Voetbal?quote:
Kunnen we je inhuren?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Lol dat doelpunt
Wel weer typisch dat precies op het moment dat ik het wilde checken Italië scoort. Dit is al de tweede keer dit EK dat er gescoord wordt bijna meteen nadat ik een stream open. Tevens de tweede keer dat ik een stream open.
Je hebt ze toch aangegeven bij de politie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:31 schreef bitterbal het volgende:
vind het maar verdachtafgelopen 2 weken heb ik de vissers vrijwel niet gezien en daarvoor zaten ze er dag en nacht
zouden ze allemaal opgepakt zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt ze toch aangegeven bij de politie?
wat deed je daarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Ik was vandaag ZARA ontmaagd. Wat een kutwinkel.
ze hebben hun "vangst" binnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:31 schreef bitterbal het volgende:
vind het maar verdachtafgelopen 2 weken heb ik de vissers vrijwel niet gezien en daarvoor zaten ze er dag en nacht
leuk jurkje gekocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
De kleding is zo leuk (als je al het rare er uitfiltert), maar de winkel is zoooooo naar. En ik kan daar nooit iets vinden, terwijl er op de website allemaal leuke dingen staanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Ik ben nog nooit bij de ZARA geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Op de site staan vierhonderdéénentachtig jassen. In de winkel geen gezien geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Komt door die gyoza's denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zie echt veel leuke dingen maar meeste pas ik niet meer
#dikkebalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zie echt veel leuke dingen maar meeste pas ik niet meer
Ja dit is dus zo kut hèquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Op de site staan vierhonderdéénentachtig jassen. In de winkel geen gezien geloof ik.
Sowieso vrijwel nergens jassen gespot. Moet een zomerjas hebben.
Ik vind dat de ZARA altijd fijne stoffen gebruikt voor hun basics en ik pas de spijkerbroeken ook wel goed, dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kleding is zo leuk (als je al het rare er uitfiltert), maar de winkel is zoooooo naar. En ik kan daar nooit iets vinden, terwijl er op de website allemaal leuke dingen staan
jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door die gyoza's denk ik.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas zelfs xl niet in zara![]()
nou je hebt mij gezien. ik ben toch niet xl
Ben je lang?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas zelfs xl niet in zara![]()
nou je hebt mij gezien. ik ben toch niet xl
Ja met 0 idee van pasvorm kan ik dan maat S t/m XXL bestellen. Jassen moet ik zien. Bestel alleen t-shirts online omdat er daar makkelijk 10 van in een nog handzame verzenddoos gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dit is dus zo kut hèIk zou gewoon lekker online bestellen, zo veel makkelijker
Volgende keer dan 10 ipv 12 gyoza'squote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172 maar das niet het probleem. Ben te dik voor de kleding
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu deze besteld bij h&m in de maat xl en xxl. Ben benieuwd![]()
[ afbeelding ]
Voor mijn dikke billen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebruik jij je bank ook als opslag?
Dagen, weken, maanden. Even met je ogen knipperen en het jaar is alweer voorbij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat de dagen ook zo snel voorbij gaan
bizar hequote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dagen, weken, maanden. Even met je ogen knipperen en het jaar is alweer voorbij.
alleen als ze van middelbare leeftijd zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
die zijn toch allemaal te dik in hun strakke pakjes?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat de dagen ook zo snel voorbij gaan
quote:
aah oké, daar voldoe ik volgens mij nog niet aanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen als ze van middelbare leeftijd zijn
nee dat geloof ik ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
aah oké, daar voldoe ik volgens mij nog niet aan
Geen ruk gedaan vandaag zekerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was omdat ik op het eten aan het wachten was
vanwege een verrotte woningmarkt in Rotterdam (hele korte samenvatting)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat geloof ik ook niet
en waarom woon je in groningen?
maar dn is groningen wel helemaal uit de richting?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
vanwege een verrotte woningmarkt in Rotterdam (hele korte samenvatting)
Klopt, maar dat is de provincie waar mijn familie woont, dus 2e keuzequote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dn is groningen wel helemaal uit de richting?
denk je dat jij dat werk zou kunnen doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet straks weer bikkelen bij IKEA. Dan heb je 3 dagen rust nodig.
ah zo. dus er is wel een connectiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de provincie waar mijn familie woont, dus 2e keuze
Ik was lekker keukens of kasten uit gaan tekenen daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat jij dat werk zou kunnen doen?
Ja, ik heb geen dartpijltje op de kaart gegooidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. dus er is wel een connectie
Ha!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de provincie waar mijn familie woont, dus 2e keuze
je hebt ook interieur design. Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was lekker keukens of kasten uit gaan tekenen daar.
Ik heb daar ooit nog gesolliciteerd op de functie Visual Merchandising Medewerkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was lekker keukens of kasten uit gaan tekenen daar.
Raar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:21 schreef bitterbal het volgende:
mijn afdeling samen met logistiek is het minst populair ja
Dat is ook gevaarlijk, voor je het weet moet je naar Tilburg verhuizenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen dartpijltje op de kaart gegooid
Ja heel raar, bij de ene afdeling wordt je de hele dag verrot gescholden en bij de ander til je je heel de dag de tyfusquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel raar, bij de ene afdeling wordt je de hele dag verrot gescholden en bij de ander til je je heel de dag de tyfus
Of krijg je soms ook wel eens een complimentje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |