaha wat zijn we toch grappig!
Vind je?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja en dan lekker allemaal quoten hahaha wat zijn we toch grappig!
Is al geblesseerd aan zijn neusquote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke minuut gaat Trauner geblesseerd raken denken jullie?
Gaan weer met aidsvoetbal de finale halen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef TjjWester het volgende:
Triest dat Frankrijk niet kan scoren tegen een zwak oostenrijk.
Als dit de titel kandidaat is.......
Mwoah 1 Oostenrijker had wel n beetje koloniale trekjes in t verledenquote:
Zijn eerste goede grap.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
User @:mexicanobakker heeft een mening over humor.
Gelachen.
hier in dit topic ook genoeg users met koloniale trekjes maar goed....quote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah 1 Oostenrijker had wel n beetje koloniale trekjes in t verleden
Dembélé.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:19 schreef wimderon het volgende:
Heeft Dembelé al een bal goed geraakt vandaag?
Klimmtquote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah 1 Oostenrijker had wel n beetje koloniale trekjes in t verleden
Komt op die drol af.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is een ranzige naaktslak mijn tuin ingekropen
quote:
Ik ken een scene uit Der Untergang met een Oostenrijker die ook viesmad was.quote:
Ze prikken in elk geval niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is een ranzige naaktslak mijn tuin ingekropen
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:19 schreef wimderon het volgende:
Heeft Dembelé al een bal goed geraakt vandaag?
quote:
Eerder een uitgedroogde croissantquote:Op maandag 17 juni 2024 22:21 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg geen harde croissant van dit team.
Sowiesoquote:Op maandag 17 juni 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou andersom wel gewoon gegeven worden..
We kunnen het EK prima af met 12 en de 4 sterkste Zuid-Amerikaanse landen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:21 schreef Durmada het volgende:
Frankrijk blijft moeiteloos overeind, spelen zelfs op halve kracht heb ik het idee. Oostenrijk stelt dus ook niks voor.
Ik had een keer een mug doodgeslagen tegen de muur in mijn tuin en toen zag ik een naaktslak daarna de dooie mug verorberenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze prikken in elk geval niet.
Nice.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Opnames vervolg satirisch programma Promenade zijn van start gegaan
https://www.nu.nl/film/63(...)an-start-gegaan.html
@:slobeend
Wat heeft dit met Oostenrijk - Frankrijk te maken?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
ontopicquote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Dat is ook kutquote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Oostenrijk - Frankrijk te maken?
Why so serieus, OPEENS?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Oostenrijk - Frankrijk te maken?
Het ene programma was zo kut dat het van de buis werd gehaald dus we doen het gewoon nog een keer.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
hancko hypequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hancko hype
[ Bericht 6% gewijzigd door Coco op 17-06-2024 22:25:56 ]
Wat gebeurt er?quote:
Gebeurt er wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wat gebeurt?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hancko hypeIk heb beet allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hancko hypeCiao ciao, doei doei, al het goeie.
Hardop gelachenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland moet gewoon makkelijk vanFrankrijk en van Oostenrijk kunnen winnen.
Als we vanavond tegen ze zouden spelen maar dat is niet zo.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
We moeten vrijdag tegen Frankrijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oprotten met Rabiot en nooit meer opstellen svp
Ik zie hem vrijdag anders graag in de basis.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heb jij goed gezien.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als we vanavond tegen ze zouden spelen maar dat is niet zo.
Goede speler, maar een absolute lul van een vent. En zijn moeder is een stinkhoer.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, want die waren indrukwekkend gisteren tegen Polen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
Twee tegenstanders op 1 avond is ook wel veel.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als we vanavond tegen ze zouden spelen maar dat is niet zo.
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien.
Jeetje, jij bent ook niet voor de gek te houden hè.
Moeder van Luigi Bruins > Moeder van Rabiot.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goede speler, maar een absolute lul van een vent. En zijn moeder is een stinkhoer.
Precies de wedstrijden die ik niet gezien heb.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
Dit EK heeft gepiekt op de openingsdag
Vergeet niet te stokerenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om de tanden te poetsen. Het is nu nog licht.
Zuunig met stroom. @:D66
Was er gelukkig maar 1quote:Op maandag 17 juni 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Precies de wedstrijden die ik niet gezien heb.
Griezmann is ook niet blank?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige witte speler bij Frankrijk moet eruit
Hopelijk zegt Rassembelent National hier wat van
Beetje met de Franse slag hè?quote:
Twee hele leuke wedstrijden gezien vandaag om 1500 en 1800.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
Dit EK heeft gepiekt op de openingsdag
Beet is een spelletje van Centraal Beheer Achmea. Kon je vroeger op je pc vissen. Hoefde je niet langs de waterkant te zitten. Heb hem nog wel ergens op een harde schijf staan.quote:
Er gaat niks boven wat gekeuvel makkerquote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Als je alle offtopic berichten zou verwijderen zaten we nog in de eerste helft van topic #1.
Een schreeuw op het veld!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Als je alle offtopic berichten zou verwijderen zaten we nog in de eerste helft van topic #1.
Als we jouw blauwe kleurtje zouden verwijderen blijft er ook maar weinig over.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Nou dan ga ik maar werkenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
Morgen is er trouwens geen 15:00-wedstrijd
Dus jullie zullen iets anders moeten zoeken om je te vermaken
Werk, vrees ik.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
Wat is ontopic in een kroegquote:Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Alsof je in de kroeg de hele tijd ontopic bent.
Kunnen we niet een oude EK wedstrijd gaan terugkijken of zo?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
Als je doordrinkt welquote:Op maandag 17 juni 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Alsof je in de kroeg de hele tijd ontopic bent.
Wat is een kroeg?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is ontopic in een kroeg
Waar heb je het in godsnaam over?
Dit topic.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is ontopic in een kroeg
Waar heb je het in godsnaam over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |