Had bij Roemenië eerder rood verwacht als kleur op de een of andere manier.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:10 schreef Xylos het volgende:
Lekker duidelijk kleurverschil tussen deze ploegen
Roemenië speelt toch altijd in het geel?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had bij Roemenië eerder rood verwacht als kleur op de een of andere manier.
Het blijft ontzettend grappig die tweejaarlijkse overschatting van de Nederlandse voetbaltechnische mogelijkheden. Hier zal ik mij mijn leven lang over blijven verbazen.quote:
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Jane het volgende:
Begin gemist, maar nog niet gescoord, zie ik.
Ik kijk toch nooit naar wedstrijden van Roemenië? Kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roemenië speelt toch altijd in het geel?
Ik heb het idee dat hij een andere wedstrijd kijkt.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levensgevaarlijk
En een corner
Roelfs staat op punt.
Toen waren ze de eigen helft nog niet eens afquote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levensgevaarlijk
En een corner
Roelfs staat op punt.
Nog altijd 0-0 inderdaad, maar dat had net zo goed andersom kunnen zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Jane het volgende:
Begin gemist, maar nog niet gescoord, zie ik.
Daquote:Op maandag 17 juni 2024 15:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roemenië speelt toch altijd in het geel?
Ja dat was gewoon wegroeien uit de eigen 16 "Levensgevaarlijke counter!" Man manmanquote:Op maandag 17 juni 2024 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen waren ze de eigen helft nog niet eens af
Had ook gekund ja, spelen wel vaker in het rood.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had bij Roemenië eerder rood verwacht als kleur op de een of andere manier.
Ook niet vroegah, met hun genottelijke elftal met o.a. Hagi, Popescu, Lacatus en Raducioiu?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit naar wedstrijden van Roemenië? Kan het me niet herinneren in ieder geval.
die tegen Colombia, was ook weer zo'n kleurenfeest.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook niet vroegah, met hun genottelijke elftal met o.a. Hagi, Popescu, Lacatus en Raducioiu?
Ik nam het serieus totdat ik zag dat hij Spanje onder Nederland inschattequote:Op maandag 17 juni 2024 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het blijft ontzettend grappig die tweejaarlijkse overschatting van de Nederlandse voetbaltechnische mogelijkheden. Hier zal ik mij mijn leven lang over blijven verbazen.
Twee jaar geleden was ik een stuk minder optimistisch. We hebben nu een erg sterk elftal staan, maar niet genoeg om écht mee te doen voor de eindwinst ben ik bang. Spanje zou een moord doen voor onze verdediging.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het blijft ontzettend grappig die tweejaarlijkse overschatting van de Nederlandse voetbaltechnische mogelijkheden. Hier zal ik mij mijn leven lang over blijven verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |