Lijkt me sterk, op z'n minst toch een motorkap.quote:
😫quote:Op zondag 16 juni 2024 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, op z'n minst toch een motorkap.
Daar hebben de meiden geen last meer van dusquote:
Heb je een beschermingsspreuk uitgesproken ofzo? Dit is al de tweede keerquote:Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben de meiden geen last meer van dus
Het zou mooi zijn als ze dat konden oplossen. We zijn creatief genoeg voor dat.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
in 2028. probleem is en blijft het tanken je kan namelijk niet eventjes van het circuit af naar een waterstof tankstation dat moet dus een mobiele tanks worden aangevoerd en dat is lastig
Nee, die waren doorgereden.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:41 schreef franklop het volgende:
Komt regen aan. Het Ferrari F1 team had nu beide wagens op regenbanden gezet
Weer wat gebeurd? Of nog steeds dat elektrische gezeik van een uurtje geleden?quote:
dat laatste inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer wat gebeurd? Of nog steeds dat elektrische gezeik van een uurtje geleden?
Oew.quote:
Yupquote:Op zondag 16 juni 2024 13:51 schreef Starflyer het volgende:
Regenbanden voor de #2?
Zagen er niet uit als slicks
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:51 schreef Starflyer het volgende:
Regenbanden voor de #2?
Zagen er niet uit als slicks
Yes. Terminaal.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer wat gebeurd? Of nog steeds dat elektrische gezeik van een uurtje geleden?
Zaten wel al ver achterquote:
Gezien de rest van de voorbeelden?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Unsafe release maar hij heeft de positie terug. Lijkt mij alsnog een unsafe release 🤔
Toyota was met een vastzittende band bezigquote:Op zondag 16 juni 2024 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was dat niet de Toyota waar hij voor moest wachten? Zat niet helemaal op te letten
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Even eten gepakt, iedereen nu toch binnen geweest voor regenbanden?
Daar moet iets aan gedaan worden, maar goed, dat is een beetje een open deur.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
De #50 Ferrari heb een probleem met de deur
Deurtje dacingquote:Op zondag 16 juni 2024 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar moet iets aan gedaan worden, maar goed, dat is een beetje een open deur.
Aangetikt zelfsquote:
Die is nog under investigation voor een unsafe release toch?quote:
Het zou toch wel echt prachtig zijn als na alles de #7 nu alsnog wintquote:Op zondag 16 juni 2024 14:02 schreef Faraday01 het volgende:
Nou 50 meatball, 51 straf en dan ligt #7 op eens aan kop zo
Gaf de positie direct terugquote:Op zondag 16 juni 2024 14:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die is nog under investigation voor een unsafe release toch?
Ja maar Hartley verliest hier altijd meer tijd mee. Daar moet eens wat aan gedaan worden. Want zo is dit een business model.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
Pier Guidi verdient hier wel straf voor
Maakt natuurlijk niet heel erg uit voor of het een unsafe release was of niet.quote:
Unsafe is unsafequote:
Ferrari wil het nog 20 minuten rekkenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef Faraday01 het volgende:
Raceleiding is wel traag voor #50, als ze nog lang wachten komt de stop voor de deur nog prima uit
Wat was het?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mysterie van de helm eindelijk opgelost!
Ik heb drie schermen die nu alle drie in gebruik zijn, de LT geef ik pas op om 15:00 stiptquote:
Die daar ook al voor weg had gemoeten.quote:
Haha, baas boven baasquote:Op zondag 16 juni 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb drie schermen die nu alle drie in gebruik zijn, de LT geef ik pas op om 15:00 stipt
Een magnusjequote:Op zondag 16 juni 2024 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die 2e Ferrari moet de rest van het veld op gaan houden
Mislukt.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die 2e Ferrari moet de rest van het veld op gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |