SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jawel. Heb al cadeautjes gehad namelijkquote:
Omdat het kanquote:
Dacht dat jij een oude man wasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een upskeertje laten zetten.
Ik ga zo ook maar eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een upskeertje laten zetten.
ik weet niet waar haags zijn meubels koopt eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alsof die dan nog weet waar die meubels kan kopen
Dank je 😘quote:
Thnx 😘quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JeetjeHoop dat je je snel weer beter voelt, Dot.
Thnx 😘quote:
Thnx😘 hoe is het met je been?quote:
nein nein neinquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:53 schreef Karzai het volgende:
Man man man, wordt het ooit nog zomer in dit land?
We leven niet meer in een land van pieken in de zomer en dalen in de winter, maar in een land van constante middelmatigheid.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:53 schreef Karzai het volgende:
Man man man, wordt het ooit nog zomer in dit land?
Het poldermodelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
We leven niet meer in een land van pieken in de zomer en dalen in de winter, maar in een land van constante middelmatigheid.
Is dat de zesjes-cultuur dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
We leven niet meer in een land van pieken in de zomer en dalen in de winter, maar in een land van constante middelmatigheid.
quote:
precies, we hebben hier jaren lang naartoe gewerkt en hier is het dan uiteindelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de zesjes-cultuur dan?
Dat is ook al weer iets naar beneden bijgesteld geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
wordt volgende week wel 1 a 2 graden warmer , zo'n 19 /20 graden
nee kijk maar op de nos sitequote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is ook al weer iets naar beneden bijgesteld geloof ik.
Bedankt iedereen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
precies, we hebben hier jaren lang naartoe gewerkt en hier is het dan uiteindelijk
https://www.instagram.com(...)MWZqcWgwd2kxYzRncg==quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:29 schreef bitterbal het volgende:
droomde weer over lastige klanten. Zo blij toen ik wakker werd
ik ook, maar wil toch wel even naar buitenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kan vandaag de hele dag. binnen smurfen
Bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beste meest sexy mod is jarig![]()
Zal eens ontbijt voor m gaan maken
Ik mag datquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over Haags?
ja enquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit ook vaak in het weertopic in WKN
quote:
Dankjewelquote:
Dank jequote:
Dank jequote:
quote:
Gaat vast goed komenquote:
Thanksquote:
Had van jou, als mijn ALLERBESTE VRIEND wel verwacht dat je dat zou weten.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beste meest sexy mod is jarig![]()
Zal eens ontbijt voor m gaan maken
Zullen de ramen wel zijnquote:
Dank je kersenlipjesquote:
Heel gek maar je staat op mijn kalender op 4 oktober.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel
[..]
Dank je
[..]
Dank je
[..]
Dankjewel
[..]
Gaat vast goed komen
[..]
Thanks
[..]
Had van jou, als mijn ALLERBESTE VRIEND wel verwacht dat je dat zou weten.
Dank je maatje
[..]
Komt omdat ik zo'n beest in bed benquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel gek maar je staat op mijn kalender op 4 oktober.
Moet eerlijk zeggen dat Facebook altijd wel handig was voor verjaardagen. Sinds ik dat niet meer heb vergeet ik regelmatig iemand te feliciteren.quote:
ja same.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Facebook altijd wel handig was voor verjaardagen. Sinds ik dat niet meer heb vergeet ik regelmatig iemand te feliciteren.
Gewoon smerige dierenmishandeling door die wontonplakkersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:25 schreef bitterbal het volgende:
![]()
https://fb.watch/sI_TfJeA7J/
complete chaos met rode panda's
Gisteravond sealed gedaan met MH3. Helaas geen fetches gepulled.quote:
Hier is het droog en zonnig, maar er staat wel een flinke wind.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Je zou straks maar een buitentoernooi hebben
@kwiwi beheert de verjaardagskalender hierquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Facebook altijd wel handig was voor verjaardagen. Sinds ik dat niet meer heb vergeet ik regelmatig iemand te feliciteren.
Hier is het nat, koud, winderig, depressief tyfusweer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het droog en zonnig, maar er staat wel een flinke wind.
Rode panda.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie het schattigste dier wat er bestaat?
Nee, dat hoef ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het nat, koud, winderig, depressief tyfusweer.
Ruilen?
tijd om boeken te gaan kopenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
M'N EREADER LAADT NIET MEER OP
*PANIEK*
Als ze dat doet met de precisie van een Zwitsers uurwerk dan zal dat wel echt 100% kloppen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:kwiwi beheert de verjaardagskalender hier
Nooit gezienquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:kwiwi beheert de verjaardagskalender hier
Hoop voor je dat het buitenbad niet verwarmd isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Je zou straks maar een buitentoernooi hebben
Verder wel andere leuke pulls?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond sealed gedaan met MH3. Helaas geen fetches gepulled.
Ronde 1 en 4: 2-1 verloren, ronde 2 gelijk en ronde 3 2-0 gewonnen.
Dankjewel VOCHTIG POESJEquote:
Ik werd gisterenmiddag nog Duracell konijn genoemdquote:
ik zou er beter voor zorgenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon smerige dierenmishandeling door die wontonplakkers
ook de rode pandaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rode panda.
Al denk ik niet dat je daar mee zou kunnen knuffelen, dus dan een kat.
Het is niet eens een zwembadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
Hoop voor je dat het buitenbad niet verwarmd is
Dankjewel gek gespelde manier van rijstquote:
Je hoeft je geen zorgen te maken dat een Excel bij haar niet klopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze dat doet met de precisie van een Zwitsers uurwerk dan zal dat wel echt 100% kloppen ja
Dankjewelquote:
uh, ja, dat wil ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het buitenbad niet verwarmd is
[..]
Verder wel andere leuke pulls?
Ik heb twee fetches dubbel. Je mag ze overnemen als je wil.
Is het een open lucht bad?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:35 schreef mschol het volgende:
oh, @:dud0r jarig?
gefeliciteerd
dan wel partytime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |