abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2024 @ 12:20:09 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213970902
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2024 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Besef je zelf wel dat wat jij hier nu neerzet de mooiste versie van de islam en de omgang tussen echtgenoten is? Dat er nog heel veel moslims zijn die zich hier bepaald niet aan houden? Dat er nog steeds veel te veel jonge meisjes worden besneden? Dat er nog veel te veel jonge meisjes moeten trouwen met een oude man? Dat die man zijn huwelijkse recht claimt en seks wenst met dat veel te jonge meisje? Dat die meisjes geen inspraak hebben gehad in het huwelijk, of toch in ieder geval niet echt? Dat verkrachte vrouwen met hun verkrachter moeten trouwen om onder steniging uit te komen?

Dit is vast geen common practice onder alle moslims, en jouw versie klinkt een stuk genuanceerder en vrouwvriendelijker, maar dan nog klinkt ook in jouw statement door dat de vrouw niet écht kan zeggen dat ze geen seks wil. Ze heeft immers ingestemd met het huwelijk, dus ze wist dat daar het recht op seks voor de man bij hoort. Wat is dat toch voor een vreemd idee, dat er seks voor een man bij hoort? Sowieso, recht op seks, van wie dan ook...hoe dan?
Nou:
quote:
Zij heeft dus al vrijwillig haar toestemming gegeven
dit nodigt toch echt uit tot dwang en verkrachting, stellen dat ze immers al toestemming zou hebben gegeven door het huwelijk zelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213970917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 12:17 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Heb je hier een uitspraak van een geleerde evt. met onderbouwd bewijs van?
Je gaat er gewoon ook op door meneer de respectvolle islamdrammer
Pleur op!!!
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 12:51:01 #183
5428 crew  miss_sly
pi_213971150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou:
[..]
dit nodigt toch echt uit tot dwang en verkrachting, stellen dat ze immers al toestemming zou hebben gegeven door het huwelijk zelf.
O ja, daar had ik ook nog op willen reageren, inderdaad. Dat werd ook in het AliB topic gezegd: ze hadden toch een relatie ooit. Consent is iets dat je keer op keer geeft. En dat hoeft niet altijd heel expliciet te zijn, zeker binnen een relatie kun je elkaar wel een beetje lezen en weet je of de ander wel of geen zin heeft. Maar er is geen default zin omdat er sprake is van een relatie of huwelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 12:54:31 #184
5428 crew  miss_sly
pi_213971184
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 12:19 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Snap je het verschil tussen islam en wat door sommigen toe wordt geschreven aan de islam maar er niet bij hoort? Met het tweede heb ik niks te maken en verdedig ik ook niet.
Ik weet dat er, net zoals zoveel religies, allerlei invullingen zijn van wat hoe het moet.

Dat jij categorisch weigert een woordt te wijden aan Iran bijvoorbeeld, vind ik tekenend.

Maar, ik ga deze discussie stoppen. Ik kan er gewoon echt niets mee en ik vind het nogal misplaatst, eigenlijk.
pi_213971250
@Abdullah2 Aangezien je er steeds de islam erbij betrekt vraag ik me af vanuit welke stroming je meent te spreken? Aangezien verschillende stromingen anders naar zaken kijken.
pi_213971270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben bekend met religieuze orthodoxie en seksualiteit; hele studies naar verricht.

Het eindresultaat is altijd hetzelfde:

- Wat er ook op seksueel gebied gebeurt, het is altijd de schuld van de vrouw als het mis gaat.
- Vrouwen hebben geen, of minder, seksuele gevoelens en noden, mannen wel, ergo, het is de verantwoordelijkheid van vrouwen om zelf de zaak (lees: mannen) onder controle te houden.
- Mannen zijn vooral onzeker over a) zichzelf, b) hun heilsbestemming (waar alles voor moet wijken) waardoor
- ... vrouwen zoveel mogelijk als klein kind c.q. en vergeef me de bewoording, vleselijke pop mogen fungeren. Dat laatste natuurlijk wel binnen 'het huwelijk'. Er moet immers aan 'behoeften', die soms ook rechten heten te zijn, voldaan worden. Haar rechten en noden? Volstrekt irrelevant, alsof ze een aseksuele zombie is.

Ze kunnen het in allerlei prachtige, poëtische frasen verkondigen ("de vrouw beschermen", "de vrouw als sieraad benaderen", "de vrouw als cadeautje alleen voor haar man", "de vrouw eren door haar kuisheid te beschermen"), psychologisch gezien is het allemaal te herleiden tot drang tot controle van vrouwen, en een enorme angst voor het hellevuur. Hún heil, lees: het heil van de man, staat centraal. Als een vrouw lustgevoelens opwekt, is dat niet alleen de schuld van die vrouw, het is ook een bedreiging voor het paradijs. Daarom moet een vrouw zich bedekken en verstoppen, worden haar seksualiteit en haar verlangens ontkend of gecriminaliseerd en dienen ze vooral als struikelblok voor de mannelijke zoektocht naar de hemel.

Aan elke vrouw in een dergelijke setting: bevrijd je, keer je ervan af. Het heeft met God, religie of naastenliefde geen moer te maken. Laat staan moraal of ethiek. Het is zelfs het radicaal tegenovergestelde, en om in religieuze termen te blijven: demonisch en kwaadaardig.

En vooral: al loop je naakt over straat, geen enkele man heeft het recht, welk recht dan ook, je aan te raken als je daar niet van gediend bent.

En helemaal vooral: het is NOOIT jouw schuld.
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Of je liegt opzettelijk. ik hoop dat oprechte users niet in deze onjuistheden van deze user trappen

"- Wat er ook op seksueel gebied gebeurt, het is altijd de schuld van de vrouw als het mis gaat."
In de islam is dat niet zo. Zie de spoiler in mijn reactie op miss_sly (samengevat treft een verkrachtte vrouw geen blaam). Ook hebben geleerden gezegd dat naast de straf die de verkrachter krijgt, de vrouw ook een soort schadevergoeding kan krijgen..

- "Vrouwen hebben geen, of minder, seksuele gevoelens en noden, (...) Haar rechten en noden? Volstrekt irrelevant, alsof ze een aseksuele zombie is."
Een vrouw heeft ook recht op seksueel gemeenschap in een islamitisch huwelijk en deze natuurlijke gevoelens worden helemaal niet ontkend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "het is de verantwoordelijkheid van vrouwen om zelf de zaak (lees: mannen) onder controle te houden."
Dit laat het lijken alsof een man, wanneer een vrouw zich naakt kleed bijv., hij haar mag verkrachten. En dit is dus absoluut niet zo. Al staat een voor hem vreemde naakte vrouw een man te verleiden moet hij nog steeds zijn blik neerwerpen en geen seksueele gemeenschap hebben met haar toestemming, laat staan zonder haar toestemming! Dat een vrouw zich moet bedekken maakt het makkelijker voor mannen, maar dat betekent niet als ze dat niet doet dat je dan maar alles met haar mag doen.

- "de mannelijke zoektocht naar het paradijs"
Zowel man als vrouw worden in dit leven beproefd opdat zij of naar het Paradijs gaan, of naar de hel. Dit geldt voor beide. Vrouwen zijn geen levensloze onwaardige vleespoppen zonder doel behalve het tevreden stellen van de man. Absurde termen gebruik je waar de islam vrij van is.
pi_213971311
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2024 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik weet dat er, net zoals zoveel religies, allerlei invullingen zijn van wat hoe het moet.

Dat jij categorisch weigert een woordt te wijden aan Iran bijvoorbeeld, vind ik tekenend.

Maar, ik ga deze discussie stoppen. Ik kan er gewoon echt niets mee en ik vind het nogal misplaatst, eigenlijk.
Wat moet ik zeggen over Iran? Ik weet daar niet veel van. Behalve dat ze sjiitisch zijn en dat het sjiïsme heel veel tegenstrijdigheden heeft met de islam waar de profeet صلى الله عليه وسلم mee is gekomen.

@Antideeltje..

De islam probeer ik te begrijpen middels de Koran, Het Ongeschapen Woord van Allah, de authentieke overleveringen van wat de profeet صلى الله عليه وسلم deed, zei en goedkeurde volgens het begrip van de profeet صلى الله عليه وسلم, zijn metgezellen en wie hen in goedheid volgden.
pi_213971350
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 12:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je gaat er gewoon ook op door meneer de respectvolle islamdrammer
Pleur op!!!
Zet een TR. Je hebt al een stuk of 5 berichten geplaatst met dezelfde strekking. Jij en ik zijn op dit forum gelijkwaardige users en ik hoef niet naar jou te luisteren. Je kan ook naar een ander topic gaan. Blijkbaar is het namelijk in dit topic gedoogd om de islamitische oplossing voor het metoo probleem te verdedigen. Als ik dat niet meer mag doen hoor ik het wel van een mod en probeer ik me daar ook aan te houden. Sowieso is het mijn intentie om deze discussie af te sluiten wanneer er niet meer op me gereageerd wordt. Dus je kan daar aan bijdragen. Fijne dag.
pi_213971374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:07 schreef Abdullah2 het volgende:
@:Antideeltje..

De islam probeer ik te begrijpen middels de Koran, Het Ongeschapen Woord van Allah, de authentieke overleveringen van wat de profeet صلى الله عليه وسلم deed, zei en goedkeurde volgens het begrip van de profeet صلى الله عليه وسلم, zijn metgezellen en wie hen in goedheid volgden.
Dit is geen directe antwoord op mijn vraag, aangezien elke stroming dit claimt.
pi_213971428
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 00:33 schreef Leandra het volgende:
Een man die claimt recht op seks te hebben omdat hij met die vrouw getrouwd is is per definitie niet respectvol.
Als je respect voor vrouwen zou hebben dan zou je niet alleen je zogenaamde recht op seks nooit noemen, maar zou je haar er al helemaal niet op wijzen dat ze ertoe verplicht is omdat dat nou eenmaal jullie religieuze afspraak is.

Claimen dat je door je huwelijk recht op seks met je vrouw hebt is het ultieme bewijs van respectloosheid jegens vrouwen.

Overigens is je vrouw tot seks verplichten in Nederland gewoon strafbaar en is dat verkrachting.
Maar goed, we laten dus kennelijk het goedpraten van verkrachting gewoon staan als er maar een religieus sausje overheen zit.
Iemand herinneren aan datgeen waar ze zelf in gelooft is geen verkrachting. Als ze na een vermaning zegt ik wil het niet en die man heeft dan geen gemeenschap met haar heeft gehad, zou hij haar volgens jouw kromme interpretatie verkracht hebben?

Een vreemde interpretatie van verkrachting, net zoals die van @Luuntje welke claimt dat verkrachting "macht willen hebben" zou zijn. Dan zijn ouders die macht over hun kinderen willen, leraren die macht over hun studenten willen, bedrijfsleiders die macht over hun werknemers willen, en regeringsleiders die macht over hun bevolking willen allemaal verkrachters?!
pi_213971439
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:12 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Dit is geen directe antwoord op mijn vraag, aangezien elke stroming dit claimt.
Zeker niet. Vooral de laatste toevoeging is het grote verschil. Maar als je daarover de diepte wil ingaan mag je een pm sturen.
pi_213971548
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:18 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Zeker niet. Vooral de laatste toevoeging is het grote verschil. Maar als je daarover de diepte wil ingaan mag je een pm sturen.
Het zijn wel de salafisten die op dat laatste nadruk leggen, maar in principe claimen alle soennitische stromingen dat, alleen niet zo uitdrukkelijk (als het ware een geloofsbelijdenis).

Dan weet iedereen hier nu ook vanuit welke stroming je spreekt: Je bent een salafist. Aangezien je in een andere post het had over gehoorzaamheid aan de regering, kan ik opmaken dat je een madkhali-salafist bent. En dat is toch wel een zeer zeer kleine minderheid binnenin de islam, zelfs binnenin het salafisme is het een sub-stroming.
pi_213971596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:32 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Het zijn wel de salafisten die op dat laatste nadruk leggen, maar in principe claimen alle soennitische stromingen dat, alleen niet zo uitdrukkelijk (als het ware een geloofsbelijdenis).

Dan weet iedereen hier nu ook vanuit welke stroming je spreekt: Je bent een salafist. Aangezien je in een andere post het had over gehoorzaamheid aan de regering, kan ik opmaken dat je een madkhali-salafist bent. En dat is toch wel een zeer zeer kleine minderheid binnenin de islam, zelfs binnenin het salafisme is het een sub-stroming.
Gehoorzaamheid aan de bevelhebber staat in meer dan 50 bronteksten uit de Qur'an en sunnah vast. Was de profeet صلى الله عليه وسلم dan ook een madkhali salafist?

Nogmaals, dit heeft niet veel met het topic van doen. Stuur me een pm als je het er verder over wilt hebben.
pi_213971649
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Waarom hier wel in een topic waar het ongepast is, het is opdringerig en ongepast om hier Islamitische gewoontes te promoten.
Open zelf een topic over de Islam en laat ons hier met rust, dat is respect
Ja ho even....het is wel zo dat victim blaming meer voorkomt bij de moslims. Zodra een jonge vrouw verkracht is wordt ze door de wat meer hevigere aanhangers als onrein gezien en onpuur en dus niet huwbaar.
En dat @Abdullah2 het van zijn kant belicht vind ik niet opdringen.
Het is nu eenmaal zo dat victim blaming veelal in de religieuze kringen meer gebeurd.
Wij zien het anders omdat we met een andere bril kijken. Respect is ook de zienswijze van een andere zien ;)
Life is a highway...let's ride it!
pi_213971662
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Gehoorzaamheid aan de bevelhebber staat in meer dan 50 bronteksten uit de Qur'an en sunnah vast. Was de profeet صلى الله عليه وسلم dan ook een madkhali salafist?

Nogmaals, dit heeft niet veel met het topic van doen. Stuur me een pm als je het er verder over wilt hebben.
Mijn punt was niet om er een discussie van te maken, maar om te weten welke stroming je binnenin de islam volgt. Dat is bij deze bekend.

Het is in alle discussies belangrijk om te weten vanuit welke stroming je spreekt, aangezien je steeds zaken veralgemeniseerd door steeds over "de islam" te spreken, terwijl je vanuit een sub-stroming spreekt. Dat is wel belangrijk om te weten, want ook binnenin de islam is het belangrijk om te benoemen vanuit welke theologische school je zaken benaderd.
pi_213971689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:17 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Iemand herinneren aan datgeen waar ze zelf in gelooft is geen verkrachting. Als ze na een vermaning zegt ik wil het niet en die man heeft dan geen gemeenschap met haar heeft gehad, zou hij haar volgens jouw kromme interpretatie verkracht hebben?

Een vreemde interpretatie van verkrachting, net zoals die van @:Luuntje welke claimt dat verkrachting "macht willen hebben" zou zijn. Dan zijn ouders die macht over hun kinderen willen, leraren die macht over hun studenten willen, bedrijfsleiders die macht over hun werknemers willen, en regeringsleiders die macht over hun bevolking willen allemaal verkrachters?!
Euh nee....dat is weer een verband trekken die er niet is.
Verkrachten is een vorm van machtswellust. De verkrachter heeft dan de macht om diegene te onderwerpen aan zijn wil om vanalles met het lichaam van zijn slachtoffers te doen.
Een leraar of baas is dan niet meteen een verkrachter omdat deze niet je lichaam wilt beheersen/controleren.
Even heel wat anders....
Verkrachten is het lichaam binnendringen van een ander om zelf genot ervan te ervaren. En dan moet je een machtspositie aannemen.
Life is a highway...let's ride it!
pi_213971735
Herinneren jullie deze nog?
Dit getuigt niet bepaald niet als respect voor vrouwen.
https://www.ad.nl/show/ra(...)%2Fwww.google.com%2F

Waarom mag je vrouwen die ‘s nachts uitgaan Kechs noemen?
In mijn cultuur is het normaal dat vrouwen ook uit mogen gaan, dat maakt een vrouw geen hoer.
Boef stelt dat rappers vaker vrouwen kechs noemen.
Terwijl ik als vrouw zijnde door islamitische mannen die zogenaamd netjes gelovig zijn en zich aan alle religieuze regels houden al na gesist wordt als ik het hondje rond vijf uur ‘s middags uitlaat. Is dat tegenwoordig ook al nacht?
Die mannen doen dat niet om macht te hebben over een vrouw begrijp ik, maar het voelt niet erg prettig om na gesist te worden door dat groepje eerder lichtelijk intimiderend. Maar dat moet ik natuurlijk niet zo zien?
  woensdag 19 juni 2024 @ 14:12:47 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213971832
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:10 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Zet een TR. Je hebt al een stuk of 5 berichten geplaatst met dezelfde strekking. Jij en ik zijn op dit forum gelijkwaardige users en ik hoef niet naar jou te luisteren. Je kan ook naar een ander topic gaan. Blijkbaar is het namelijk in dit topic gedoogd om de islamitische oplossing voor het metoo probleem te verdedigen. Als ik dat niet meer mag doen hoor ik het wel van een mod en probeer ik me daar ook aan te houden. Sowieso is het mijn intentie om deze discussie af te sluiten wanneer er niet meer op me gereageerd wordt. Dus je kan daar aan bijdragen. Fijne dag.
Sorry hoor, maar "de islamitische oplossing voor het metoo probleem"??
De tering zeg, je durft wel, en dat in een topic dat voortkomt uit een topic over een moslim die zijn bekendheid en macht heeft gebruikt om vrouwen te misbruiken.

Dit intens vervelende gezeur dat de islam het antwoord zou zijn is gewoon stuitend, zeker als je ziet waar dit topic uit voortkomt, en dan en passant ook nog even beweren dat een man in de islam recht heeft op seks met zijn vrouw en dat zij daar al mee heeft ingestemd toen ze met hem trouwde.

In theorie mag het dan allemaal wel bloemetjes en bijtjes zijn als je volgens de islam leeft, net zoals het bloemetjes en bijtjes is als je je aan de bijbel en thora houdt, sterker nog; als je je gewoon aan de Nederlandse wet houdt is het allemaal bloemetjes, bijtjes en regenbogen!

Als je niet snapt wat daar mis mee is, en hier schijnheilig blijft doen alsof de islam het antwoord is op alle problemen dan ben je niet alleen heel erg blind maar ook heel erg asociaal.
Die geweldige islam die jij hier loopt te verdedigen is waar Ali B zich ook aan verbonden heeft, hij noemt dat zelfs regelmatig en gebruikt zijn religie zelfs als argument in deze rechtszaak, diezelfde Ali B. treedt de regels van de islam die jij als "oplossing voor het metoo probleem" aandraagt met handen en voeten.

En in plaats van stellen dat je je kapot schaamt dat iemand die claimt volgens de islam te leven zo de geloofsregels overtreedt zit je hem en de islam hier een beetje te verdedigen en als zogenaamde oplossing aan te dragen. Vrouwen mogen dwingen dingen te doen die ze (op dat moment) niet willen is geen oplossing, ook niet als je ermee getrouwd bent. Van diezelfde vrouw verwachten dat ze toch aan je wensen voldoet omdat ze met je getrouwd is, ondanks het feit dat ze niet wil, is gewoon verkrachting.
En als je dat gaat zitten goedpraten, net zoals je het gedrag van Ali B. goedpraat, ben je zeker niet vroom, maar gewoon een hork.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213971848
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:57 schreef quirina het volgende:
Terwijl ik als vrouw zijnde door islamitische mannen die zogenaamd netjes gelovig zijn en zich aan alle religieuze regels houden al na gesist wordt als ik het hondje rond vijf uur ‘s middags uitlaat. Is dat tegenwoordig ook al nacht?
Waar maak je uit op dat ze 1) "islamitisch", 2) "netjes gelovig", 3) "zich aan alle religieuze regels houden"?
pi_213971909
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
-onzin over dat ik Ali B zou verdedigen-
Quote één bericht waarin ik Ali B zijn vermeende gedrag goedpraat. Dat kan je niet want die is er niet. Maar dit is weer je zoveelste post waarin je een onjuiste bewijsloze claim maakt, schaam je. Het zou je sieren je excuses aan te bieden.

Ten slot moet men echt het verschil maken tussen islam en moslims. Net zoals niet alles wat een Nederlander doet aan de Nederlandse wet kan worden toegeschreven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Abdullah2 op 19-06-2024 15:09:43 ]
pi_213971948
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 14:21 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Quote één bericht waarin ik Ali B zijn vermeende gedrag goedpraat. Dat kan je niet want die is er niet. Maar dit is weer je zoveelste post waarin je een onjuiste bewijsloze claim maakt, schaam je. Het zou je sieren je excuses aan te bieden.

Ten slot moet men echt het verschil maken tussen islam en moslims. Net zoals niet alles wat een Nederlander doet aan de Nederlandse wet kan worden toegeschreven.
je hebt wel je account aangemaakt om in dat topic te kunnen posten, waarom eigl?
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 14:29:19 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213971963
recht op sex bestaat niet in Nederland

dat is bij de hoeren nadat je betaald hebt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 14:32:04 #203
5428 crew  miss_sly
pi_213971983
quote:

[..]

Als jij dan stopt met de islam als prachtige religie neer te zetten terwijl er hooguit wat minder goede moslims zijn.
  woensdag 19 juni 2024 @ 15:10:11 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213972296
quote:

[..]

Quote maar een bericht waarin jij stelt dat je je kapot schaamt dat hij zich als moslim zo gedraagt.
Jij bent degene die hier met je islamgeneuzel de heleboel komt kapen, en dan zogenaamd omdat er in het Ali B topic dingen gepost waren die niet kloppen.

Oh, en ik bied zeker mijn excuses niet aan, wat jij hier in dit topic doet is de standaard voor wat veel mannen, en veel religieuze mannen in het bijzonder, doen als het over aanranding en verkrachting gaat: de boel bagatelliseren, de aandacht afleiden en uiteindelijk ligt het toch vooral aan de slachtoffers zelf, victim blaming dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 juni 2024 @ 15:12:21 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213972346
quote:
88s.gif Op woensdag 19 juni 2024 14:29 schreef sp3c het volgende:
recht op sex bestaat niet in Nederland

dat is bij de hoeren nadat je betaald hebt
Zelfs dan is dat geen recht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 19-06-2024 15:23:51 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213972551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Quote maar een bericht waarin jij stelt dat je je kapot schaamt dat hij zich als moslim zo gedraagt.
Jij bent degene die hier met je islamgeneuzel de heleboel komt kapen, en dan zogenaamd omdat er in het Ali B topic dingen gepost waren die niet kloppen.

Oh, en ik bied zeker mijn excuses niet aan, wat jij hier in dit topic doet is de standaard voor wat veel mannen, en veel religieuze mannen in het bijzonder, doen als het over aanranding en verkrachting gaat: de boel bagatelliseren, de aandacht afleiden en uiteindelijk ligt het toch vooral aan de slachtoffers zelf, victim blaming dus.
Hoef ik niet te doen. Ik heb al genoemd dat wat hij doet islamitisch niet goed is. Waarom zou ik me moeten schamen voor andermans gedrag?

En al was wat jij in de tweede alinea zegt waar, dan staat dat alsnog los van het verkondigen van leugens over een andere user wat je dus meer dan 1x hebt gedaan.

Maar wat je zegt is weer een leugen want ik heb nergens verkrachting lopen bagatelisseren, ik heb het in duidelijke woorden veroordeeld en acht dat een verkrachter een zware straf moet krijgen. Ook leid ik nergens de aandacht vanaf, ik ga overal juist inhoudelijk op in. De slachtoffers kunnen een rol erin spelen, maar zoals ik al eerder heb aangegeven (wat je niet hebt gelezen of niet hebt willen lezen of doet alsof je het niet hebt gelezen), al verleidt een voor hem vreemde vrouw een man, dan nog mag hij geen gemeenschap met haar hebben met haar toestemming, laat staan tegen haar wil in.

Tel deze onzin dus maar bij je andere leugens op.
pi_213972583
ali b moet wel een belangrijk figuur geweest zijn binnen de moslimgemeenschap, dat je zo aan damage control doet
  woensdag 19 juni 2024 @ 15:30:24 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213972585
Zullen we het hebben over de onzin dat de islam het antwoord is op metoo? Islamisering van het westen is een utopie. En dan een utopie waar een heleboel mensen echt nooit vrijwillig voor zouden kiezen.

En dan nog ben je binnen de islam als vrouw niet veilig, want dan heb je nog die moslimmannen die zondigen en zich voor hun Schepper moeten verantwoorden, maar ondertussen wel slachtoffers maken.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 15:34:49 #209
236264 crew  capricia
pi_213972645
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Zullen we het hebben over de onzin dat de islam het antwoord is op metoo? Islamisering van het westen is een utopie. En dan een utopie waar een heleboel mensen echt nooit vrijwillig voor zouden kiezen.
Juist.
Of over dat verkrachting binnen het huwelijk geen verkrachting is. Want ze is vrijwillig getrouwd.

Ik vind het erg interessant om allemaal te lezen. En ik vraag me af of de goe-gemeente van Moslims in NL een beetje dezelfde gedachten hebben als @Abdullah2
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 15:35:39 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213972655
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zelfs dan is dat geen recht.
naja ze kan je je geld teruggeven, das waar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')