En Rusland.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweden 'hoort' er ook wel bij. De doodsaaie Zweden. En Noorwegen was leuk geweest.
Prima excuus voor een klein pilsje in de zon tijdens het laatste uurtje thuiswerkenquote:Op maandag 17 juni 2024 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Naar 16 en dan gewoon 2 potjes per dag, die wedstrijden om 15u doordeweeks is het ook niet.
Die van 15u verplaatsen naar 3u genot.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Naar 16 en dan gewoon 2 potjes per dag, die wedstrijden om 15u doordeweeks is het ook niet.
De Duitse veiligheidsdiensten hadden dan maar een mooie eindoplossing voor die mensen uit Israel moeten bedenken, ofzoquote:Op maandag 17 juni 2024 16:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitse veiligheidsdiensten erg blij zijn dat Israël momenteel niet meedoet...
Het is maandag Dirk. Alweer lekker aan het zuipen?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kom hier net kijken.
Onverwachts dat deze grap al gemaakt was, ik had serieuzer publiek verwacht op een dinsdagmiddag.
Technisch was die wel goed maar vandaag bakt ie er geen pepernoot vanquote:Op maandag 17 juni 2024 16:42 schreef Szura het volgende:
Zou Mudryk ooit 100 miljoen hebben opgebracht zonder oorlog?
nou nou nouquote:Op maandag 17 juni 2024 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De Duitse veiligheidsdiensten hadden dan maar een mooie eindoplossing voor die mensen uit Israel moeten bedenken, ofzo
Hadden ze de sovjet-unie en Joegoslavië niet zo in stukken moeten knippen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liever naar 16 hoor dan naar 32....
Het is ze van harte gegund.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat Oekraine straks weer als nummer 3 doorsluipt en dan een topland in de 8e finales uitschakelt..
8 poules van 3 en dan beste 2 door, dan krijg je alleen akkoordjes....quote:Op maandag 17 juni 2024 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit qua landen eigenlijk wel prima maar heb niets met dat nummer 3 systeem. Dus liefst 16 dan.
3-0 verliezen is dan niet handig, dan moeten ze minimaal met 2 goals verschil winnen van de Slowaken.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat Oekraine straks weer als nummer 3 doorsluipt en dan een topland in de 8e finales uitschakelt..
Van de gedachte dat ik Nazi-Duitsland ook niet op een toernooi zou willen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vanuit de gedachten dat sport en politiek gescheiden dient te zijn?
Je belast alleen maar meer voetballers met nog meer wedstrijden. En het voetbal moet juist naar minder potjes.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind 32 wel leuk juist, kan wel genieten ervan hoe zo'n eindtoernooi wordt beleefd in die gekke Britse, Balkan of Oostblok landen die zich anders niet zouden kwalificeren. En uiteindelijk zijn de wedstrijden die er uit komen ook best leuk. Niks mis met Roemenië-Oekraïne zie je nu weer.
Als België beter is dan Roemenië wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Maar NL heeft dus een goede kans om tegen dit Roemenië te moeten.
Niets, niets? Eind juli beginnen ze in België alweer met voetballen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geinig toernooitje maar missen nee. Om de twee jaar EK/WK is prima en de rest van de zomers niets.
Dramaandinsmaandinsmaandagquote:Op maandag 17 juni 2024 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is maandag Dirk. Alweer lekker aan het zuipen?
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kom hier net kijken.
Onverwachts dat deze grap al gemaakt was, ik had serieuzer publiek verwacht op een dinsdagmiddag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |