Moet even denken welke ik heb. Heb sowieso een bloodstained mire, zowel in retro frame als normaal. Misschien wil ik de retro zelf houden.quote:
Dat wordt blauwbekkenquote:
Wel weinig kans op blauwalgquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie het schattigste dier wat er bestaat?
Zwarte, groene en blauwe rare landje. Al denk ik dat de zwarte het nuttigste is. En Shilgengar is ook wel leuk. Daar misschien een deck omheen bouwen (Angel-Vampire-deck). Ik had ook Decree of Justice gepulled, dus die combineert wel lekker samen. Helaas in sealed niet voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het buitenbad niet verwarmd is
[..]
Verder wel andere leuke pulls?
Ik heb twee fetches dubbel. Je mag ze overnemen als je wil.
[..]
Dankjewel VOCHTIG POESJE
[..]
Ik werd gisterenmiddag nog Duracell konijn genoemd
Die heeft @Nattekat geruild dan met jequote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef McGrath het volgende:
Het was net nog heel erg blauw in de lucht en nu lijkt het alsof er een gigantische storm aankomt
Volgende bui trekt alweer binnen hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier ook snel douchen en aankleden voordat het weer gaat regenen
Zijn allebei welkom.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet even denken welke ik heb. Heb sowieso een bloodstained mire, zowel in retro frame als normaal. Misschien wil ik de retro zelf houden.
En een arid mesa dacht ik
Een halfuurtje geleden zag het er op buienradar ook uit alsof het tot eind van de middag wel droog zou blijven maar opeens zijn er weer allemaal buienquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef McGrath het volgende:
Het was net nog heel erg blauw in de lucht en nu lijkt het alsof er een gigantische storm aankomt
is jouw schattigste dier de pika?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een halfuurtje geleden zag het er op buienradar ook uit alsof het tot eind van de middag wel droog zou blijven maar opeens zijn er weer allemaal buien
quote:
Dat is ook mijn beeld van 4Equote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mond is groter dan het beestje zelf
Die groene is beter. Beetje je graveyard vullen en dan kopies maken van dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwarte, groene en blauwe rare landje. Al denk ik dat de zwarte het nuttigste is. En Shilgengar is ook wel leuk. Daar misschien een deck omheen bouwen (Angel-Vampire-deck). Ik had ook Decree of Justice gepulled, dus die combineert wel lekker samen. Helaas in sealed niet voor elkaar kunnen krijgen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die groene is beter. Beetje je graveyard vullen en dan kopies maken van dingen.
Leuke manier om Marit lage snel op de battlefield te krijgen
Ik wilde niet ruilen met je, dus hoezo is het hier nu donkergrijze lucht en regent het?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende bui trekt alweer binnen hoor
Je hebt niet met mij geruild, want dat is hier ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde niet ruilen met je, dus hoezo is het hier nu donkergrijze lucht en regent het?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Even een lekker warm bakkie koffie zetten en dan m'n skikleding inladen.
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mond is groter dan het beestje zelf
Even frikandel broodje scoren dan maarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Brug staat open. Het universum probeert me tegen te houden
Ben ook m'n lunch vergeten, dus dat gaat lekker.
Slaap je dan ook diep? Of meer af en toe wakker en verder soezen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij heb ik (bijna) 12 uur geslapen
Bullit erbij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Even frikandel broodje scoren dan maar
Daar is die heel goed voor. Grote dingen in je gy krijgen met abilities, geen etb want dat werkt niet, en dan voor 4 mana kopie maken en boem daar is je voor winnower bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo had ik 'm nog niet bekeken.
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij heb ik (bijna) 12 uur geslapen
Neem voor mij een chocolade broodje meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zo even verse krazanten en beegels halen bij de bakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |