Had voor beide slecht af kunnen lopen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:38 schreef King_Merc het volgende:
Mooie laatste minuten wel… zonde trouwens voor Ricky Taylor… die schijnbaar geen kant op kon…
Niet helemaal waar. Weekend van 10/11 januari was de 24h series 24 uur van Dubai!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:48 schreef King_Merc het volgende:
Yaayeerste grote autosport event (race) dit jaar
ZS3quote:Op zondag 26 januari 2025 00:29 schreef THEFXR het volgende:
welke zender kijken jullie?, ik dacht dat het op yt was, maar kan niks vinden
Ziggo Sport en http://IMSA.TVquote:Op zondag 26 januari 2025 00:29 schreef THEFXR het volgende:
welke zender kijken jullie?, ik dacht dat het op yt was, maar kan niks vinden
Geen idee. Je kan altijd op het knopje audio drukken om Engels commentaar te krijgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:54 schreef THEFXR het volgende:
Hebben ze mol extra betaald, dat hij dit snachts doet??
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:02 schreef VincentJBruins het volgende:
It looks like the left rear suspension actually failed, but the right rear tire is also down. Either way, it sent Vesti straight into the wall.​
​
#IMSA #Rolex24
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:00 schreef InfraredFemboy het volgende:
oh no whats happening to the cadillacs #imsa
Vloog lekker door de lucht ja, eerste full course yellow ervoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:00 schreef Starflyer het volgende:
De Aston Martin Valkyrie verliest een deur
Dat wist ik niet. Jammer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Starflyer het volgende:
Niet in Nederland (Ziggo zendt wel uit op Ziggo Sport 3), wel met een VPN blijkbaar.
Bekijk deze YouTube-video
Doen ze al jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Jammer.
Ziggo gaat het hele seizoen uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |