Nee, alleen Oekraïners, voor wapens.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:03 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Staan er al roma's te bedelen voor het stadion?
Ja, als Italië, Nederland, België of Kroatië in de KO-fase een van die andere 5 verslaat zou dat wat mij betreft ook al een verrassing zijn ja, maar ik denk wel dat deze ruim boven een Oostenrijk, Oekraine, Turkije, Zwitserland, Denemarken etc staan.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
9 toplanden? Dat is wel heel positief. België en Nederland zijn echt geen toplanden en ook Kroatië niet meer, die zijn begonnen aan het toernooi teveel voor de “gouden generatie”. .
Kijk je vanmiddag in een Duitse kroeg of in je hotelkamer?quote:
Daar kan ik het wel mee eensch zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als Italië, Nederland, België of Kroatië in de KO-fase een van die andere 5 verslaat zou dat wat mij betreft ook al een verrassing zijn ja, maar ik denk wel dat deze ruim boven een Oostenrijk, Oekraine, Turkije, Zwitserland, Denemarken etc staan.
Gewoon om 7 uur beginnen en dan lekker om 3 uur klaar met werk.quote:
Ik schaal Nederland toch wel even hoger in dan Italië en Spanje. Alleen Duitsland, Portugal, Frankrijk en Engeland zijn échte top. Nederland zit daar vlak achter.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
9 toplanden? Dat is wel heel positief. België en Nederland zijn echt geen toplanden en ook Kroatië niet meer, die zijn begonnen aan het toernooi teveel voor de “gouden generatie”. .
Had jij nou al een nieuwe baan eigenlijk?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon om 7 uur beginnen en dan lekker om 3 uur klaar met werk.
Spanje heeft wel een gebrekkige defensie, dat gaat ze opbrekenquote:Op maandag 17 juni 2024 15:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik schaal Nederland toch wel even hoger in dan Italië en Spanje. Alleen Duitsland, Portugal, Frankrijk en Engeland zijn échte top. Nederland zit daar vlak achter.
Dit is satire, toch?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik schaal Nederland toch wel even hoger in dan Italië en Spanje. Alleen Duitsland, Portugal, Frankrijk en Engeland zijn échte top. Nederland zit daar vlak achter.
Jezus ik dacht dat ik aan het trollen was met Taylor, maar het kan altijd nog erger.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mijn dag is weer geslaagdquote:17-06-2024 @ 15:07:45
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [17-06 15:00] Roemenië - Oekraïne (Groep E) #1"
Had bij Roemenië eerder rood verwacht als kleur op de een of andere manier.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:10 schreef Xylos het volgende:
Lekker duidelijk kleurverschil tussen deze ploegen
Roemenië speelt toch altijd in het geel?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had bij Roemenië eerder rood verwacht als kleur op de een of andere manier.
Het blijft ontzettend grappig die tweejaarlijkse overschatting van de Nederlandse voetbaltechnische mogelijkheden. Hier zal ik mij mijn leven lang over blijven verbazen.quote:
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Jane het volgende:
Begin gemist, maar nog niet gescoord, zie ik.
Ik kijk toch nooit naar wedstrijden van Roemenië? Kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roemenië speelt toch altijd in het geel?
Ik heb het idee dat hij een andere wedstrijd kijkt.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levensgevaarlijk
En een corner
Roelfs staat op punt.
Toen waren ze de eigen helft nog niet eens afquote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levensgevaarlijk
En een corner
Roelfs staat op punt.
Nog altijd 0-0 inderdaad, maar dat had net zo goed andersom kunnen zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:14 schreef Jane het volgende:
Begin gemist, maar nog niet gescoord, zie ik.
Daquote:Op maandag 17 juni 2024 15:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roemenië speelt toch altijd in het geel?
Ja dat was gewoon wegroeien uit de eigen 16 "Levensgevaarlijke counter!" Man manmanquote:Op maandag 17 juni 2024 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen waren ze de eigen helft nog niet eens af
Had ook gekund ja, spelen wel vaker in het rood.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had bij Roemenië eerder rood verwacht als kleur op de een of andere manier.
Ook niet vroegah, met hun genottelijke elftal met o.a. Hagi, Popescu, Lacatus en Raducioiu?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit naar wedstrijden van Roemenië? Kan het me niet herinneren in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |