Nederland heeft best wat ouwe meuk waar ze wel vanaf kunnen ja, ik noem een Wijnaldum.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moeten we gaan bijspringen met wapens.
Hagi, Popescuquote:Op maandag 17 juni 2024 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie op het WK van 1994 blijft een van de leukste toernooiploegen die ik heb gezien
Die zijn we al kwijt aan het altijd verwelkomende Saudi-Arabië.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland heeft best wat ouwe meuk waar ze wel vanaf kunnen ja, ik noem een Wijnaldum.
Je bent altijd welkom in DRT over een aantal weken voor een serieus geschreven openingspost.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik respecteer je beslissing.
Gisteren heb ik al mijn eerste wanhoopsmemo in de groepsapp gegooid nadat Denemarken het wel best vond in de tweede helftquote:Op maandag 17 juni 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
Ik sta ergens onderaan in de POOL op werk en heb Oekraïne laten winnen
Ik ben woedend. Gerda zal het wel weer goed hebben
Ik sta ook al stijf onderaan genotquote:Op maandag 17 juni 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
Veel gejank voor iemand die klaarblijkelijk het spelletje nog minder begrijpt dan Gerda.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
Iedereen die dit potje overslaat hoeft nooit meer te komen.quote:
Ik sta ook ergens onderaan in de pool op werk, maar ik heb Roemenië met 2-0 laten winnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
Sinds de goal, de goal van de grote man Stanciu, een bijzonder vermakelijke wedstrijd inderdaad.quote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:
HBO?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan.
Ik ga trouwens na deze wedstrijd even HBO kijken dan ben ik weer op tijd terug voor de volgende wedstrijd
Potver. Dacht ik even het hele EK zonder IGEL like te blijvenquote:17-06-2024 @ 15:39:02
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [17-06 15:00] Roemenië - Oekraïne (Groep E) #1"
Wat ga je daar kijken?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga trouwens na deze wedstrijd even HBO kijken dan ben ik weer op tijd terug voor de volgende wedstrijd
Ik ga de voorbeschouwing kijken op den Belg. Denk dat ik ze op ga sparen of op een rustdag ga kijken.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat beter maar ik loop altijd per ongeluk tegen spoilers aan.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga de voorbeschouwing kijken op den Belg. Denk dat ik ze op ga sparen of op een rustdag ga kijken.
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat beter maar ik loop altijd per ongeluk tegen spoilers aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |