spannendquote:Op maandag 17 juni 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wachtend tot ze bellen dat ik huurcontract mag ondertekenen en de sleutels krijg
Leuk nagedaan van deze meneerquote:Op maandag 17 juni 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk dames.. omkleden hoeft niet zo lang te duren:
[ x ]
Beetje veel Macquote:Op maandag 17 juni 2024 18:25 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten.
Hier nog een restant pasta van gister
Huppie hup hup marioootjesquote:
Nehquote:Op maandag 17 juni 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilde jij niet naar IJsland verhuizen?
https://www.manners.nl/huis-ijsland-kopen-woningmarkt/
Geloof er niets van dat het weer daar minder is dan hierquote:Op maandag 17 juni 2024 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
NehVeel te beroerd weer, nog erger dan hier
Typische juni week en die 14 is luxequote:Op maandag 17 juni 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof er niets van dat het weer daar minder is dan hier
Zo lijkt het hier ook, alleen dan natterquote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Typische juni week en die 14 is luxe
[ afbeelding ]
Neh het was net toen ik aankwam gewoon 20 graden hoorquote:Op maandag 17 juni 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo lijkt het hier ook, alleen dan natter
Leuk, wat zing je?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker avondje gezongenOver een paar weken al concert
dat was het spoor van de langs vliegende explosies daar nog?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh het was net toen ik aankwam gewoon 20 graden hoor
Quequote:Op maandag 17 juni 2024 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat was het spoor van de langs vliegende explosies daar nog?
Waar ?quote:
Hij was een beetje domquote:
Heel 'Holland'quote:Op maandag 17 juni 2024 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar ?Ik kwam op het centraal net aan
Baktquote:
Ze speelden net best goed.quote:
Veel verschillende soorten liedjes, vooral moderne popmuziekquote:
Alleen, in een band of in een koor?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel verschillende soorten liedjes, vooral moderne popmuziek
Coverbandje?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel verschillende soorten liedjes, vooral moderne popmuziek
Hij mag het tegen Nederland nog eens doen zoquote:Op maandag 17 juni 2024 22:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dom niet eigentlich heeft
hem mbaappe op de kop
getroffen
daar kann hij niet veel vor
Ze trekt eerst nog even op haar gemakje haar schoenen aan zo te zienquote:Op maandag 17 juni 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
Pomtidom, laten we maar even naar binnen gaan![]()
[ x ]
Echt jaquote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze trekt eerst nog even op haar gemakje haar schoenen aan zo te zien
quote:
Koorquote:
quote:
vanavond zelfsquote:Op maandag 17 juni 2024 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]Was die al langs geweest? Ik was even weg
Grappigquote:
Helemaal niet grappig... mijn halve twitterfeed algo komt door het klikken op jouw posts hierquote:
Was eigenlijk mijn eerste gedachtequote:
Geen enkele Fransman heeft een goal gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
mbappe hebben we uitgenockt
hij heeft geen goal gemakt
kloptquote:Op maandag 17 juni 2024 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen enkele Fransman heeft een goal gemaakt
Het kan best wat tijd in beslag nemen, vooral als je ook gaat optredenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Was eigenlijk mijn eerste gedachte![]()
Er is hier ook een koor waar ik aan zit te denken om aan mee te doen, heb alleen bijna geen moment meer vrij voor mezelf met alles waar ik al aan deelneem
Het begint pas weer in september, maar ik wil dan ook weer meedoen met toneel.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan best wat tijd in beslag nemen, vooral als je ook gaat optredenMaar het is wel hl erg leuk! Ik vind het zo leuk om met zo'n groep te zingen en dat je allemaal zo bijdraagt aan het totaalgeluid
Samen muziek maken is gewoon heerlijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan best wat tijd in beslag nemen, vooral als je ook gaat optredenMaar het is wel hl erg leuk! Ik vind het zo leuk om met zo'n groep te zingen en dat je allemaal zo bijdraagt aan het totaalgeluid
Nooit een gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:31 schreef Domnivoor het volgende:
Koereiger
[ afbeelding ]wikimedia
Ik heb er (vermoedelijk) n gezien bij Mijdrecht.
Hele winter was het bagger maar zolang het rond de 20 graden is kan ik het wel hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:16 schreef Prisha het volgende:
Terwijl ik normaliter best van regen hou. Maar dit is te veel te lang te koud.
mehquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele winter was het bagger maar zolang het rond de 20 graden is kan ik het wel hebben
Dat zou kunnen ... Aloa is een ster in weerkaartenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
het was in duitsland onweerverwarning
en alle public viewing abgesagt
maar vele zeggen ook om dat trkei spelt
Dit was voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ... Aloa is een ster in weerkaarten
Restant nog van zondagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef drakin het volgende:
ongezondag is geweest hoor
ongedinsdag klinkt niet
Ongezonrestjesdagquote:
Maar wat is het en is het lekkerquote:
Van die kleine kriebelende dingetjesquote:
Die jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Van die kleine kriebelende dingetjes![]()
eetze
Spaghettiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, een zwart gat dat wakker wordt,
eerste gedachten..............?![]()
Philips wake-up light?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Die link zelf is een zwart gatquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
En die niet goals daarnaquote:
Die was heel mooiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
En die niet goals daarna
Maar de 2-1 van Turkije was prachtig ja. Wat een talent.
Oh oh, gemistquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:36 schreef chufi het volgende:
We beginnen op nieuw... @:pullup World Athletics in Turku voor als je nog niet keek
Ja ja dat hebben we allemaal gezien ..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
de kut de dome schiri moet toch zien dat
de ball van baumgartner van en frankrijk-speler
in out abgeflscht was
gevt de idiot absto
stimmtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann is corner en dann gebeurd
de dome eigentor niet
Als het Nike.com ofzo is niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef D. het volgende:
Zouden jullie een bedrijf starten met een naam waarvan het .com adres al bestaat?
Nee, dat mag zelfs niet eens.quote:
Verzin maar eens een uitspreekbaar woord waarvan het .com-adres niet bestaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef D. het volgende:
Zouden jullie een bedrijf starten met een naam waarvan het .com adres al bestaat?
combinaties zijn er nog genoegquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Verzin maar eens een uitspreekbaar woord waarvan het .com-adres niet bestaat.
www.kleeraa.comquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Verzin maar eens een uitspreekbaar woord waarvan het .com-adres niet bestaat.
Het advies is niet zo simpel. Als het een bedrijf is wat het moet hebben van mond op mond reclame in de omgeving, ja waarom niet. Ga je internetmarketing doen zou ik toch voor een naam kiezen die je wel zelf kunt registreren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mag zelfs niet eens.
Er is ook geen bedrijf wat de naam al heeft, maar het domein is wel geregistreerd
Alle andere extensies zijn nog vrij, zoals .nl, .net. .online enzquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het advies is niet zo simpel. Als het een bedrijf is wat het moet hebben van mond op mond reclame in de omgeving, ja waarom niet. Ga je internetmarketing doen zou ik toch voor een naam kiezen die je wel zelf kunt registreren.
Kijk ook even wie het .com-adres heeft geregistreerd. Als er geen website aan hangt kun je het soms overkopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Alle andere extensies zijn nog vrij, zoals .nl, .net. .online enz
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk ook even wie het .com-adres heeft geregistreerd. Als er geen website aan hangt kun je het soms overkopen.
Maar dan ga ik er vanuit dat ze daar een leuke prijs voor willen hebbenquote:Ready For Development
If you're interested in this domain, contact us to check availability for ownership, customer use, partnership or other development opportunities.
Wellicht, maar vragen staat vrijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ga ik er vanuit dat ze daar een leuke prijs voor willen hebben
Ga je wereldwijd op het world wide web?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Alle andere extensies zijn nog vrij, zoals .nl, .net. .online enz
Da's niet de bedoeling, maar de .com vastleggen voelt wat 'zekerder'quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je wereldwijd op het world wide web?
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2:1 getippt
nu heb ik 2 punten
zeg de mensen in dts ik kann niks zien wanneerquote:
du bist populr!!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg de mensen in dts ik kann niks zien wanneer
ze me roepen, ze zollen dm pm of hier her
komen
ik kreg lopend mentions
Ik geef het doorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg de mensen in dts ik kann niks zien wanneer
ze me roepen, ze zollen dm pm of hier her
komen
ik kreg lopend mentions
Jullie zijn gewoon vlak na elkaar jarig!quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
Gefeliciteerd @:Domnivoor!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vlak na elkaar jarig!
Van harte gefeliciteerd @:Domnivoor !
![]()
![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op woensdag 19 juni 2024 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAfgelopen weekend met Domni's familie hebben we beide verjaardagen gevierd, en Domni's vader was ook nog eens jarig
Daar ben je dan weer mooi voor een jaar vanafquote:Op woensdag 19 juni 2024 07:33 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen jarig of geweest, van Harte![]()
Goedemorgen
Mario ik mis jequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2:1 getippt
nu heb ik 2 punten
Wat denk jij?quote:
Ach,rip aan de nabestaanden.quote:
Feli kerel.quote:
Hi kerelquote:
Ik lees steeds mallebabbe.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef mario390 het volgende:
mbappe werd teg holland
niet spielen wahrschijnlijk
Ow, maar mallebabbe doet wel mee toch?quote:
Mpappie is hetquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef mario390 het volgende:
mbappe werd teg holland
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef mario390 het volgende:
mbappe werd teg holland
Zou zijn neus dan echt gebroken zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik zag dat ie op het veld was en trainde zonder masker ...
Ja wel, maar hij deed wat loopoefeningen met de bal op de grond ... om zn vorm / conditie een beetje op peil te houden ... damage control.. neus is wel rechtgezet maar ook beschadigd..quote:
Oke.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel, maar hij deed wat loopoefeningen met de bal op de grond ... om zn vorm / conditie een beetje op peil te houden ... damage control.. neus is wel rechtgezet maar ook beschadigd..
Ik heb het 2 keer zonder moeten doen ... maar kon de volgende dag ook weer door
Denk niet dat ie speelt .... anders spelen we alles op neus hoogtequote:Op woensdag 19 juni 2024 19:14 schreef maily het volgende:
[..]
Oke.
Nou maar hopen dat hij geen bal gaat koppen.
Niet echt een verrassingquote:
Nee maar wel irritantquote:
Hoi! Sinds thuus nog geen tv aan. Had geen idee dat die Duitsers nu spelen. Ff kieken, thnks!quote:
Wat stomquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:43 schreef Prisha het volgende:
Heb ik een nieuwe laptop besteld, is ie vandaag bezorgd. Zit er geen voeding bij. Nu doet ie niks
Celticsquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Sinds thuus nog geen tv aan. Had geen idee dat die Duitsers nu spelen. Ff kieken, thnks!
Ja dat welquote:
Jah…hele tijd vol smart wachten en nu kan ik nog niks grrrrrrquote:
Prishaaaa!@ Alles well met you?quote:
Fout v bedrijf of niet gezien dat er geen voeding bij zit?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah…hele tijd vol smart wachten en nu kan ik nog niks grrrrrr
Ik heb ook nog nauwelijks wat gezien, het is geloof ik bijna afgelopen en ik hoopte dat ze achter zouden staanquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Sinds thuus nog geen tv aan. Had geen idee dat die Duitsers nu spelen. Ff kieken, thnks!
Geen idee. Via Amazon besteld en het zat niet in de doos. Mischien bij inklaren dat ze hem open hebben gemaakt en eruit gehaald. Of het heeft er nooit bijgezeten en zijn ze hem vergeten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fout v bedrijf of niet gezien dat er geen voeding bij zit?
En nu maar hopen dat dat onderdeel niet 2 x zo duur is als de laptop zelf danquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:43 schreef Prisha het volgende:
Heb ik een nieuwe laptop besteld, is ie vandaag bezorgd. Zit er geen voeding bij. Nu doet ie niks
Jaaaaaaa zeker terechtquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Prishaaaa!@ Alles well met you?
Celtics goed gedaan, wel terechte kampioen ook natuurlijk!@
Ik heb klanten service laten weten dat ze iets zijn vergeten. Even kijken wat ze zeggen. Maar die hoort er gewoon bij dus daar ga ik niet extra voor betalen natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat dat onderdeel niet 2 x zo duur is als de laptop zelf dan
Ja als het er op de site bij staat zit je wel snorquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb klanten service laten weten dat ze iets zijn vergeten. Even kijken wat ze zeggen. Maar die hoort er gewoon bij dus daar ga ik niet extra voor betalen natuurlijk
Immer!@quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nauwelijks wat gezien, het is geloof ik bijna afgelopen en ik hoopte dat ze achter zouden staan
Ja staat er bij. Grrrrr gedoe!quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als het er op de site bij staat zit je wel snor
En dan heb ik hier lui zien schrijven dat je Nederlands zo goed isquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:43 schreef mario390 het volgende:
mbappe werd teg holland
quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaaaaaaa zeker terechtBoston is tha best
quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:43 schreef Prisha het volgende:
Ziet er lekker uit. Eet smakelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Hertenbiefstuk en halloumi met honingrozemarijnsaus, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
wat mijn nederlands ?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En dan heb ik hier lui zien schrijven dat je Nederlands zo goed is![]()
Je zal wel een ghostwriterdt hebben zo nu en dan want meestal is het kloten en opeens zomaar goed, yeah right / schon gut. Mij neem je niet in ootje, jongen
Hij denkt nog steeds dat je een kloon bent van iemand ... en dus niet bestaatquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat mijn nederlands ?
ik houd op oostenrijk,vent
Niets invullen voor anderen, tr-orakelquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij denkt nog steeds dat je een kloon bent van iemand ... en dus niet bestaat
Doe dat dan zelf ook niet voor Mario ... Klarquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niets invullen voor anderen, tr-orakel
Gaan we hier orakelen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niets invullen voor anderen, tr-orakel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |