Hey. Hallo. Het is je boy onlogisch hier. Sneeuwvlokjes en ander gepeupel graag wegwezen.
Dit topic is ronduit luguber. Doei
Hoewel 2023
nog niet is ten einde, de langzame maar zekere dood staat ook in 2024 weer klaar voor sommigen...
Alweer de 18e editie

Grote sponsor van deze editie :
@Magere_Hein![Lc3BE.png]()
Ook in 2024 kijken we reikhalzend uit naar allerlei figuren die het loodje leggen zodat we in dit topic bij elkaar kunnen komen om te kijken wie er nu weer een punt heeft gescoord

Zoals aangegeven vorig jaar, gaan de regels op de schop. Als kartrekker van deze meuk voer ik een paar wijzigingen in m.b.t. de regels + de wijze waarop het lijstje vermeld moet worden.
DE NIEUWE REGELS staan in de spoilerSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP AAN DE NABESTAANDENDe totalen van het vorige topic worden begin 2024 geteld en dan wordt de winnaar bekend gemaakt.
Game on
De gemelde doden van 2024 vind je in de spoiler (speciaal voor
@Paul).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een nieuwe dode meldt, graag met bronvermelding (is een stuk makkelijker terugzoeken voor @onlogisch aan het einde van het jaar!De laatste (gemelde) doden:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
[ Bericht 20% gewijzigd door Troel op 18-06-2024 10:35:47 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Troel
scherp en bot
quote:
Kom maar met een lijstje, dan plak ik het er wel in. Anders moet je tot morgen wachten, dan heb ik zelf tijd voor een update.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Noam Chomsky. Nog geen fatsoenlijke nieuwssite om naar te linken, alleen twitter
Het beste adres voor al uw primeurs!
Troel
scherp en bot
quote:
Dan link je daar naar toe. Zo moeilijk is het allemaal niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Troel
scherp en bot
quote:
Alle linkjes die verwijzen naar zijn overlijden lopen dood. Mogelijk iets te vroeg gepubliceerd. Hij schijnt wel een stroke te hebben gehad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Troel het volgende:[..]
Alle linkjes die verwijzen naar zijn overlijden lopen dood. Mogelijk iets te vroeg gepubliceerd. Hij schijnt wel een stroke te hebben gehad.
Sorry was n flauwe reactie van mij. Had t nog niet moeten melden, er is onduidelijkheid over, snap nu waarom t alleen maar op Twitter circuleert. New Statesman heeft de necro ingetrokken
Troel
scherp en bot
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:[..]
Sorry was n flauwe reactie van mij. Had t nog niet moeten melden, er is onduidelijkheid over, snap nu waarom t alleen maar op Twitter circuleert. New Statesman heeft de necro ingetrokken
Ach, no worries. Wellicht morgen alsnog écht dood
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Chomsky is niet dood
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.