SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jawel. Heb al cadeautjes gehad namelijkquote:
Omdat het kanquote:
Dacht dat jij een oude man wasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een upskeertje laten zetten.
Ik ga zo ook maar eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een upskeertje laten zetten.
ik weet niet waar haags zijn meubels koopt eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alsof die dan nog weet waar die meubels kan kopen
Dank je 😘quote:
Thnx 😘quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JeetjeHoop dat je je snel weer beter voelt, Dot.
Thnx 😘quote:
Thnx😘 hoe is het met je been?quote:
nein nein neinquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:53 schreef Karzai het volgende:
Man man man, wordt het ooit nog zomer in dit land?
We leven niet meer in een land van pieken in de zomer en dalen in de winter, maar in een land van constante middelmatigheid.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:53 schreef Karzai het volgende:
Man man man, wordt het ooit nog zomer in dit land?
Het poldermodelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
We leven niet meer in een land van pieken in de zomer en dalen in de winter, maar in een land van constante middelmatigheid.
Is dat de zesjes-cultuur dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
We leven niet meer in een land van pieken in de zomer en dalen in de winter, maar in een land van constante middelmatigheid.
quote:
precies, we hebben hier jaren lang naartoe gewerkt en hier is het dan uiteindelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de zesjes-cultuur dan?
Dat is ook al weer iets naar beneden bijgesteld geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
wordt volgende week wel 1 a 2 graden warmer , zo'n 19 /20 graden
nee kijk maar op de nos sitequote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is ook al weer iets naar beneden bijgesteld geloof ik.
Bedankt iedereen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
precies, we hebben hier jaren lang naartoe gewerkt en hier is het dan uiteindelijk
https://www.instagram.com(...)MWZqcWgwd2kxYzRncg==quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:29 schreef bitterbal het volgende:
droomde weer over lastige klanten. Zo blij toen ik wakker werd
ik ook, maar wil toch wel even naar buitenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kan vandaag de hele dag. binnen smurfen
Bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beste meest sexy mod is jarig![]()
Zal eens ontbijt voor m gaan maken
Ik mag datquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over Haags?
ja enquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit ook vaak in het weertopic in WKN
quote:
Dankjewelquote:
Dank jequote:
Dank jequote:
quote:
Gaat vast goed komenquote:
Thanksquote:
Had van jou, als mijn ALLERBESTE VRIEND wel verwacht dat je dat zou weten.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beste meest sexy mod is jarig![]()
Zal eens ontbijt voor m gaan maken
Zullen de ramen wel zijnquote:
Dank je kersenlipjesquote:
Heel gek maar je staat op mijn kalender op 4 oktober.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel
[..]
Dank je
[..]
Dank je
[..]
Dankjewel
[..]
Gaat vast goed komen
[..]
Thanks
[..]
Had van jou, als mijn ALLERBESTE VRIEND wel verwacht dat je dat zou weten.
Dank je maatje
[..]
Komt omdat ik zo'n beest in bed benquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel gek maar je staat op mijn kalender op 4 oktober.
Moet eerlijk zeggen dat Facebook altijd wel handig was voor verjaardagen. Sinds ik dat niet meer heb vergeet ik regelmatig iemand te feliciteren.quote:
ja same.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Facebook altijd wel handig was voor verjaardagen. Sinds ik dat niet meer heb vergeet ik regelmatig iemand te feliciteren.
Gewoon smerige dierenmishandeling door die wontonplakkersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:25 schreef bitterbal het volgende:
![]()
https://fb.watch/sI_TfJeA7J/
complete chaos met rode panda's
Gisteravond sealed gedaan met MH3. Helaas geen fetches gepulled.quote:
Hier is het droog en zonnig, maar er staat wel een flinke wind.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Je zou straks maar een buitentoernooi hebben
@kwiwi beheert de verjaardagskalender hierquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Facebook altijd wel handig was voor verjaardagen. Sinds ik dat niet meer heb vergeet ik regelmatig iemand te feliciteren.
Hier is het nat, koud, winderig, depressief tyfusweer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het droog en zonnig, maar er staat wel een flinke wind.
Rode panda.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie het schattigste dier wat er bestaat?
Nee, dat hoef ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het nat, koud, winderig, depressief tyfusweer.
Ruilen?
tijd om boeken te gaan kopenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
M'N EREADER LAADT NIET MEER OP
*PANIEK*
Als ze dat doet met de precisie van een Zwitsers uurwerk dan zal dat wel echt 100% kloppen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:kwiwi beheert de verjaardagskalender hier
Nooit gezienquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:kwiwi beheert de verjaardagskalender hier
Hoop voor je dat het buitenbad niet verwarmd isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Je zou straks maar een buitentoernooi hebben
Verder wel andere leuke pulls?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond sealed gedaan met MH3. Helaas geen fetches gepulled.
Ronde 1 en 4: 2-1 verloren, ronde 2 gelijk en ronde 3 2-0 gewonnen.
Dankjewel VOCHTIG POESJEquote:
Ik werd gisterenmiddag nog Duracell konijn genoemdquote:
ik zou er beter voor zorgenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon smerige dierenmishandeling door die wontonplakkers
ook de rode pandaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rode panda.
Al denk ik niet dat je daar mee zou kunnen knuffelen, dus dan een kat.
Het is niet eens een zwembadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
Hoop voor je dat het buitenbad niet verwarmd is
Dankjewel gek gespelde manier van rijstquote:
Je hoeft je geen zorgen te maken dat een Excel bij haar niet klopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze dat doet met de precisie van een Zwitsers uurwerk dan zal dat wel echt 100% kloppen ja
Dankjewelquote:
uh, ja, dat wil ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Verder wel andere leuke pulls?
Ik heb twee fetches dubbel. Je mag ze overnemen als je wil.
Is het een open lucht bad?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:35 schreef mschol het volgende:
oh, @:dud0r jarig?
gefeliciteerd
dan wel partytime
Moet even denken welke ik heb. Heb sowieso een bloodstained mire, zowel in retro frame als normaal. Misschien wil ik de retro zelf houden.quote:
Dat wordt blauwbekkenquote:
Wel weinig kans op blauwalgquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie het schattigste dier wat er bestaat?
Zwarte, groene en blauwe rare landje. Al denk ik dat de zwarte het nuttigste is. En Shilgengar is ook wel leuk. Daar misschien een deck omheen bouwen (Angel-Vampire-deck). Ik had ook Decree of Justice gepulled, dus die combineert wel lekker samen. Helaas in sealed niet voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Verder wel andere leuke pulls?
Ik heb twee fetches dubbel. Je mag ze overnemen als je wil.
[..]
Dankjewel VOCHTIG POESJE
[..]
Ik werd gisterenmiddag nog Duracell konijn genoemd
Die heeft @Nattekat geruild dan met jequote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef McGrath het volgende:
Het was net nog heel erg blauw in de lucht en nu lijkt het alsof er een gigantische storm aankomt
Volgende bui trekt alweer binnen hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier ook snel douchen en aankleden voordat het weer gaat regenen
Zijn allebei welkom.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet even denken welke ik heb. Heb sowieso een bloodstained mire, zowel in retro frame als normaal. Misschien wil ik de retro zelf houden.
En een arid mesa dacht ik
Een halfuurtje geleden zag het er op buienradar ook uit alsof het tot eind van de middag wel droog zou blijven maar opeens zijn er weer allemaal buienquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef McGrath het volgende:
Het was net nog heel erg blauw in de lucht en nu lijkt het alsof er een gigantische storm aankomt
is jouw schattigste dier de pika?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een halfuurtje geleden zag het er op buienradar ook uit alsof het tot eind van de middag wel droog zou blijven maar opeens zijn er weer allemaal buien
quote:
Dat is ook mijn beeld van 4Equote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mond is groter dan het beestje zelf
Die groene is beter. Beetje je graveyard vullen en dan kopies maken van dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwarte, groene en blauwe rare landje. Al denk ik dat de zwarte het nuttigste is. En Shilgengar is ook wel leuk. Daar misschien een deck omheen bouwen (Angel-Vampire-deck). Ik had ook Decree of Justice gepulled, dus die combineert wel lekker samen. Helaas in sealed niet voor elkaar kunnen krijgen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die groene is beter. Beetje je graveyard vullen en dan kopies maken van dingen.
Leuke manier om Marit lage snel op de battlefield te krijgen
Ik wilde niet ruilen met je, dus hoezo is het hier nu donkergrijze lucht en regent het?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende bui trekt alweer binnen hoor
Je hebt niet met mij geruild, want dat is hier ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde niet ruilen met je, dus hoezo is het hier nu donkergrijze lucht en regent het?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Even een lekker warm bakkie koffie zetten en dan m'n skikleding inladen.
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mond is groter dan het beestje zelf
Even frikandel broodje scoren dan maarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Brug staat open. Het universum probeert me tegen te houden
Ben ook m'n lunch vergeten, dus dat gaat lekker.
Slaap je dan ook diep? Of meer af en toe wakker en verder soezen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij heb ik (bijna) 12 uur geslapen
Bullit erbij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Even frikandel broodje scoren dan maar
Daar is die heel goed voor. Grote dingen in je gy krijgen met abilities, geen etb want dat werkt niet, en dan voor 4 mana kopie maken en boem daar is je voor winnower bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo had ik 'm nog niet bekeken.
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij heb ik (bijna) 12 uur geslapen
Neem voor mij een chocolade broodje meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zo even verse krazanten en beegels halen bij de bakker
De token heb ik al iig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar is die heel goed voor. Grote dingen in je gy krijgen met abilities, geen etb want dat werkt niet, en dan voor 4 mana kopie maken en boem daar is je voor winnower bijvoorbeeld
Ik zou gaan voor iets groen zwarts. Dan heb je genoeg self mill opties. Of blauw er ook nog bijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De token heb ik al iig.![]()
Eens kijken wat voor deck ik daaromheen kan bouwen.
Ik wil sowieso nog wel een groen zwart deck maken, dus dat is wel mooi. Daar kan ie wel in.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor iets groen zwarts. Dan heb je genoeg self mill opties. Of blauw er ook nog bij
Is niet gezondquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem voor mij een chocolade broodje mee
Dank je welquote:
Ik ben oud en VIESDIK. Gezond is voor de jeugdquote:
Diep weet ik niet, maar wel aan een stuk doorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap je dan ook diep? Of meer af en toe wakker en verder soezen?
Ja, is soms gewoon even nodig. The big resetquote:
Zou je wel met zo'n beestje aan tafel willen eten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan wel echt genieten van dit soort filmpjes
ja met beestjes die smakken heb ik geen problemenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je wel met zo'n beestje aan tafel willen eten?
Kun je nu nog als puber.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Diep weet ik niet, maar wel aan een stuk door
[..]
Ja, is soms gewoon even nodig. The big reset
Ik was vanmorgen om zes uur wakkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je nu nog als puber.
Maar als je 40 bent geweest de meeste mensen niet meer.
(Trouwens ik wel, ik kan nog uitslapen als een puber)
Ex van me sliep altijd waanzinnig diep. Alsof ze in coma lag. Vond dat zo eng.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Diep weet ik niet, maar wel aan een stuk door
[..]
Ja, is soms gewoon even nodig. The big reset
Kun je dan mooi stiekem erin steken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex van me sliep altijd waanzinnig diep. Alsof ze in coma lag. Vond dat zo eng.
Ze vertelde wel al vrij vroeg in de relatie dat dat iets was dat haar opwindend leek en dat ik daar toestemming voor had.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je dan mooi stiekem erin steken.
- Ali B. -
Ik heb gisteren al voor 200 euro aan boodschappen gedaan en moet zo nog langs de speciaalbier winkel. Die taart sla ik wel over.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
Gefeliciteerd @:dud0r koop een taart en vier het![]()
Met koperen muntjes kersensap en kaneel.quote:
Dank jequote:
Das apart.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vertelde wel al vrij vroeg in de relatie dat dat iets was dat haar opwindend leek en dat ik daar toestemming voor had.
Gewoon baard laten staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens heerlie de peerlie uitgeslapen![]()
Nu ontbijt. Scheren moet ook nog.
Dan 3 uur de tijd voor de afwas en het onkruid, dan Le Mans kijken want Hongarije - Zwitserland zal wel. En vanavond nog 2 wedstrijden
Nee dan word ik net zo'n nepstoerie als jijquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan word ik net zo'n nepstoerie als jij
Vind ik mooi.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag weer gesprek bij keukenboer. HDP
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vermoed dat Duolingo onderdeel is van de cavia maffia
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de blauwe doos durfde je niet aan?:pquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Zie je je 2 onderkinnen niet meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan word ik net zo'n nepstoerie als jij
Waarom moet ik van jou altijd doen alsof ik al 40+ ben, vervelende oude knarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je nu nog als puber.
Maar als je 40 bent geweest de meeste mensen niet meer.
(Trouwens ik wel, ik kan nog uitslapen als een puber)
Ik vind het wel matig dat je niet gewoon door hebt onderhandeld tot je geld toe kreeg. Dat had makkelijk gekund.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik mooi.
Houd van afdingen.
Bij mij had ik die keukenboer mooi klem. Die zat steeds hele dure apparatuur aan te prijzen.
Maar bleef bij iets goedkopers.
De deal was rond, mijn vriendin zei al is goed enzo.
Ik zeg ineens het gaat niet door, we stoppen nu.
Huh waarom? Nou ik wil al die apparatuur die je aanprijste voor dezelfde prijs (we hadden al de standaard 60% onderhandelt) en na een boel mits en maren, ik doen alsof ik wegging ging die ineens akkoord.
Ummmmm nee doe maar niet, zit best wel wat aardig spul tussen maar neequote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de blauwe doos durfde je niet aan?:p
Huh dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom moet ik van jou altijd doen alsof ik al 40+ ben, vervelende oude knar
Beetje je onderhandel skills gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Die fase is tof, maar honderden keukens bekijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik mooi.
Houd van afdingen.
Bij mij had ik die keukenboer mooi klem. Die zat steeds hele dure apparatuur aan te prijzen.
Maar bleef bij iets goedkopers.
De deal was rond, mijn vriendin zei al is goed enzo.
Ik zeg ineens het gaat niet door, we stoppen nu.
Huh waarom? Nou ik wil al die apparatuur die je aanprijste voor dezelfde prijs (we hadden al de standaard 60% onderhandelt) en na een boel mits en maren, ik doen alsof ik wegging ging die ineens akkoord.
Omg ik heb ook een tijdje een jongen in m'n leven gehad die zoiets wilde, ze zouden de perfecte match zijn voor elkaarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vertelde wel al vrij vroeg in de relatie dat dat iets was dat haar opwindend leek en dat ik daar toestemming voor had.
Je bent zelf Gen X, opaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh dat bedoel ik helemaal niet.
Bovendien slaap ik nog steeds uit als het kan zeg ik toch dus als 40 jarige kun je geluk hebben.
Pff Gen XYZ.
offciele mededeling?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie weer wordt weer uitgesteld.
AH okee. Nou in dat geval: Officiële mededelingquote:
Dit komt nooit meer goed. Tweede kutzomer op rij. Volgend jaar wordt ook weer niks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen elke keer "volgende week wordt het beter!" Maar dan wordt het weer uitgesteld.
nieuwe telefoon gekocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
Toch nog even kunnen slapen.Hyped wachten op de wasmachine en telefoon.
maar het is niet zo erg. over paar maanden ga ik klagen over de hittequote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AH okee. Nou in dat geval: Officiële mededeling
Ja, deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
vanochtend stortregende het wel even met onweer, maar toen lag ik lekker in bed een stripboekje te lezenquote:
Die bui vannachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
vanochtend stortregende het wel even met onweer, maar toen lag ik lekker in bed een stripboekje te lezen
Het wordt nooit volgende week.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen elke keer "volgende week wordt het beter!" Maar dan wordt het weer uitgesteld.
op de melodie van strangers in the night van frank sinatraquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef Karzai het volgende:
slipjes in de wind, ze ruiken naar lavendel mijn vrind
dat zijn slipjes in de wind
Ik moet nog naar de Jumbo helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja valt mee, ik ga toch nergens heen vandaag
Heb ik mijn achtertuinterras ook gedaan laatst.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar peer ik wel een kilo zout overheen of zo.
Oehh, wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het ook wel lekker uit de wind. De markt gehad en nu op naar de kaaswinkel.
Dat is heerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
vanochtend stortregende het wel even met onweer, maar toen lag ik lekker in bed een stripboekje te lezen
Was sowieso een vrouw met aparte fetisjes, waar ze open en eerlijk over was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik heb ook een tijdje een jongen in m'n leven gehad die zoiets wilde, ze zouden de perfecte match zijn voor elkaar
Ik beschouw mijn schreeuwende buurvrouw als een soort onweer. Dan heb je er minder last van. Een soort natuurfenomeen dat vanzelf overtrekt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Dat is heerlijkik heb het niet meegekregen of het onweerde hier niet. Buurvrouw werd weer gek en ging schreeuwen om 2 uur 's nachts
was weer gezellie politie
Verstoring van de openbare orde?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Krijg je een boete ofzo als je 's nachts zo staat te schreeuwen of mag je dat gratis doen?
Ik raad baking soda aanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de afwas maar doen. En steek dat onkruid in de tuin ook maar in je reet. Daar peer ik wel een kilo zout overheen of zo.
Vond de zonnebril van Davids leukerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)land-zoveel-losmaakt
Headline news in Nederland. Man man man
Is te heftig onweerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn schreeuwende buurvrouw als een soort onweer. Dan heb je er minder last van. Een soort natuurfenomeen dat vanzelf overtrekt.
Vraag me af of ze die krijgen?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
O jee het is nu Dame Dolores Umbridge
Ja, hier kwam de politie dan ook wel. Gelukkig is het nu rustiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Is te heftig onweer
Ze gaat door tot er politie is en dan wordt het rustig
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Vraag me af of ze die krijgen?
brr, nachtmerrie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Las ook zo’n stuk over het weer op Nu.nl.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit komt nooit meer goed. Tweede kutzomer op rij. Volgend jaar wordt ook weer niks.
Wat? Die krijsbuuf van Reksie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Oh en jij had daar wel een redelijke manier voor gevonden om mee om te gaan? Dat vind ik knap, en fijn voor jezelfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier kwam de politie dan ook wel. Gelukkig is het nu rustiger.
[..]
Ik denk het niet eigenlijk.
Nee, ga door! Wanneer is de tv aan de beurt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Laatste dagen nog meer dingen weggedaan in huis. Nu moet ik stoppen.Gewoon weg hoor, niet om te vervangen.
Ja dat is nou net 1 van de apparaten die ik niet hoef te vervangen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ga door! Wanneer is de tv aan de beurt?
Ja, ik zag het gewoon als iets waar ik geen invloed op had. Maar het was af en toe wel kut hoor, vooral als ze de boel aan het slopen was omdat ze haar sleutel weer eens kwijt was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Oh en jij had daar wel een redelijke manier voor gevonden om mee om te gaan? Dat vind ik knap, en fijn voor jezelf
En fijn dat het uberhaupt rustiger is
Ik hou het ook bij deze. Misschien vanavond thuis nogquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
gefeliciteerd, niet te vroeg dronken worden he, er komen nog 3 wedstrijden aan
Dat is het uiteraard ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik zag het gewoon als iets waar ik geen invloed op had. Maar het was af en toe wel kut hoor, vooral als ze de boel aan het slopen was omdat ze haar sleutel weer eens kwijt was.Het lijkt nu beter te gaan met haar.
probeer het ook te horenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor gewoon een soort permanent geruis. En het is niet de zee.
Teveel kaas. Best veel Nederlandse kazen deze keer. Weet alleen niet of het bezoek kaas lekker vindt maar anders meer kaas voor mijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, wat heb je gehaald?
[..]
Dat is heerlijkik heb het niet meegekregen of het onweerde hier niet. Buurvrouw werd weer gek en ging schreeuwen om 2 uur 's nachts
was weer gezellie politie
Hier is alles op afspraak dus dat komt niet voor. Moest je nu je hele levensverhaal vertellen aan een nieuwe?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef Haags het volgende:
Mijn vaste kapster was gewoon met vakantie.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
gefeliciteerd, niet te vroeg dronken worden he, er komen nog 3 wedstrijden aan
Ik maak ook altijd 4 weken vooruit nieuwe afspraak. Denk dat er wat mis is gegaan of zo. Nou ja zo'n ramp is het ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is alles op afspraak dus dat komt niet voor. Moest je nu je hele levensverhaal vertellen aan een nieuwe?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef bitterbal het volgende:
enige wat ik straks niet kan horen in het huisje is de zee
Oh ja krekels kan ook wel. Soms zitten er ook vogeltjes tussen, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probeer het ook te horen
je bedoeld niet die krekel achtige?
Ik kan 8 juli pas heen want eerder geen plek.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan 8 juli pas heen want eerder geen plek.
de rukvogel heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja krekels kan ook wel. Soms zitten er ook vogeltjes tussen, dat is wel leuk.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd 4 weken vooruit nieuwe afspraak. Denk dat er wat mis is gegaan of zo. Nou ja zo'n ramp is het ook niet.
Ja ze heeft een klantenstop ook maar ze deed 10 jaar geleden ofzo ook altijd mijn haar knippen omdat we soort van vriendinnen waren en ik vertrouw eigenlijk nog steeds alleen haar met mijn haar (en piercings in mijn oren). Ik moet er wel voor naar Groningen nu maar ze maakt voor mij graag een uitzondering zei ze.quote:
Dus geen dikke tetten in je nek vandaag?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:39 schreef Haags het volgende:
Is je haar zo bijzonder dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze heeft een klantenstop ook maar ze deed 10 jaar geleden ofzo ook altijd mijn haar knippen omdat we soort van vriendinnen waren en ik vertrouw eigenlijk nog steeds alleen haar met mijn haar (en piercings in mijn oren). Ik moet er wel voor naar Groningen nu maar ze maakt voor mij graag een uitzondering zei ze.
Niet zo ordinair.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus geen dikke tetten in je nek vandaag?
@EttovanBelgiequote:
Kom kom, je bent toch wel wat gewend hierquote:
Haags is een gevoelige en nette jongenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, je bent toch wel wat gewend hier
De oude Haags was misschien zo maar ik ben in positieve zin veranderd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, je bent toch wel wat gewend hier
Nee maar het is wel redelijk dun en ze is gewoon de enige tot nu toe die echt weet wat ze ermee moet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je haar zo bijzonder dan?
Ik ga gewoon naar een random Turkenkapper.
Zit altijd hetzelfde.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags is een gevoelige en nette jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |