Eerste helft was prima. Toen had je er al 3 moeten maken.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het viel me niet mee vandaag. We kunnen wel lyrisch gaan doen maar die Polen kunnen er echt helemaal niets van. Toch nog vrij veel weggegeven en een aantal spelers die echt matig waren. Veerman, Depay, Wijnaldum natuurlijk.
Je komt toch echt kwaliteit te kort, hiermee ga je gewoon niet meedoen tegen de toplanden.
Maar mag het tegen zo'n team. Die zijn zonder Lewandowski toch niveau Albani?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste helft was prima. Toen had je er al 3 moeten maken.
DepayAids
Zal allemaal wel. Maar als je goed speelt, speel je goed. Dat was vandaag met name de eerste helft het geval. Je had er minstens 3 moeten maken in de eerste helft.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar mag het tegen zo'n team. Die zijn zonder Lewandowski toch niveau Albani?
Vergeet ook niet dat je nog mazzel hebt met de goals. 2 van richting veranderde ballen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:14 schreef Haringkop het volgende:
Eerste helft was inderdaad voldoende, al was het wel schrijnend om te zien dat er vrijwel geen gevaar vanaf rechts kwam.
En het ontbreekt je ook aan een echte aanvallende middenvelder die dieper durft te gaan wanneer Depay weer eens over het hele veld aan het zwerven is. Zeker de tweede helft ontbrak het aan bezetting in de voorhoede.
Zo'n Wijnaldum inbrengen is echt een misdaad tegen het voetbal.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Maar als je goed speelt, speel je goed. Dat was vandaag met name de eerste helft het geval. Je had er minstens 3 moeten maken in de eerste helft.
Tweede helft was zwaar ondermaats.
Misschien kan de zoon van Koeman volgende keer ook geselecteerd worden voor in de spitsquote:Op zondag 16 juni 2024 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer is die zoon van Kluivert oud genoeg voor in de spits?
Zeg maar gerust een misdaad tegen de menselijkheid hoor.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo'n Wijnaldum inbrengen is echt een misdaad tegen het voetbal.
Na de 1-1 vond ik het eigenlijk al niet goed meer. Wedstrijd werd steeds meer uit handen gegeven. Een prima eerste halfuur en daarna ondermaats.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste helft was prima. Toen had je er al 3 moeten maken.
DepayAids
Zodra hij een rijbewijs mag halenquote:Op zondag 16 juni 2024 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer is die zoon van Kluivert oud genoeg voor in de spits?
Die Veerman was wel slecht h en wederom helemaal niets gezien van Simons. Toen ze eenmaal gewisseld werden ging het weer wat beter.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de 1-1 vond ik het eigenlijk al niet goed meer. Wedstrijd werd steeds meer uit handen gegeven. Een prima eerste halfuur en daarna ondermaats.
Niet per se ten faveure van Polen, maar het is gewoon een matige scheidsrechter.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:54 schreef Blik het volgende:
Lag het aan mij of was de scheids met name de tweede helft wel erg ondermaats en ten faveure van Polen aan het fluiten?
Gewoon zowel in de laatste WK als eerste EK wedstrijd de beslissende maken. Jammer dat hij van de wap isquote:Op zondag 16 juni 2024 22:02 schreef Elan het volgende:
Heet Woutje Weghorst al een eigen topic?
Wat een baas
Toch dezelfde lul van die strafschop voor Duitsland omdat er een bal uit de hemel op de hand van De Ligt viel? Dat is echt n van de meest trieste penalty's die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:54 schreef Blik het volgende:
Lag het aan mij of was de scheids met name de tweede helft wel erg ondermaats en ten faveure van Polen aan het fluiten?
Schandalige invalbeurt van Giniquote:Op zondag 16 juni 2024 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de 1-1 vond ik het eigenlijk al niet goed meer. Wedstrijd werd steeds meer uit handen gegeven. Een prima eerste halfuur en daarna ondermaats.
Wel knap dat je hem met 10 man over de streep trekt
Dumfries afschrijven na 1 mindere wedstrijd in Oranje is ook een beetje overdreven toch? Ik zou Dumfries en Frimpong op rechtsbuiten logischer vinden tegen Frankrijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond het de eerste 60 minuten eigenlijk gewoon wel goed. Paar ongelukkige keuzes in gevaarlijke situaties en wild afronden. Jammer dat Veerman het niveau van tegen Canada niet haalde.
Tegen Frankrijk wel gewoon met Frimpong en Geertruida spelen ipv Simons en Dumfries.
De 'angst' is dat ze dan in mekaars ruimte gaan lopen.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zou Dumfries en Frimpong op rechtsbuiten logischer vinden tegen Frankrijk.
Ik was sowieso al voor het duo Geertruida - Frimpong tegen zwaardere tegenstandersquote:Op zondag 16 juni 2024 23:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dumfries afschrijven na 1 mindere wedstrijd in Oranje is ook een beetje overdreven toch? Ik zou Dumfries en Frimpong op rechtsbuiten logischer vinden tegen Frankrijk.
Begin tweede helft was Nederland het intitiatief kwijt en ging Polen druk zetten. Had dat een land als Frankrijk geweest hadden we toen 2 tegendoelpunten gekregen. Nederland had mazzel dat Polen geen ordentelijke voorhoede heeft.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het viel me niet mee vandaag. We kunnen wel lyrisch gaan doen maar die Polen kunnen er echt helemaal niets van. Toch nog vrij veel weggegeven en een aantal spelers die echt matig waren. Veerman, Depay, Wijnaldum natuurlijk.
Je komt toch echt kwaliteit te kort, hiermee ga je gewoon niet meedoen tegen de toplanden.
Die kan echt niet meer nee, ik snap dat de spoeling dun is maar dan nog....quote:Op zondag 16 juni 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo'n Wijnaldum inbrengen is echt een misdaad tegen het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |