Geinig toernooitje maar missen nee. Om de twee jaar EK/WK is prima en de rest van de zomers niets.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mis jij ook zo de Confederations Cup?
En de nóg saaiere Finnen. En uiteraard het extreem sympathieke Kazachstan.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweden 'hoort' er ook wel bij. De doodsaaie Zweden. En Noorwegen was leuk geweest.
Kan je beter het songfestival gaan kijkenquote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon een keer Israel en Kazachstan op het EK
En Nederland op de Afrika Cupquote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
En het WK/EK vrouwenvoetbal dan?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geinig toernooitje maar missen nee. Om de twee jaar EK/WK is prima en de rest van de zomers niets.
Gewoon een promotie/degradatiesysteem waarbij de top 2 (of zelfs 3) uit iedere groep al geplaatst is en de rest speelt nog een kwalificatiequote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als we 32 landen gaan doen dan kunnen we de kwalificaties compleet afschaffen. Het was van Oranje al een bijzonder knappe prestatie dat we 2016 wisten te missen, maar dat wordt dan echt onmogelijk.
Dat is leuk om te kijken maar daar kijk ik naast NL zeer weinig van, meer tv als behang aan. Heb ik in ieder geval totaal geen hype van.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En het WK/EK vrouwenvoetbal dan?
ONZE meiden
Deze ‘grap’ was nog niet gemaakt. Leuk.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:39 schreef RamboDirk het volgende:
Die spelers van Oekraine willen zsm weer terug naar het front zo te zien.
Laat dit soort creatieve grapjes maar over aan Rambodirkquote:
Dat lijkt niet eens op voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ONZE meiden
Hoe zie je dat voor je? Die snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een promotie/degradatiesysteem waarbij de top 2 (of zelfs 3) uit iedere groep al geplaatst is en de rest speelt nog een kwalificatie
Ik vind dit qua landen eigenlijk wel prima maar heb niets met dat nummer 3 systeem. Dus liefst 16 dan.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liever naar 16 hoor dan naar 32....
Ik stel voor dat mex een IDEE topic aanmaakt.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Die snap ik niet helemaal.
Ik denk dat de Duitse veiligheidsdiensten erg blij zijn dat Israël momenteel niet meedoet...quote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
Die zijn ook over hun top heen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ONZE meiden
Naar 16 en dan gewoon 2 potjes per dag, die wedstrijden om 15u doordeweeks is het ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit qua landen eigenlijk wel prima maar heb niets met dat nummer 3 systeem. Dus liefst 16 dan.
Kom hier net kijken.quote:
Ik vind het persoonlijk ultiem genot.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Naar 16 en dan gewoon 2 potjes per dag, die wedstrijden om 15u doordeweeks is het ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |