quote:
Als Jan Roelfs het commentaar doet ben ik meteen weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugese uitspraken van spelers zijn bijzonder. Jaoa Cansssjjjeloo , Nuno Mendsjjj GENOT
Ik ging sowieso niet kijken naar die aanstellers van Portugal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Als Jan Roelfs het commentaar doet ben ik meteen weg.
Sinds Figo, Maniche en Nuno Gomes en al die klootzakken er niet meer bij zijn is mijn haat aan Portugal geleidelijk wat minder aan het worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ging sowieso niet kijken naar die aanstellers van Portugal.
JAAA dit fragmentquote:
Hoe kun je dat nou niet terugvinden, meest bekeken video met Pepe op YouTube waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAAA dit fragmentNooit meer teruggevonden
Commentator "Wat een sukkel die Pepe zeg!" Direct rood natuurlijk ook.
@:Marcb1974
Lang geleden ooit een keer naar gezocht en verder niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet terugvinden, meest bekeken video met Pepe op YouTube waarschijnlijk
Deze deed pijn, letterlijk en figuurlijkquote:
vorige keer was het 2-1-2 in de poulefase en verder niks meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Ronaldo wel weer topscoorder van het EK worden. Een hattrick in de poulefase, misschien nog een goaltje en dan nog twee in de knock-out fase.
Tetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een lekker wijf schuin achter pi air poahhhh
Moeten er veel penels vallenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Ronaldo wel weer topscoorder van het EK worden. Een hattrick in de poulefase, misschien nog een goaltje en dan nog twee in de knock-out fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |