Is ook niet haar echte naam, ze heet eigenlijk: Firouz Alida Chaouquiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Een rondje Google leert dat het vermogen van Dennis Bergkamp op 26 miljoen euro wordt geschat, dus dat mag ie dan mooi terugbetalen![]()
Well apart dat er aldoor telefoontaps opduiken van toen er nog geen reden was om een strafrechtelijk onderzoek in te stellen. Wordt alles afgeluisterd of zo?quote:
Vera of Dennis?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:44 schreef TLC het volgende:
Scoorde wel ooit een prachtgoal tegen Newcastle![]()
Dat je al de Engelstalige Wikipediapagina nodig hebt om je bewijs te leveren is een beetje triest, maar ook daar staat simpelweg dat ze op haar 20ste de naam van haar moeder heeft aangenomen, dat is haar naam dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is ook niet haar echte naam, ze heet eigenlijk: Firouz Alida Chaouqui
Nee dit is geen grap.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vera_Bergkamp
Kennelijk doet ze er zelf heel geheimzinnig over, ik vind het absoluut geen issue, en haat op buitenlanders heb ik al helemaal niet, sterker nog het merendeel van mijn vriendenkring is buitenlanders.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je al de Engelstalige Wikipediapagina nodig hebt om je bewijs te leveren is een beetje triest, maar ook daar staat simpelweg dat ze op haar 20ste de naam van haar moeder heeft aangenomen, dat is haar naam dus.
Nou vind ik Vera Bergkamp ook een intens incompetente tuthola, maar als ik moet gaan miepen over het feit dat ze de naam van haar moeder heeft aangenomen dan heb ik kennelijk niets anders te melden dan een stukje buitenlanderhaat, je kunt echt beter dan dit.
En je mag haar gewoon een intens incompetente tuthola vinden zonder te gaan zeiken over haar naam, die ze al bijna 34 jaar geleden heeft laten veranderen.
Nee, ze doet er helemaal niet geheimzinnig over, haar NL Wikipediapagina verwijst zelfs naar 2 artikelen waarin het genoemd wordt, in het een wat uitgebreider dan in het ander.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kennelijk doet ze er zelf heel geheimzinnig over, ik vind het absoluut geen issue, en haat op buitenlanders heb ik al helemaal niet, sterker nog het merendeel van mijn vriendenkring is buitenlanders.
https://www.nouveau.nl/pe(...)-van-de-tweede-kamerquote:Zij is het kind van een Marokkaanse vader en een autochtoon Nederlandse moeder, geboren en getogen in Amsterdam. Op haar 20ste heeft zij de familienaam van haar moeder aangenomen omdat de achternaam van haar vader ‘ingewikkeld’ was ‘om uit te spreken en te schrijven’.
https://www.nouveau.nl/pe(...)-hou-dus-van-vrouwenquote:Bergkamp had in haar jeugd last van de moeilijke achternaam van haar Marokkaanse vader. Toen ze begin 20 was, wilde ze een keukentafeloverleg met haar ouders. 'Op de middelbare school had ik die moeilijke achternaam, dat ervoer ik als een last. Leraren, de huisarts, niemand kon mijn achternaam uitspreken en schrijven. Ik zei tegen mijn ouders: ik zou een andere naam willen. We kwamen uit op de naam van mijn moeder. Mijn vader begreep het. Mijn ouders waren hun tijd ver vooruit. In de Kamer heb ik me ingezet voor naamrecht, voor dubbele achternamen. Het moet je eigen keuze kunnen zijn. Dat is wie je bent.'
Hard, gelachen, haar naam veranderd omdat het te moeilijk uit te spreken en schrijven was, maar goed we gaan hier offtopic.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze doet er helemaal niet geheimzinnig over, haar NL Wikipediapagina verwijst zelfs naar 2 artikelen waarin ze het zelf benoemt, in het een wat uitgebreider dan in het ander.
https://www.nouveau.nl/pe(...)-van-de-tweede-kamer
https://www.nouveau.nl/pe(...)-hou-dus-van-vrouwen
Allesbehalve geheimzinnig, maar het steeds terugkerende "ze heet dus eigenlijk bla bla bla" is echt gewoon dieptriest.
Haar beschuldigen van geheimzinnigheid erover ook trouwens.
Ja, we gaan off-topic, vooral omdat je compleet onnodig weer eens over haar naamsverandering van 34 jaar geleden (!!!) begon.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hard, gelachen, haar naam veranderd omdat het te moeilijk uit te spreken en schrijven was, maar goed we gaan hier offtopic.
Dan heb ie flink wat uitgegeven de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Een rondje Google leert dat het vermogen van Dennis Bergkamp op 26 miljoen euro wordt geschat, dus dat mag ie dan mooi terugbetalen![]()
Dennis kon niet lelijk scoren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:44 schreef TLC het volgende:
Scoorde wel ooit een prachtgoal tegen Newcastle![]()
Ik vind het vooral klinken alsof die K. de katvanger is die voor het karretje van anderen is gespannen die nu buiten schot blijven.quote:
quote:Ook oud-Kamervoorzitter Bergkamp speelt een bijzondere rol bij het lek. Hoewel zij direct nadien bezwoer hierdoor volledig te zijn overvallen, blijkt uit telefoongegevens dat zij vlak voor de publicatie is gebeld door Sonja K. De rol van Bergkamp of andere Kamerleden is verder niet onderzocht, omdat de rechtbank daartoe geen onderzoeksbevoegdheid heeft.
Het is zo klaar als een klontje.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het vooral klinken alsof die K. de katvanger is die voor het karretje van anderen is gespannen die nu buiten schot blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |