Voor een uitgebreide voorbeschouwing, zie onze vrienden van: https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/quote:Slovenië speelt tegen Denemarken in de Euro 2024 Groep C. Volgens Opta heeft Denemarken een kans van 49,9% om te winnen. Slovenië heeft Denemarken nog nooit verslagen in zes eerdere ontmoetingen. Denemarken, met hun ervaring als winnaars in 1992 en halvefinalisten in 2020, is favoriet om door te gaan naar de volgende ronde. Slovenië, daarentegen, is voor de tweede keer aanwezig op het EK, na een afwezigheid van 24 jaar. De Sloveense aanvaller Benjamin Sesko, die een uitstekend seizoen bij RB Leipzig had, is een speler om in de gaten te houden. Aan Deense zijde is Rasmus Højlund de gevaarlijkste aanvaller, met zeven doelpunten in de kwalificaties. Denemarken heeft meer ervaring en kwaliteit, maar Slovenië heeft recent goede resultaten behaald, zoals een 2-0 overwinning tegen Portugal. De vorige ontmoetingen tussen de twee teams eindigden in een 1-1 gelijkspel en een 2-1 overwinning voor Denemarken.
SPOILER: Selectie SloveniëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Selectie DenemarkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
quote:Op zondag 16 juni 2024 17:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Te veel witte spelers. Diversiteit is onze kracht.
Ja dit. Vooruit: hup Slovenië! 2-1.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me op dit moment geen zak schelen ook.
Leonne of Ibi?quote:Op zondag 16 juni 2024 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gebruikt wel een emmer plamuur per uitzending
ibi heeft nul rimpels op z'n voorhoofd terwijl hij in de zon in Spanje voetbalde lange tijd. Tenzij hij elke dag factor 50 smeerde vind ik dat ook verdacht.quote:
quote:Like Alert
16-06-2024 @ 17:45:45
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [16-06 18:00] Slovenië - Denemarken (Groep C)"
quote:
quote:Like Alert
16-06-2024 @ 17:46:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [16-06 18:00] Slovenië - Denemarken (Groep C)"
Ik kijk nu naar Kraaij op ESPN. Kan ik je aanraden.quote:
Dank voor de tipquote:Op zondag 16 juni 2024 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Kraaij op ESPN. Kan ik je aanraden.
Ja maar de rest speelt allemaal bij FC Balophetdakquote:
Wij zijn hier 100 % anti bij"de Belg"kijkersquote:Op zondag 16 juni 2024 17:52 schreef Zipportal het volgende:
De Belg schakelt al naar de wedstrijd. Nog beter. @:tong80
Ik heb het de laatste niet meer zo op de Belgen. Wat ze met vd Poel uitspoken en de onderhuidse haat tegen ons. Zelf ook meegemaakt bij WK-veldrijden. Het is niet zo'n leuk volk.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:52 schreef Zipportal het volgende:
De Belg schakelt al naar de wedstrijd. Nog beter. @:tong80
ja die fopduik van de vorige keer weet iedereen nogquote:Op zondag 16 juni 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar eens kijken of Eriksen nu wel normaal kan doen
Calimerocomplexje he.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste niet meer zo op de Belgen. Wat ze met vd Poel uitspoken en de onderhuidse haat tegen ons. Zelf ook meegemaakt bij WK-veldrijden. Het is niet zo'n leuk volk.
Ha ha. Ik trap erin. Aké idd leuke vent.quote:
Precies. Is wel leuk. Op WK-94 wonnen ze onverdiend van ons. En maar jennen na afloop van die wedstrijd (eigen doelpunt Wouters) Maar wie ging er door ?quote:
Sloveense damesquote:Op zondag 16 juni 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lichte voorkeur voor de Slovenen. Maar als Denemarken wint, is het ook prima. Gewoon hopen op een leuke wedstrijd..
...quote:Op zondag 16 juni 2024 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of liefdesverdriet
Want hij mist haar
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 juni 2024 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of liefdesverdriet
Want hij mist haar
![]()
![]()
Wel te zien dat jij veel met @Haags om gaat Bosmeisterquote:Op zondag 16 juni 2024 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of liefdesverdriet
Want hij mist haar
![]()
![]()
Of met Maaike van Houten, want die maakt allemaal die woordgrapjes op de socialsquote:Op zondag 16 juni 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel te zien dat jij veel met @:Haags om gaat Bosmeister
Sesko is ook een fijn voetballertjequote:Op zondag 16 juni 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar de rest speelt allemaal bij FC Balophetdak
Je staat 3e, niet zeuren.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb hier 1-1 maar ik ben bang dat dit een easy victory voor onze deense broeders wordt
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 16 juni 2024 18:00 schreef byah het volgende:
Hier zit niemand op te wachten, doe maar een regelementaire 0-0
Gisteren een bak Haribo-snoep in Duitsland gehad, zaten een paar EK-quizvragen waarvan er eentje dankzij Bajrami niet meer klopt!quote:
ik moet capuchon jongen toch inhalenquote:
Ooit stonden ze bekend als gründlich die Duitsersquote:Op zondag 16 juni 2024 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Gisteren een bak Haribo-snoep in Duitsland gehad, zaten een paar EK-quizvragen waarvan er eentje dankzij Bajrami niet meer klopt!
ik kijk uit vervelingquote:
Akkoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik moet capuchon jongen toch inhalen
zes miljoen kilo Haribosnoep terughalen uit de winkels.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Gisteren een bak Haribo-snoep in Duitsland gehad, zaten een paar EK-quizvragen waarvan er eentje dankzij Bajrami niet meer klopt!
Mag je bij Eriksen dan ook grapjes maken over een gebroken hart?quote:Op zondag 16 juni 2024 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of liefdesverdriet
Want hij mist haar
![]()
![]()
jij mot wel, want jij bent Modquote:
Denemarken speelt.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs? Wie maakte de foto? Waarom stuurt hij dit naar jou? Waarom deel je het? Zoveel vragen
je verwart me met @VseslavBotkinquote:Op zondag 16 juni 2024 18:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Denemarken speelt.
Jij houdt wel van een jongens kontje.
Dit is dus de schuld van de commentator, die spreekt het heel slecht uit. Derhalve treft mij geen blaam.quote:
jezus wat slecht.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Slovenië parkeert de bus
Erg mooi.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met deze uitslag ga ik mijn leidersplaats verliezen in de fokpoule
Hier nogeentje.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM
De volgende 2 users hebben deze post geliked:
Dr_FlashIkGeefEnkelLikes
Er zijn toen flink wat bans gevallen.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch ook niet zo heel raar dat dat terugkomt bij z’n 1e EK-wedstrijd nadat het gebeurde?
@Mortaxxquote:Op 25 mei 2021 werd Eriksen opgenomen in de Deense selectie voor UEFA Euro 2020. Op 12 juni, tijdens Denemarkens opening groepswedstrijd tegen Finland in het Parken Stadion in Kopenhagen, zakte Eriksen in elkaar in de 42e minuut toen hij een ingooi zou ontvangen
Kom kom, ten eerste is het lang geleden en ten tweede kun je best gewoon een kwantitatieve analyse geven, zoveel procent voor opruien, zoveel voor slechte grappen etc.quote:
daar vallen die bans niet voor natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, ten eerste is het lang geleden en ten tweede kun je best gewoon een kwantitatieve analyse geven, zoveel procent voor opruien, zoveel voor slechte grappen etc.
Maar je mag ook gewoon zeggen dat je het niet weet
Wel voor 'humor' reacties.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar vallen die bans niet voor natuurlijk.
Niet zo happen kameraadquote:Op zondag 16 juni 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet jij niet in de kroeg zitten met vrienden en een overwinning vieren?
In welk koud bad zat je dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Best warm bad hier moet ik zeggen trouwens. Was ik wel even aan toe, gewoon. Dank jullie wel![]()
Er zijn teveel teams.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sloveniè is ook weer een team van niks. Daar heb je e er wel erg veel van dit EK
Keurige huisman.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb ook de afwas gedaan en het aanrecht schoongemaakt @:pisces29
Je kan ook moeilijk een EK gaan organiseren met alleen de landen die er wat van kunnen. Een toernooi met 4 landen is commercieel nou eenmaal niet echt interessant.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sloveniè is ook weer een team van niks. Daar heb je e er wel erg veel van dit EK
Deden ze tot 1980 anders wel!quote:Op zondag 16 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk een EK gaan organiseren met alleen de landen die er wat van kunnen. Een toernooi met 4 landen is commercieel nou eenmaal niet echt interessant.
Ja dan moeten ze gewoon het kwalificatietoernooi afschaffenquote:
Neequote:Op zondag 16 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk een EK gaan organiseren met alleen de landen die er wat van kunnen. Een toernooi met 4 landen is commercieel nou eenmaal niet echt interessant.
Ik heb de Steen van Rosetta nodig om deze post te ontcijferen vrees ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
eeriksen kan er geen reet van
msar commentator komt klaar
Heeft anders al net zoveel gescoord als Weghorst dit toernooi.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
al besprokenquote:Op zondag 16 juni 2024 18:44 schreef Durmada het volgende:
Eriksen ramt een bal meters over het doel en de commentator vindt hem ongelofelijk goed...
Dat was bij Reijnders eerder vandaag ook al ongelukkige timing toen hij ver naast schoot.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:44 schreef Durmada het volgende:
Eriksen ramt een bal meters over het doel en de commentator vindt hem ongelofelijk goed...
Hier was de timing alleen niet ongelukkig, de commentator benoemde het letterlijk ernaquote:Op zondag 16 juni 2024 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was bij Reijnders eerder vandaag ook al ongelukkige timing toen hij ver naast schoot.
Dan ben je een hele grote.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft anders al net zoveel gescoord als Weghorst dit toernooi.
Meestal de match van 21uquote:
Vervelend Antwerps accent.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Tess Elst.
Ja, ik heb de naam gevonden.
Al besprokenquote:
Dank ik heb nog fapvoer nodigquote:Op zondag 16 juni 2024 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Tess Elst.
pics?quote:Op zondag 16 juni 2024 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Tess Elst.
ex ajax spelerquote:Op zondag 16 juni 2024 18:44 schreef Durmada het volgende:
Dan zal die ook wel vrouwen lastigvallen.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ex ajax speler
dan weet je genoeg
Immer fameuze Engelse tokkies bij internationale potjesquote:Op zondag 16 juni 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het schijnt minder gezellig te zijn in Gelsenkirchen.
Dit schijnt ook wel een beetje de schuld te zijn van het niet zo sympathieke Albanië.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Immer fameuze Engelse tokkies bij internationale potjes
Jij hebt Polen - NL gemist?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Present voor eerste pot die ik kan kijken! (anti)genot
Servie speelt straks pasquote:Op zondag 16 juni 2024 19:11 schreef wdn het volgende:
ik had Servie hoger ingeschat
Denemarken speelt leuk maar krijgt daar alle kans toe
Jeetje, wie plant nu een afspraak tijdens zoiets?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb flarden meegekregen op mobiel, zo goed als gemist.
Servië?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:11 schreef wdn het volgende:
hey @wdn kijk eens domquote:Op zondag 16 juni 2024 19:11 schreef wdn het volgende:
Nou ja afspraak. Was op Terschelling en boot rond die tijd gepakt.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wie plant nu een afspraak tijdens zoiets?
Zal ik de ex-Ajacieden opnoemen waarmee PSV de EC-1 won ?quote:Op zondag 16 juni 2024 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ex ajax speler
dan weet je genoeg
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja afspraak. Was op Terschelling en boot rond die tijd gepakt.
Terschellingquote:Op zondag 16 juni 2024 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee Johan Pijnenburgquote:Op zondag 16 juni 2024 19:09 schreef wimderon het volgende:
De Slovenen moeten alles zetten op het verdienen van inworpen dicht bij de achterlijn.
De vrouw en kinderen van Pippenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wie plant nu een afspraak tijdens zoiets?
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een vaderdaguitje zometeen.
De familie dacht dat Nederland Polen om 9 uur vanavond was.![]()
Dus ik weet niet waar we heengaan, maar het zal errug rustig zijn.
Ah Oerol. Nee dan snap ik hem. Ik ben komend weekend ook weg, maar dan gelukkig geen wedstrijd van NL of Spanje.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel toernooi eigenlijk nog niet veel goeds gezien. Duitsland wint van 11 gasten die er geen reet van kunnen. Zwitserland ook. Italië moet zich helemaal schamen. Spanje was een kwartiertje effectief tegen de 40+brigade van Mladic en Karadzic. En Nederland verprutst 98 van 100 kansen.quote:
Ja, maar Polen - Nederland stond wel bol van de spanning en die andere wedstrijden waren ook best attractief.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel toernooi eigenlijk nog niet veel goeds gezien. Duitsland wint van 11 gasten die er geen reet van kunnen. Zwitserland ook. Italië moet zich helemaal schamen. Spanje was een kwartiertje effectief tegen de 40+brigade van Mladic en Karadzic. En Nederland verprutst 98 van 100 kansen.
Polen Nederland was gewoon vermakelijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel toernooi eigenlijk nog niet veel goeds gezien. Duitsland wint van 11 gasten die er geen reet van kunnen. Zwitserland ook. Italië moet zich helemaal schamen. Spanje was een kwartiertje effectief tegen de 40+brigade van Mladic en Karadzic. En Nederland verprutst 98 van 100 kansen.
Graag gedaanquote:Op zondag 16 juni 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Prima toernooi tot nu toe. Normaal zijn de eerste wedstrijden bagger. Albanië dat snel scoort. Nederland dat goed speelt. Hongarije-Zwitserland was ok. De Duitsers die geweldig spelen. Niks te klagen.
Gelukkig hebben we zo weer de energieke, spectaculaire, enthousiaste Afellay en en Annie Sprinkler.quote:
Beetje meer uitsloven.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet Slovanië doen om die bal er eens in te rossen?
Wat een feest is het toch altijd bij de nosquote:Op zondag 16 juni 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we zo weer de energieke, spectaculaire, enthousiaste Afellay en en Annie Sprinkler.
quote:Op zondag 16 juni 2024 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slovenie kan er niet zoveel van he
Je hebt een Engelse tekst onderin je profiel.quote:
De Sloveense Wout.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:34 schreef Perrin het volgende:
Wel knap hoe ze het afdwingen in deze fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |