Koopmeiners is er toch niet bij?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koopmeiners was dit jaar heel goed bij de EL-winnaar en Frimpong een van de bepalende spelers bij de Duitse landskampioen.
Dat is jammer, maar ik respecteer je beslissing.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van mijn hand zal er geen topic komen, dit EK.
Oh op basis van wat er nu speelt, ja. Xavi Simons doet het goed bij Leipzig en Gakpo kan af en toe mee bij Liverpool, maar dat is het wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Koopmeiners is er toch niet bij?
Frimpong, mwah, voordeel van de twijfel.
Ten Hag heeft een vervelend accentje dus ik luister niet naar hem, liever vdVaart, die durft de dingen uit te spreken waar ze op staan.quote:
Veel anders valt er ook niet te melden over de armoe op het veld haar.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roelfs gaat bij ieder speler even noemen hoeveel interlands degene heeft gespeeld.
Erg leuk
Dit is de eerste keer dat ik tijdens een wedstrijd meetik in dit topicquote:Op maandag 17 juni 2024 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Rondom eindtoernooien gaan zich altijd meer complete onbenullen bemoeien met het voetbal.
Stay strong, Stijn.
Geen snack.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier lopen de snoeptomaatjes alvast warm. Wat snacken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |