Voorsprong is wel geflatteerd. Spaanse defensie toch ook (zoals verwacht) kwetsbaar.quote:
beetje jammer om meteen de dieptepunten van z'n carriere te noemenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Perisic komt er in![]()
Ex Club Brugge en Ex KSV Roeselare
Softtip-uitsmijter Krcmar ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dat toernooi won de Kroaat wél
Die moet straks tegen Klompvoet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Softtip-uitsmijter Krcmar ja?Nou dan kan ik het helemaal wel missen
TOO OLD.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:18 schreef Kriegel het volgende:
YAMAL EIST GEWOON DIE BAL OP
MET ZIJN ZESTIEN JAAR
We are checking.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand toevallig voor mij de leeftijd van de rechtsbuiten van Spanje?
Is it You meneer Römerquote:
Gelukkig speelt Nederland morgenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve lekker doelpuntrijkzijn de potten tot nu toe ook nogal eenzijdig. Alleen een half uurtje tijdens HUN-ZWI was het een beetje spannend.
Hier is wel vooral het probleem dat Kroatië de geboden kansen niet afmaakt, al is Spanje sowieso wel een stukje sterker.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve lekker doelpuntrijkzijn de potten tot nu toe ook nogal eenzijdig. Alleen een half uurtje tijdens HUN-ZWI was het een beetje spannend.
Ja dat gaat een geestdodende zaaddodende zenuwslopende bloedstollende 0-0 worden denk je?quote:
Had al best 3-3 kunnen staan idd. Minstens 3-2quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier is wel vooral het probleem dat Kroatië de geboden kansen niet afmaakt, al is Spanje sowieso wel een stukje sterker.
ik heb 1-1 in mn poelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat een geestdodende zaaddodende zenuwslopende bloedstollende 0-0 worden denk je?
En dat de verdediging van Kroatië loopt te klungelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier is wel vooral het probleem dat Kroatië de geboden kansen niet afmaakt, al is Spanje sowieso wel een stukje sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |