leuk jurkje gekocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Ik was vandaag ZARA ontmaagd. Wat een kutwinkel.
De kleding is zo leuk (als je al het rare er uitfiltert), maar de winkel is zoooooo naar. En ik kan daar nooit iets vinden, terwijl er op de website allemaal leuke dingen staanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Ik ben nog nooit bij de ZARA geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Op de site staan vierhonderdéénentachtig jassen. In de winkel geen gezien geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:33 schreef Modus het volgende:
Komt door die gyoza's denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zie echt veel leuke dingen maar meeste pas ik niet meer
#dikkebalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zie echt veel leuke dingen maar meeste pas ik niet meer
Ja dit is dus zo kut hèquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Op de site staan vierhonderdéénentachtig jassen. In de winkel geen gezien geloof ik.
Sowieso vrijwel nergens jassen gespot. Moet een zomerjas hebben.
Ik vind dat de ZARA altijd fijne stoffen gebruikt voor hun basics en ik pas de spijkerbroeken ook wel goed, dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kleding is zo leuk (als je al het rare er uitfiltert), maar de winkel is zoooooo naar. En ik kan daar nooit iets vinden, terwijl er op de website allemaal leuke dingen staan
jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door die gyoza's denk ik.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas zelfs xl niet in zara![]()
nou je hebt mij gezien. ik ben toch niet xl
Ben je lang?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas zelfs xl niet in zara![]()
nou je hebt mij gezien. ik ben toch niet xl
Ja met 0 idee van pasvorm kan ik dan maat S t/m XXL bestellen. Jassen moet ik zien. Bestel alleen t-shirts online omdat er daar makkelijk 10 van in een nog handzame verzenddoos gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dit is dus zo kut hèIk zou gewoon lekker online bestellen, zo veel makkelijker
Volgende keer dan 10 ipv 12 gyoza'squote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172 maar das niet het probleem. Ben te dik voor de kleding
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu deze besteld bij h&m in de maat xl en xxl. Ben benieuwd![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |