spannendquote:Op maandag 17 juni 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wachtend tot ze bellen dat ik huurcontract mag ondertekenen en de sleutels krijg
Leuk nagedaan van deze meneerquote:Op maandag 17 juni 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk dames.. omkleden hoeft niet zo lang te duren:
[ x ]
Beetje veel Macquote:Op maandag 17 juni 2024 18:25 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten.
Hier nog een restant pasta van gister
Huppie hup hup marioootjesquote:
Nehquote:Op maandag 17 juni 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilde jij niet naar IJsland verhuizen?
https://www.manners.nl/huis-ijsland-kopen-woningmarkt/
Geloof er niets van dat het weer daar minder is dan hierquote:Op maandag 17 juni 2024 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
NehVeel te beroerd weer, nog erger dan hier
Typische juni week en die 14 is luxequote:Op maandag 17 juni 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof er niets van dat het weer daar minder is dan hier
Zo lijkt het hier ook, alleen dan natterquote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Typische juni week en die 14 is luxe
[ afbeelding ]
Neh het was net toen ik aankwam gewoon 20 graden hoorquote:Op maandag 17 juni 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo lijkt het hier ook, alleen dan natter
Leuk, wat zing je?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker avondje gezongenOver een paar weken al concert
dat was het spoor van de langs vliegende explosies daar nog?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh het was net toen ik aankwam gewoon 20 graden hoor
Quequote:Op maandag 17 juni 2024 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat was het spoor van de langs vliegende explosies daar nog?
Waar ?quote:
Hij was een beetje domquote:
Heel 'Holland'quote:Op maandag 17 juni 2024 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar ?Ik kwam op het centraal net aan
Baktquote:
Ze speelden net best goed.quote:
Veel verschillende soorten liedjes, vooral moderne popmuziekquote:
Alleen, in een band of in een koor?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel verschillende soorten liedjes, vooral moderne popmuziek
Coverbandje?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel verschillende soorten liedjes, vooral moderne popmuziek
Hij mag het tegen Nederland nog eens doen zoquote:Op maandag 17 juni 2024 22:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dom niet eigentlich heeft
hem mbaappe op de kop
getroffen
daar kann hij niet veel vor
Ze trekt eerst nog even op haar gemakje haar schoenen aan zo te zienquote:Op maandag 17 juni 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
Pomtidom, laten we maar even naar binnen gaan![]()
[ x ]
Echt jaquote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze trekt eerst nog even op haar gemakje haar schoenen aan zo te zien
quote:
Koorquote:
quote:
vanavond zelfsquote:Op maandag 17 juni 2024 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]Was die al langs geweest? Ik was even weg
Grappigquote:
Helemaal niet grappig... mijn halve twitterfeed algo komt door het klikken op jouw posts hierquote:
Was eigenlijk mijn eerste gedachtequote:
Geen enkele Fransman heeft een goal gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
mbappe hebben we uitgenockt
hij heeft geen goal gemakt
kloptquote:Op maandag 17 juni 2024 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen enkele Fransman heeft een goal gemaakt
Het kan best wat tijd in beslag nemen, vooral als je ook gaat optredenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Was eigenlijk mijn eerste gedachte![]()
Er is hier ook een koor waar ik aan zit te denken om aan mee te doen, heb alleen bijna geen moment meer vrij voor mezelf met alles waar ik al aan deelneem
Het begint pas weer in september, maar ik wil dan ook weer meedoen met toneel.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan best wat tijd in beslag nemen, vooral als je ook gaat optredenMaar het is wel hl erg leuk! Ik vind het zo leuk om met zo'n groep te zingen en dat je allemaal zo bijdraagt aan het totaalgeluid
Samen muziek maken is gewoon heerlijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan best wat tijd in beslag nemen, vooral als je ook gaat optredenMaar het is wel hl erg leuk! Ik vind het zo leuk om met zo'n groep te zingen en dat je allemaal zo bijdraagt aan het totaalgeluid
Nooit een gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:31 schreef Domnivoor het volgende:
Koereiger
[ afbeelding ]wikimedia
Ik heb er (vermoedelijk) n gezien bij Mijdrecht.
Hele winter was het bagger maar zolang het rond de 20 graden is kan ik het wel hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:16 schreef Prisha het volgende:
Terwijl ik normaliter best van regen hou. Maar dit is te veel te lang te koud.
mehquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele winter was het bagger maar zolang het rond de 20 graden is kan ik het wel hebben
Dat zou kunnen ... Aloa is een ster in weerkaartenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
het was in duitsland onweerverwarning
en alle public viewing abgesagt
maar vele zeggen ook om dat trkei spelt
Dit was voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ... Aloa is een ster in weerkaarten
Restant nog van zondagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef drakin het volgende:
ongezondag is geweest hoor
ongedinsdag klinkt niet
Ongezonrestjesdagquote:
Maar wat is het en is het lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |