abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2024 @ 11:14:20 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213944425
Gini is wel een van weinige, zo niet enige middenvelder van Nederland met echte diepgang. Goal van Weghorst was met een prima loopactie van Gini.

Maar ik heb de pot verder niet gezien, lees dat hij nauwelijks meedeed verder.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:14:53 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213944428
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wijnaldum inbrengen heeft letterlijk niets bijgedragen aan de wedstrijd. Die gozer kan echt niet meer.

Van Weghorst weet je dat ie er alles aan zal doen en dat lukt dan gelukkig. Maar om dat nou aan Koeman toe te schrijven? Die keuze had iedere andere trainer ook gemaakt. En Wijnaldum was door elke andere trainer thuis gelaten.
Alle invallers op Wijnaldem na vielen echt uitstekend in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213944432
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gini is wel een van weinige, zo niet enige middenvelder van Nederland met echte diepgang. Goal van Weghorst was met een prima loopactie van Gini.

Maar ik heb de pot verder niet gezien, lees dat hij nauwelijks meedeed verder.
Zijn diepgang is heel nuttig, maar hij is verder een tikkende tijdbom. Na de 1-2 kwam hij rechtsachter aan de bal zonder onder druk te staan, en presteerde het alsnog om Polen te laten counteren.
pi_213944458
De tweede helft illustreert volgens mij prima wat de bottleneck van Nederland gaat worden: de talrijke blessures op het middenveld. Door de omzetting van Polen was ons middenveld echt de weg kwijt. Verder heeft Nederland zonder echt goed te spelen een terechte zege geboekt, en veel kansen bijeen gespeeld. Nederland kan altijd gevaarlijk worden, en op verschillende manieren in een team dat de vieze meters voor elkaar durft te maken. Dat liet Ten Hag ook goed zien bij de NOS, gisteren.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:22:15 #80
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213944479
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Op de wissel van Wijnaldum na vond ik het eigenlijk allemaal wel logisch wat Koeman deed.
Die wissel van Wijnaldum was echter zo slecht dat ik er toch een beetje pissig van kan worden. En achteraf gezien kan je ook zeggen dat Malen gewoon had moeten starten in plaats van Simons in deze formatie, maar goed.

Het conservatief vasthouden aan het bekende (wat niet levert) in plaats van durven te experimenteren met spelers in vorm gaat wel serieus een probleempje worden dit toernooi, gelukkig nu nog niet maar later vrees ik van wel. Dat in combinatie met de vele afwezigen op het middenveld waardoor je bij vlagen tactisch zal moeten wisselen, dat kost je wedstrijden.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 17 juni 2024 @ 11:23:26 #81
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_213944487
Iedereen die zo zeikt over het inbrengen van Wijnaldum:

welke middenvelder op de bank had er dan gebracht moeten worden?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:25:08 #82
319979 Fok-it
All is well
pi_213944495
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:23 schreef XDo het volgende:
Iedereen die zo zeikt over het inbrengen van Wijnaldum:

welke middenvelder op de bank had er dan gebracht moeten worden?
Er was er maar 1. Maar Gravenberch kan natuurlijk meer brengen dan Wijnaldum. Dat is gister weer pijnlijk duidelijk geworden. Of Simons naar achter, Reijnders op vlek van Veerman en Frimpong/Malen op rechts
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 17 juni 2024 @ 11:25:29 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213944498
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die wissel van Wijnaldum was echter zo slecht dat ik er toch een beetje pissig van kan worden. En achteraf gezien kan je ook zeggen dat Malen gewoon had moeten starten in plaats van Simons in deze formatie, maar goed.

Het conservatief vasthouden aan het bekende (wat niet levert) in plaats van durven te experimenteren met spelers in vorm gaat wel serieus een probleempje worden dit toernooi, gelukkig nu nog niet maar later vrees ik van wel. Dat in combinatie met de vele afwezigen op het middenveld waardoor je bij vlagen tactisch zal moeten wisselen, dat kost je wedstrijden.
Dat je toch gewoon voor De Vrij kiest in plaats van de overschatte en altijd in Oranje blunderende Te Ligt vind ik anders voor Oranjebegrippen best gedurfd. Dat hij voor Veerman en Schouten kiest ook wel, ook al pakte dat bij die eerste niet echt lekker uit. Maar Szymanski is dan ook een topspeler natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213944510
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat je toch gewoon voor De Vrij kiest in plaats van de overschatte en altijd in Oranje blunderende Te Ligt vind ik anders voor Oranjebegrippen best gedurfd. Dat hij voor Veerman en Schouten kiest ook wel, ook al pakte dat bij die eerste niet echt lekker uit. Maar Szymanski is dan ook een topspeler natuurlijk.
Het middenveld biedt toch verder weinig keuzes? Wijnaldum en de superoverschatte Ryan Gravenberch. Dan zou ik nog eerder Luts op het middenveld neerzetten.
pi_213944520
Oh ja, Maatsen.
pi_213944529
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het middenveld biedt toch verder weinig keuzes? Wijnaldum en de superoverschatte Ryan Gravenberch. Dan zou ik nog eerder Luts op het middenveld neerzetten.
Blind zou ook nog kunnen op het middenveld als controleur. Maar ik vind het trio van gisteren eigenlijk wel (meer dan) prima. Zeker nu je Frenkie daar mist.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213944531
quote:

[..]
Ah ja, iemand die nog nooit op het middenveld heeft gespeeld zal daar vast beter spelen dan Gravenberch.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:30:09 #88
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_213944538
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De tweede helft illustreert volgens mij prima wat de bottleneck van Nederland gaat worden: de talrijke blessures op het middenveld. Door de omzetting van Polen was ons middenveld echt de weg kwijt. Verder heeft Nederland zonder echt goed te spelen een terechte zege geboekt, en veel kansen bijeen gespeeld. Nederland kan altijd gevaarlijk worden, en op verschillende manieren in een team dat de vieze meters voor elkaar durft te maken. Dat liet Ten Hag ook goed zien bij de NOS, gisteren.
Middenveld gaat tegen Frankrijk echt volledig overlopen worden ben ik bang.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:31:55 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213944551
quote:

[..]
Als je Gravenberch moet brengen zou ik nog eerder Blind daar neerzetten, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213944570
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Blind zou ook nog kunnen op het middenveld als controleur. Maar ik vind het trio van gisteren eigenlijk wel (meer dan) prima. Zeker nu je Frenkie daar mist.
Vond dat Polen er toch vrij makkelijk doorheen kwam en in de omschakeling zag je ook goed dat Veerman en in mindere mate Schouten ongeveer net zo snel zijn als Daley Blind.
Meer dan prima is wat veel van het goede vind ik. Het middenveld van Engeland zou ik meer dan prima willen noemen.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:35:34 #91
474254 GurneyIsBestOke
pi_213944573
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou ja, de Vrij levert altijd in Oranje, de Ligt niet, dus dat past prima volgens de KOEMAN-doctrine. Veerman / Schouten was eigenlijk je enige overgebleven optie zoals al gezegd. Dan reken ik het Koeman eigenlijk vooral aan dat hij Veerman liet verzuipen in deze formatie.
pi_213944575
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, de Vrij levert altijd in Oranje, de Ligt niet, dus dat past prima volgens de KOEMAN-doctrine. Veerman / Schouten was eigenlijk je enige overgebleven optie zoals al gezegd. Dan reken ik het Koeman eigenlijk vooral aan dat hij Veerman liet verzuipen in deze formatie.
Waarom reken je dat Koeman aan?
  maandag 17 juni 2024 @ 11:37:35 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213944582
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Veerman is gewoon geen dynamische speler. Zet er iemand op die nog met hem meeloopt tijdens het pissen en er blijft niet gek veel van over. Daar kan Koeman ook niet veel aan doen en heel veel andere smaken waren er ook niet zoals je zelf al zegt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213944633
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 09:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Veerman werd vanaf minuut 1 al onschadelijk gemaakt door vaste man SzymanskiGOD

@:dombohetolifantje1
SebaGod
  maandag 17 juni 2024 @ 11:46:44 #95
474254 GurneyIsBestOke
pi_213944659
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Waarom reken je dat Koeman aan?
Nou ja, als je Veerman opstelt moet de rest van het team enigszins in dienst staan van Veerman. Dat is verre van ideaal dus daarom stel je hem liever niet op, maar als je enigszins gedwongen bent moet je je toch iets gaan aanpassen.

Maar ik zie daar ook niet de ideale oplossing voor, hoor. Ja, meer lopende spelers om hem heen, en Blind of Geert erachter om hem te ontlasten. Maar tegen Frankrijk moet je hem überhaupt niet opstellen.
pi_213944697
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, als je Veerman opstelt moet de rest van het team enigszins in dienst staan van Veerman. Dat is verre van ideaal dus daarom stel je hem liever niet op, maar als je enigszins gedwongen bent moet je je toch iets gaan aanpassen.
Volgens mij stel je Veerman op omdat hij aan de bal, theoretisch, in elk geval in de Eredivisie outerclass is. Veerman stel je op omdat je geen andere keuzes qua ball-playing midfielders hebt. Die heb je gewoon nodig, dat ontkennen is het ontkennen van voetbal. Gravenberch kan dat niet. Blind heeft de draaicirkel van een traktor en hoort nooit op het middenveld te staan.

Ik ga graag mee in de vraag wat trainers beter kunnen doen, maar een elftal rondom Veerman heenbouwen? In een qua individuen vrij sterk Nederlands Elftal moet zo'n Veerman vooral zelf een stapje harder doen. Als je in de Eredivisie voetballend te goed bent, moet je gewoon je bek houden als je niet levert in het Nederlands Elftal.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:53:53 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213944720
Van alle dingen die Koeman zou kunnen doen staat een team om Joey Veerman heenbouwen vrij hoog op het achterlijke ideeën-lijstje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 juni 2024 @ 11:54:26 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_213944726
Een team om Veerman heen bouwen _O-

@maxi-mus vindt dit leuk.
  maandag 17 juni 2024 @ 11:54:54 #99
474254 GurneyIsBestOke
pi_213944731
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Volgens mij stel je Veerman op omdat hij aan de bal, theoretisch, in elk geval in de Eredivisie outerclass is. Veerman stel je op omdat je geen andere keuzes qua ball-playing midfielders hebt. Die heb je gewoon nodig, dat ontkennen is het ontkennen van voetbal. Gravenberch kan dat niet. Blind heeft de draaicirkel van een traktor en hoort nooit op het middenveld te staan.

Ik ga graag mee in de vraag wat trainers beter kunnen doen, maar een elftal rondom Veerman heenbouwen? In een qua individuen vrij sterk Nederlands Elftal moet zo'n Veerman vooral zelf een stapje harder doen. Als je in de Eredivisie voetballend te goed bent, moet je gewoon je bek houden als je niet levert in het Nederlands Elftal.
Wij zijn een Nederlandse club @Caland

Het ergert mij ook wel dat dat er nog steeds niet in zit bij hem. Daarom zal ik er nooit fan van worden.
  maandag 17 juni 2024 @ 12:00:37 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213944789
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:54 schreef fetX het volgende:
Een team om Veerman heen bouwen _O-

@:maxi-mus vindt dit leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: