vanwege een verrotte woningmarkt in Rotterdam (hele korte samenvatting)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat geloof ik ook niet
en waarom woon je in groningen?
maar dn is groningen wel helemaal uit de richting?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
vanwege een verrotte woningmarkt in Rotterdam (hele korte samenvatting)
Klopt, maar dat is de provincie waar mijn familie woont, dus 2e keuzequote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dn is groningen wel helemaal uit de richting?
denk je dat jij dat werk zou kunnen doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet straks weer bikkelen bij IKEA. Dan heb je 3 dagen rust nodig.
ah zo. dus er is wel een connectiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de provincie waar mijn familie woont, dus 2e keuze
Ik was lekker keukens of kasten uit gaan tekenen daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat jij dat werk zou kunnen doen?
Ja, ik heb geen dartpijltje op de kaart gegooidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. dus er is wel een connectie
Ha!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de provincie waar mijn familie woont, dus 2e keuze
je hebt ook interieur design. Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was lekker keukens of kasten uit gaan tekenen daar.
Ik heb daar ooit nog gesolliciteerd op de functie Visual Merchandising Medewerkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was lekker keukens of kasten uit gaan tekenen daar.
Raar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:21 schreef bitterbal het volgende:
mijn afdeling samen met logistiek is het minst populair ja
Dat is ook gevaarlijk, voor je het weet moet je naar Tilburg verhuizenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen dartpijltje op de kaart gegooid
Ja heel raar, bij de ene afdeling wordt je de hele dag verrot gescholden en bij de ander til je je heel de dag de tyfusquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel raar, bij de ene afdeling wordt je de hele dag verrot gescholden en bij de ander til je je heel de dag de tyfus
Of krijg je soms ook wel eens een complimentje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |