Ach, Bassie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee grote overlijdens aanstaande. Een oud-minister en de helft van een iconisch duo
Bron: eigen netwerk
Nederlands ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee grote overlijdens aanstaande. Een oud-minister en de helft van een iconisch duo
En wie is dan de helft van het iconische duo?quote:
Zo ja, dan gaat er met punten gestrooid worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, allebei. wsl dit weekend of volgende week
tenzij er een vergismoord komt dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hans van den Broek zou wel de leeftijd hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gok Frits Bolkesteinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hans van den Broek zou wel de leeftijd hebben.
Van Kooten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, necro wordt atm gefinetuned. Die gaat wsl wel nog iets minder hard dan de politicusquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, necro wordt atm gefinetuned. Die gaat wsl wel nog iets minder hard dan de politicus
Denk dat ze allebei de Olympische spelen nog uit willen kijken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, necro wordt atm gefinetuned. Die gaat wsl wel nog iets minder hard dan de politicus
De dood komt niet op bestelling..quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:28 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Denk dat ze allebei de Olympische spelen nog uit willen kijken?
Ah ok. Ben wel benieuwd wie t uiteindelijk zal zijn. Ik vermoed iemand van de VVD?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De dood komt niet op bestelling..
Begreep dat ten aanzien vd oudminister de boodschap verkeerd waa begrepen door degene die t mij overbracht. Uitbehandeld maar nog geen doodspoed. Kan ook nog enkele weken duren. Sorry voor de verwarring. Maar ik zal t melden als t zover is. De necro staat wel gewoon klaar
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:29 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Ah ok. Ben wel benieuwd wie t uiteindelijk zal zijn. Ik vermoed iemand van de VVD?
https://www.omroepbrabant(...)ler-gerald-overledenquote:Jaimy Vanenburg uit Eindhoven, de dochter van oud-voetballer van PSV Gerald Vanenburg, is maandag op 32-jarige leeftijd overleden. Ze overwon dit jaar kanker en leed haar hele leven aan een longziekte. Ze was schoon van kanker, maar haar gezondheid bleef zwak. Sinds een paar weken lag ze in het ziekenhuis in Groningen, waar ze maandag overleed.
Haar familie laat via een bericht op Instagram weten dat ze afscheid hebben moeten nemen van Jaimy. Op Instagram deelde ze voor haar 115.000 volgers jarenlang de ontwikkelingen over haar leven. In mei 2023 onderging ze een dubbele longtransplantatie, een aantal maanden later kreeg ze een hartstilstand.
Drie dagen geleden liet de familie van Jaimy al weten dat haar gezondheid achteruitging. Twee weken geleden liet ze via Instagram weten dat ze in het Universitair Medisch Centrum in Groningen lag om aan te sterken, omdat haar nierfunctie was verslechterd.
Dinsdag deelde haar familie het bericht over haar overlijden: 'Met pijn in ons hart hebben we gisteren afscheid moeten nemen van Jaim. Zoals jullie allemaal weten heeft Jaim gevochten als een leeuw. Ze wilde nog zo graag, maar haar lichaam kreeg het niet meer voor elkaar. We hebben gehoopt op een wonder de afgelopen dagen, maar we realiseren ons nu dat ons wonder er al heel de tijd was. We zijn intens verdrietig maar ook onwijs dankbaar voor al de tijd die we met Jaim hebben mogen hebben.'
Afgelopen weekend deelde haar partner Joep dat ze in slaap werd gehouden en aan de beademing lag op de intensive care. Jaimy laat een zoontje van twee jaar achter.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:46 schreef Troel het volgende:
Pokemon-stemactrice die Jessie en Misty insprak overleden op 46-jarige leeftijd https://www.nu.nl/film/63(...)jarige-leeftijd.html
24 jaar in een verpleeghuis gewoondquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:29 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)jarige-leeftijd.html
De oudste persoon ter wereld, Mario Branyas Morera, is overleden. Lang leve de nieuwe oudste persoon*!
* Na het overlijden van Branyas is de Japanse Tomiko Itooka de oudste persoon ter wereld, meldt persagentschap AFP. Itooka werd geboren in 1908 en is 116 jaar oud.
Maria.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:29 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)jarige-leeftijd.html
De oudste persoon ter wereld, Mario Branyas Morera, is overleden. Lang leve de nieuwe oudste persoon*!
* Na het overlijden van Branyas is de Japanse Tomiko Itooka de oudste persoon ter wereld, meldt persagentschap AFP. Itooka werd geboren in 1908 en is 116 jaar oud.
Een hoop fokkers in dit topic :quote:De gezondheid van Rob de Nijs (81) gaat snel achteruit. Dat zegt zijn vrouw Jet in een interview met magazine Linda. De zanger kampt met de ziekte van Parkinson en komt zijn huis nauwelijks meer uit. In december vertelde Jet de Nijs in een interview met deze site dat haar man aan het einde van zijn leven is.
Tegelijkertijd kun je nog jaren leven met Parkinson. Geen zekerheid dat ie dit jaar op de bingokaart kan worden afgestreept.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:49 schreef Leandra het volgende:
81, Parkinson, dat zijn los van elkaar al zaken die de kansen behoorlijk vergroten, ook als je 81 en gezond bent (of denkt te zijn) kan het zo over zijn.
Een "aparte" man. Kleurrijk. Tevens succesvol.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:01 schreef Troel het volgende:
Duitse voetbaltrainer Christoph Daum op zeventigjarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Net iets te vaak om…..?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:33 schreef Eightyone het volgende:
Jong, kerngezond & opeens weg. Je leest het net iets te vaak.
Heb je door de jaren heen altijd weer terug zien komen inderdaad, die speler van Benfica ooit, Marc-Vivien Foe alweer een jaar of twintig geleden, Nouri natuurlijk. Triest altijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:33 schreef Eightyone het volgende:
Epi Drost.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je door de jaren heen altijd weer terug zien komen inderdaad, die speler van Benfica ooit, Marc-Vivien Foe alweer een jaar of twintig geleden, Nouri natuurlijk. Triest altijd.
Ik lees dat hij 10 jaar geleden al gediagnosticeerd werd met een hartritmestoornis.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:33 schreef Eightyone het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik lees dat hij 10 jaar geleden al gediagnosticeerd werd met een hartritmestoornis.
Overigens vader van twee kleine kinderen, de jongste werd pas begin deze maand geborenquote:
quote:Amerikaanse rapper Fatman Scoop is overleden op 53-jarige leeftijd. Dat melden verschillende buitenlandse media. Vrijdag werd de rapper tijdens zijn concert in Conneticut naar het ziekenhuis gebracht, nadat hij ineenstortte op het podium. De doodsoorzaak is nog niet bekend.
Alsof er ook maar IEMAND was die die hem op z'n lijstje had staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[url=https://www.gelderlander.nl/show/amerikaanse-rapper-fatman-scoop-53-van-be-faithful-en-put-your-hands-up-overleden~a8bc0a6b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F&cb=8de61a39-4e0b-4012-a5fc-959f27c2dee2&auth_rd=1]Amerikaanse rapper Fatman Scoop (53), van Be Faithful en Put Your Hands Up, overleden[/url]
[..]
geen zorgen, Lisette Lewin staat ook niet bij iemand op de lijst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof er ook maar IEMAND was die die hem op z'n lijstje had staan.
Het zou mij hoogst verbazen.
In tegenstelling tot die Maorikoning bedoel je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof er ook maar IEMAND was die die hem op z'n lijstje had staan.
Het zou mij hoogst verbazen.
Die was wel erg obscuur voor dit topic inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die Maorikoning bedoel je?
Op 5 mei was ie ook al overleden.quote:Op maandag 2 september 2024 12:58 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
Bernard Hill (Koning Theoden / LOTR en de kapitein in de film Titanic)
https://nos.nl/artikel/25(...)rd-hill-79-overleden
Oh kut!quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op 5 mei was ie ook al overleden.
Ach, beter iemand twee keer gemeld hebben dan iemand melden die nog niet dood is toch?quote:Op maandag 2 september 2024 13:31 schreef BE het volgende:
[..]
Oh kut!
Het stond onder nieuws over de Titanic dus ik heb helemaal verder nergens naar gekeken. Ik dacht alleen 'dat is toevallig'.![]()
quote:Op maandag 2 september 2024 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, beter iemand twee keer gemeld hebben dan iemand melden die nog niet dood is toch?
what the....quote:
En je had ze nog wel voorspeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alweer ff geen echt grote nationale dode gehad
Ach, het geeft je een paar seconden fame tochquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je had ze nog wel voorspeld.
Dat updaten van necrologieën zegt dus ook niet alles.
Ik kan ze niet t graf in duwen he. Zalm en Van Kooten verwacht ik nog wel gewoon dit jaarquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je had ze nog wel voorspeld.
Dat updaten van necrologieën zegt dus ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |