quote:Na de ruime overwinning tegen Schotland in de openingswedstrijd van het EK voetbal 2024 wacht voor de Duitsers nu de wedstrijd in Stuttgart tegen Hongarije.
Duitsland is het EK voetbal in eigen land voortvarend van start gegaan. De 5-1 overwinning op Schotland heeft de Duitsers veel zelfvertrouwen gegeven. Ondanks de wat slechtere voorbereiding op het toernooi, behoort Duitsland wel tot de favorieten voor de EK titel. Tijdens de wedstrijd tegen Schotland stond er een sterk team dat veel kansen creëerde. Een overwinning op Hongarije betekent dat de Duitsers in ieder geval al zeker zijn van de volgende ronde.
Hongarije moet aan de bak
In tegenstelling tot Duitsland heeft Hongarije een flinke domper te verwerken gehad. Het land speelde de eerste wedstrijd tegen Zwitserland en ging meteen onderuit met 1-3. Vandaag zullen de Hongaren dus aan de bak moeten, willen ze nog uitzicht houden op een plekje in de achtste finales.
Stadion: Stuttgart Arena
Aftrap: Woensdag 19 juni om 18:00
Hongarije ken er geen kut van dus daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt ook gewoon weer een dikke zege voor de Duitsers. Die gaan echt lachend deze poule door.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb hier niet zo’n zin in
Wellicht sla ik hem over
'Geen idee wie de bal heeft, maar hij speelt 'm naar dezelfde kleur, dus dat zal wel goed zijn'quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik hoop dat Marco van Basten ooit het commentaar gaat doen bij een wedstrijd.
Leuke rubriek blijft dat.quote:
Idd. Hebben we het hele Duitse volkslied gemist of komt dat nog?quote:
'Thuisland' als laatst neem ik aan, en hoop ikquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Hebben we het hele Duitse volkslied gemist of komt dat nog?
#WERKENBIJDENOSquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Casual-T het volgende:
Slordig NOS, tijdens het volkslied inschakelen
Zo laat nou ook weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Hebben we het hele Duitse volkslied gemist of komt dat nog?
Jij werkt bij de NOSquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja we beginnen al bijna weerGauw nog even in het zonnetje. fuck die poespas vooraf
Niks klopt er bij die omroep rond dit EK.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Casual-T het volgende:
Slordig NOS, tijdens het volkslied inschakelen
En gelul van de slechtste analisten ooit.quote:
Bild was al aan het jankenquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:57 schreef StephanL het volgende:
O ja Makkelie.
Nouja makkie dan voor Duitsland
Nu al zin in de Olympische Spelen, dat kan niet fout gaan allemaal!quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks klopt er bij die omroep rond dit EK.
Die hebben een nog groter Duits-WK--trauma dan wij.quote:
Over emoties onder controle houden gesproken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Nederlander die een wedstrijd fluit voor Duitsland. Hopelijk kan hij zijn emoties onder controle houden.
Straks zal het zijn laatste wedstrijd zijn
Elke Jan Lul die weet dat er lucht zit in de bal kan daar gaan zittenquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En gelul van de slechtste analisten ooit.
net zo gevaarlijk als een Belg als mod!quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Nederlander die een wedstrijd fluit voor Duitsland. Hopelijk kan hij zijn emoties onder controle houden.
Straks zal het zijn laatste wedstrijd zijn dit EK
We vechten terug!quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over emoties onder controle houden gesproken.
Hoe is het met België?
And the goal!quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach godverdomme Jan goddamn Roelfs![]()
Nou, stofzuigen en badkamer boenen maar dan.
De Belg heeft de commentator van hun 1e pot. Maar die is over het algemeen meer dan prima. (Filip Joos)quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Valt tegenwoordig wel mee hoor. Sinds '88 eigenlijk al wel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks zal het zijn laatste wedstrijd zijn dit EK
die gaat altijd op de fiets naar het stadionquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
#WERKENBIJDENOSquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Scorebord heeft de verkeerde kleuren
Onware spoiler. Zijn er wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hier.quote:
Gauw kopen!quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke shirts bij Duitsland.
Ik vind het wel een mooi tenue eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
vast bedacht door een marketing figuur die woke wil doenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Viel me ook al opquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Scorebord heeft de verkeerde kleuren
Edit: net hersteld
Geen ketchup eter?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef heywoodu het volgende:
"Hier had ik zin in in"![]()
Kan niet wachten tot dat kind te oud is om nog een 'schattig' meisje in een reclame te spelen, weg ermee.
Je slaat pasta zeker altijd over?quote:
Vroeger toen ik nog wel eens broodjes knakworst at deed ik dat met ketchupquote:
Dat is je eerste gedachte als iemand tomaat zegt?quote:
SPquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is je eerste gedachte als iemand tomaat zegt?
lijkt teveel op een Flitsbezorgerquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi tenue eigenlijk.
Kankworst eet je dan ook met mosterd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog wel eens broodjes knakworst at deed ik dat met ketchup
Maar dat is toch al een jaar of 25 geleden
Ik eet nog elke maand wel een keer broodjes knakworst op zaterdag of zondagquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog wel eens broodjes knakworst at deed ik dat met ketchup
Maar dat is toch al een jaar of 25 geleden
Ik ben ketchupfanquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is je eerste gedachte als iemand tomaat zegt?
Wel van Unox mag ik hopen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet nog elke maand wel een keer broodjes knakworst op zaterdag of zondag
Blijft jeugdsentiment. Hemels voer
Gadquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik eet macaroni altijd met smac
Dat is mijn 'guilty pleasure'.
Oh ja dat was jij.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik eet macaroni altijd met smac
Dat is mijn 'guilty pleasure'.
Voer voor simpel volk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet nog elke maand wel een keer broodjes knakworst op zaterdag of zondag
Blijft jeugdsentiment. Hemels voer
Ja dat zeg je dan nog netjes.quote:
Kenner.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
ik hou ook van knakworst. Op witte puntjes met een dot mayo
Supermarkten bestaan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dat echt nooit in huis, knakworst.
Niet als he hem zelf maaktquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat is 0,1% tomaat, 90% suiker, en 9,9% azijn.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
ik hou ook van knakworst. Op witte puntjes met een dot mayo
Kankworst?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet nu wat zaterdag mijn cheatmeal gaat worden
Ik eet echt nooit ketchup maar zelf maken lijkt me wel leuk. Ben benieuwd hoe het smaakt.quote:
moet nog ff bestellen idd voor morgen. Maar eens kijkenquote:
En daar reageren dan 3 man op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:coco vraagt dagelijks wat we hierbij drinken
Jaquote:
Tegen dat jij je afstandsbediening gevonden hebt. Heb ik dat lang gedaan met siriquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:16 schreef Zorro het volgende:
Even naar de NOS gezapt.
Roelfs gehoord.
Mijn afstandsbediening ligt nu nog bij te komen van de topprestatie die hij heeft geleverd bij het snelheidsrecord zappen naar BBC.
Omdat Italiaanse coaches de beste coaches zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja waarom zijn er zoveel Italiaanse bondscoaches op dit toernooi
Weer naar buiten, veel te mooi weer om binnen te zijn.quote:
@Alaphilippe_quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer naar buiten, veel te mooi weer om binnen te zijn.
we halen er een expert bijquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
"Het talent van Duitsland, Musiala"
Ik hoor net dat Wirtz twee klassen beter is.
Dat mag je vinden we leven in een vrij landquote:
Roelfs is nog steeds bang dat ze hem komen halen voor kamp.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Roelfs lijkt wel een tikkeltje pro-Hongaren.
Kroos is een tijd weggeweest bij Duitsland. En Gündogan is gewoon een sterke persoonlijkheid.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gündogan aanvoerderKroos had ik gedacht. Neuer had ik begrepen.
Gün je het dogan niet?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gündogan aanvoerderKroos had ik gedacht. Neuer had ik begrepen.
Lekker maatquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Like Alert
19-06-2024 @ 18:29:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [19-06 18:00] Duitsland - Hongarije (Groep A) #1"![]()
![]()
Jaloersquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Like Alert
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [19-06 18:00] Duitsland - Hongarije (Groep A) #1"![]()
![]()
Thuis.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
"Mittelstädt niet meer weg te denken uit deze ploeg terwijl het pas zijn zesde interland is"
Okee waar kijken jullie?
Ik kijk bij Den Ollander.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
"Mittelstädt niet meer weg te denken uit deze ploeg terwijl het pas zijn zesde interland is"
Okee waar kijken jullie?
Wirtz > Musiala, hands down. nuff saidquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we halen er een expert bij
@:sabata
Geef hem eens ongelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roelfs had bijna in de microfoon gespoten als Musiala deze scoorde.
Hij kan er toch niks aan doen dat de vorige coach alleen uit de topclubs selecteerde en de stuntploegen niet zag staan?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee waar kijken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik luister radio"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Niet verwacht dat jij dit ook leuk zou vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Like Alert
![]()
Als Orban nou eens wat van die vluchtelingen binnenlaat dan wordt het misschien ooit nog eens wat met dat voetbal daar.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij Hongarije moeten ze er even aan wennen dat Orban hier niet al hun zorgen kan oplossen.
Stijn hoort boven dit soort onzin te staan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet verwacht dat jij dit ook leuk zou vinden.
[ afbeelding ]
Het Douwe Boomsma toernooi in Lemmer vorig jaar was anders ook best mooi om te zien.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind dit het leukste toernooi sinds wk 2014
Hebben we het over Joey Veerman voor wie het tegen Polen allemaal te snel ging?quote:
Nee Henk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we het over Joey Veerman voor wie het tegen Polen allemaal te snel ging?
Ferenc ongetwijfeld Puskasquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk weetje: een Hongaar is ooit uitgeroepen tot de beste speler van FC Barcelona ooit.
Nooit geweten dat Afellay eigenlijk een Hongaar is.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk weetje: een Hongaar is ooit uitgeroepen tot de beste speler van FC Barcelona ooit.
Had een mindere wedstrijd idd,.. dat kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we het over Joey Veerman voor wie het tegen Polen allemaal te snel ging?
Nee hij stondquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stoitsjkov met ene Cruijff als trainer. Tong80 zat achter het doel.
Ken ik niet. Zeker uit de tijd dat voetballers in de rust nog shag rookten.quote:
1812quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Duitsland geeft wel veel weg tegen een niet heel bijzonder Hongarije. Weten jullie in welk jaar Duitsland ook een dodelijk offensief tegen kreeg?
Ik ga zo wel wat afzichtelijk gore vette tjap in het crematorium douwen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu tony chocolonely melkchocolade ben&jerry smaak
Jaren ‘50.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zeker uit de tijd dat voetballers in de rust nog shag rookten.
Dikkertje Dap.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:21 schreef KingRoland het volgende:
In 1988, in het Volksparkstadionquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Duitsland geeft wel veel weg tegen een niet heel bijzonder Hongarije. Weten jullie in welk jaar Duitsland ook een dodelijk offensief tegen kreeg?
Daarom is zo'n random kleur die niks met je land te maken heeft ook debiel op een toernooi als ditquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hahahaha al die duitsers in hun witte shirtjes![]()
Spelen de hongaren in het wit
Wij houden van Oranjequote:Op woensdag 19 juni 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarom is zo'n random kleur die niks met je land te maken heeft ook debiel op een toernooi als dit
Oh, toen waren die Hongaren net klaar om alle Joden in Novi Sad te vermoorden.quote:
dat is wel veel suikerquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:21 schreef KingRoland het volgende:
Napoleon vond het ook niet nodig om erover te vloggen toen hij erlangs kwam inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toen bestond Duitsland nog niet eens.
Waar smaakt ben&jerrys naar dan, die hebben toch ook weer 100 verschillende smaken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:21 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |